Vakantiepark
7,8

• Onderkomen8,1
  • Activiteiten7,5

Op Ameland ligt het gezellige familiepark Roompot Vakanties Vakantiepark Boomhiemke. De huisjes zijn mooi en liggen midden in het bos en de duinen. De kinderen kunnen zich uitleven in de verschillende speeltuinen en tijdens de activiteiten van het enthousiaste animatieteam. Handig is de fietsverhuur naast het park, om zo het eiland te ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Boomhiemke voor je op een rij gezet:

Contact

293 reviews over Vakantiepark Roompot Boomhiemke in het Nederlands

Heerlijk

M.Derks
19-9-2018
  • Activiteiten7

Verblijf gehad in West End nr 8. Schitterende ligging, wanneer je de duinpan oversteekt ben je direct aan zee tevens ligt het huisje op loopafstand van het dorp. Huisje heeft wel wat achterstallig onderhoud maar wellicht dat dit opgelost wordt door de nieuwe kopers ( huisje stond te koop). We hebben geen gebruik gemaakt van de faciliteiten van Park Boomhieke waartoe dit huisje hoort.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 26-9-2018

Mooie beoordeling M. Derks hartelijk dank daarvoor! Super dat het verblijf, ondanks het achterstallig onderhoud, zo naar wens is geweest. En jullie zo genoten hebben van de omgeving. Wij zien jullie graag terug op Boomhiemke of één van onze andere parken.

Graag weer!

Josta
10-9-2018
  • Onderkomen9

Samen met partner en baby in een strandchalet verbleven. Een prachtige locatie, op loopafstand naar het strand, duinen en/ of bos. De accommodatie is zoals het op internet getoond wordt, mooi! Tevens kindvriendelijk. De strandchalets zijn snel opgewarmd, ondanks dat het niet heel erg warm was, was het binnen snel rond de 26 graden. Ik kan mij voorstellen dat het met een hete zomer oncomfortabel warm kan worden.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 26-9-2018

Bedankt voor je super waardering Josta! Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van het verblijf en de omgeving. En de accommodatie precies zo was als verwacht.

Geweldig

Lieni visser
8-9-2018
  • Activiteiten8

Mooi huisje keurig ingericht, geweldige ligging!

Gereisd Met vrienden in augustus 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 26-9-2018

Wat een prachtige beoordeling Lieni! Echt fijn dat jullie verblijf op ons park zo geweldig goed was dat vernemen wij graag. En zien jullie graag terug op Boomhiemke of één van onze andere parken!

Kom graag weer

Syta Pruis
7-9-2018
  • Onderkomen8

Super mooie ligging. Mooi huisje, maar niet geschikt voor 6 personen, waar het voor staat.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 26-9-2018

Bedankt voor je mooie beoordeling Syta! Super dat jullie zo een fijn verblijf hebben gehad en genoten hebben van de accommodatie en de omgeving. Goed dat je aangeeft de accommodatie te klein te vinden voor 6 personen. Graag tot ziens op dit park of één van onze andere parken!

Heerlijk!

Paul Alferink
7-9-2018
  • Activiteiten7

We hebben een midweek in een Duinchalet 4 gezeten. Prachtige chalet en alles nieuw. Er wordt nog wel gebouwd, maar waar wij zaten hadden we daar vrijwel geen last van. Benieuwd als alles klaar is hoe het er dan uitziet, komen zeker terug. Ligging is ook geweldig, bos, duinen en strand waar heerlijk gewandeld kan worden en natuurlijk de vuurtoren dichtbij. We hebben genoten!

Gereisd Met partner in september 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 26-9-2018

Dat klinkt zeker als een heerlijk verblijf Paul! Super dat jullie zo genoten hebben van de accommodatie en de omgeving. En kom gerust nog eens langs wanneer de uitbreiding klaar is!

VIES en ook bouwput

Anna
5-9-2018
  • Onderkomen1
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1
  • Activiteiten2

Wat een puinhoop. 25 jaar geleden stonden wij heerlijk met onze stacaravan in 'de punt' van Boomhiemke. Ineens kwam het idee dat er villa's moesten komen en konden wij wegwezen. Dan denk je...er komt iets mooist stijlvols voor terug maar niets is minder waar. Dit heeft niks met maken met een mooi park dat netjes wordt uitgebreid. Deze camping is al 25 jaar een rotzooi, mensen zitten in een bouwput het is onvoorstelbaar hoe ondoordacht dit project is geweest en nog steeds is. Huisjes zijn ook erg vies heb er meerdere van binnen gezien. BAH.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 26-9-2018

Bedankt voor je reactie Anna. Vervelend om te vernemen dat de opzet van het park niet aan jouw verwachtingen voldoet en de accommodatie niet naar wens was. Heb je op het park ook aangegeven dat de schoonmaak niet naar wens is, want dan kunnen ze dat ter plaatse oplossen.

Groetjes Marcia

Het was hier fantastisch.

Helga Fidom
3-9-2018
  • Activiteiten8

Het verblijf zag er prima verzorgd uit en heel netjes. In de accommodatie ontbrak het aan niets. Het was een ruim huis voor 4 personen. De ligging is prima en ook is er fietsverhuur en bushalte naast het park, wat erg prettig is. Het zwembad vond ik aan de kleine kant en was er snel op uit gekeken, maar het was wel schoon. Je kunt hier niet een hele dag vermaken. Het restaurant en andere faciliteiten zagen er goed uit en park is ruim opgebouwd. Het was een fantastisch weekend op de Roompot en is zeker aan te bevelen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 26-9-2018

Dat klinkt zeker als een fantastisch verblijf! Wat goed te vernemen dat jullie zo genoten hebben van het park, de accommodatie en de faciliteiten. Wij zien jullie graag terug op één van onze parken!

Uitstekend

H.M. van Putten
1-9-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Prachtige huisje, helaas is het park nog niet gereed, dus daar moet je wel even door heen kijken. Wij moesten eerst even slikken, maar het is ons reuze mee gevallen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 26-9-2018

Bedankt voor de goede beoordeling! Fijn te vernemen dat het verblijf, ondanks de werkzaamheden, toch zo naar wens is geweest.

Groetjes Marcia

Kindervriendelijk park met goede faciliteiten.

Patrick van Ommen
18-8-2018
  • Activiteiten7

Fijn park met goede faciliteiten en ideale ligging.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 30-8-2018

Bedankt voor jullie leuke bericht, Patrick!

Wat leuk om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad!

We hopen jullie dan ook nogeens te mogen ontvangen op één van onze Roompot parken!

Groetjes van Cynthia

fijne heerlijke rustige vakantie

fam Redder
17-8-2018
  • Activiteiten8

We zaten in een wat ouder huisje, een bornriff cottage. Velen hiervan worden opgeknapt, die van ons was wel toe aan een verfbeurt van binnen. Maar verder heerlijk huisje. Deze huisjes hebben veel privacy en ruimte in tegenstelling tot de nieuwe huisjes. Toen ik deze zag schrok ik van de weinigheid aan ruimte en privacy daar zouden wij niet in willen

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 30-8-2018

Bedankt voor jullie leuke bericht!

Wat leuk om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad!

We hopen jullie dan ook nog eens te mogen ontvangen op één van onze Roompot parken!

Groetjes van Cynthia

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Boomhiemke in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Boomhiemke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.