Vakantiepark
7,8

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen8,1

Op Ameland ligt het gezellige familiepark Roompot Vakanties Vakantiepark Boomhiemke. De huisjes zijn mooi en liggen midden in het bos en de duinen. De kinderen kunnen zich uitleven in de verschillende speeltuinen en tijdens de activiteiten van het enthousiaste animatieteam. Handig is de fietsverhuur naast het park, om zo het eiland te ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Boomhiemke voor je op een rij gezet:

Contact

287 reviews over Vakantiepark Roompot Boomhiemke in het Nederlands

Het was hier fantastisch.

Helga Fidom
3-9-2018
  • Activiteiten8

Het verblijf zag er prima verzorgd uit en heel netjes. In de accommodatie ontbrak het aan niets. Het was een ruim huis voor 4 personen. De ligging is prima en ook is er fietsverhuur en bushalte naast het park, wat erg prettig is. Het zwembad vond ik aan de kleine kant en was er snel op uit gekeken, maar het was wel schoon. Je kunt hier niet een hele dag vermaken. Het restaurant en andere faciliteiten zagen er goed uit en park is ruim opgebouwd. Het was een fantastisch weekend op de Roompot en is zeker aan te bevelen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 26-9-2018

Dat klinkt zeker als een fantastisch verblijf! Wat goed te vernemen dat jullie zo genoten hebben van het park, de accommodatie en de faciliteiten. Wij zien jullie graag terug op één van onze parken!

Groetjes Marcia

Uitstekend

H.M. van Putten
1-9-2018
  • Activiteiten6

Prachtige huisje, helaas is het park nog niet gereed, dus daar moet je wel even door heen kijken. Wij moesten eerst even slikken, maar het is ons reuze mee gevallen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 26-9-2018

Bedankt voor de goede beoordeling! Fijn te vernemen dat het verblijf, ondanks de werkzaamheden, toch zo naar wens is geweest.

Groetjes Marcia

Kindervriendelijk park met goede faciliteiten.

Patrick van Ommen
18-8-2018
  • Activiteiten7

Fijn park met goede faciliteiten en ideale ligging.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 30-8-2018

Bedankt voor jullie leuke bericht, Patrick!

Wat leuk om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad!

We hopen jullie dan ook nogeens te mogen ontvangen op één van onze Roompot parken!

fijne heerlijke rustige vakantie

fam Redder
17-8-2018
  • Activiteiten8

We zaten in een wat ouder huisje, een bornriff cottage. Velen hiervan worden opgeknapt, die van ons was wel toe aan een verfbeurt van binnen. Maar verder heerlijk huisje. Deze huisjes hebben veel privacy en ruimte in tegenstelling tot de nieuwe huisjes. Toen ik deze zag schrok ik van de weinigheid aan ruimte en privacy daar zouden wij niet in willen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 30-8-2018

Bedankt voor jullie leuke bericht!

Wat leuk om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad!

We hopen jullie dan ook nog eens te mogen ontvangen op één van onze Roompot parken!

Prima vakantie

Bakker
17-8-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Wij verbleven in een strandchalet, prima ruimte, zowel binnen als buiten (terras). Werd binnen erg warm, buiten mist een plek met schaduw, sommige chalets hebben dit wel, kan ik de eigenaar aanbevelen. Dicht bij het strand en Hollum, beiden te fietsen binnen 5-10 minuten. Uitzicht op de duinen en vuurtoren. Binnenzwembad en speeltuinen ruim voldoende. Animatie voor kleine kinderen zeer goed. Wordt nog volop gebouwd op het park, geen last van gehad, de bouwvakkers waren elders met vakantie.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 30-8-2018

Bedankt voor jullie leuke bericht! Wat leuk om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad!

Oké plek ! Ideale basis voor uitstapjes

Pater
10-8-2018
  • Activiteiten8

Ons verblijf: type Vuurtorenlodge 6 Bijzonder leuk huisje, met nog veel vrije ruimte. Helaas wordt de rest van het park behoorlijk vol gestouwd met de huisjes erg dicht op elkaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-8-2018

Bedankt voor je mooie review!

Leuk om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad, Graag tot ziens op Boomhiemke of één van onze andere vakantieparken.

Groetjes Ellen

• Onderkomen3
  • Activiteiten4
  • Onderkomen3
  • Activiteiten4

Strandchalet Bij binnenkomst rook alles naar nieuwbouw. De keuken inventaris glazen alles moesten nog van stickers ontdaan worden en dus ook schoongemaakt zo ook het koffiezetapparaat overal stickers. goed de vaatwasser draaiden op volle toeren. Buiten heel veel zand met bouw puin en nog erger veel glas ook onder het terras veel bouw puin. Type strandchalet wordt ook erg warm en koelt slecht af. geen schaduw plaats op terras. Bouwvakkers waren iedere ochtend vroeg aan het werk tot s'avonds laat en ondanks de borden geen bouw verkeer was dit er wel. kort om 1 kale nieuwe zandvlakte met veel aanbouw geen groen alleen zand geen schaduw alleen zon geen rust alleen bouw en er moet nog heel wat tussen gezet worden . Tip wacht een paar jaar en ga niet als het warm is kunnen de eigenaren want ze zijn allemaal verkocht er eerst zelf wat van gaan maken.O ja en na boeken kregen we pas in een mail een klein zinnetje over deze bouw put.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-8-2018

Bedankt voor je review. Jammer om te lezen dat jullie verblijf niet naar wens is geweest. Het is tenslotte ons streven al onze gasten een fijn verblijf aan te bieden. Hebben jullie ter plaatse ook gemeld dat jullie niet tevreden waren? De medewerkers hadden namelijk graag tijdens jullie verblijf naar een passende oplossing met jullie gezocht. We hebben julile ervaringen inmiddels doorgegeven aan de parkleiding. We hopen jullie ondanks deze ervaring toch nog een keer op één van onze parken te mogen begroeten!

Groetjes Kathnka

Wauw!

Berends
3-8-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Super park ik las in andere recenties dat er weinig speelmogelijkheden maar het park heeft wel 6 + speeltuinen door het hele park, en alles is super geregeld!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-8-2018

Bedankt voor je leuke review. Daar doen we het voor en we hebben hier niets aan toe te voegen;) Graag tot de volgende keer op Boomheimke of op één van onze andere parken!

Groetjes Kathinka

Super mooie accomodatie (strandchalet)

Leon
1-8-2018
  • Activiteiten6

Een week in een (nieuw) strandchalet doorgebracht. Erg mooi, schoon en ruim huisje en leuk aangelegd. Wel jammer dat er tussen het zand in de tuin veel bouwafval (grote steenbrokken/tegelscherven) verwerkt zat. Mooie ligging nabij vuurtoren en strand. Zwembad en faciliteiten zijn goed doch niet heel uitgebreid. Animatieteam en shows vonden we wat ongeorganiseerd, hier is meer uit te halen (verbeterpuntje). Een fijne week gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-8-2018

Bedankt voor je review, Leon. Leuk om te lezen dat jullie genoten hebben van het strandchalet. Je feedback over de animatie zullen wij doorgeven aan de parkleiding, want daardoor kunnen wij ons alleen maar verbeteren;) We hopen jullie nog een keer op Boomhiemke of op één van onze andere parken te mogen begroeten!

Groetjes Kathinka

Aanrader!

Kuil
20-7-2018
  • Activiteiten7

Strandchalets erg mooi. Luxe, ruim, nieuw en modern. Goede ligging. Tuin als strand, inclusief schelpen. Een grote zandbak. Park is leuk. Nog wel in aanbouw.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-7-2018

Wat leuk dat je tevreden bent over het verblijf op Boomhiemke. De strandchalets zijn zeker mooi. Echt een pareltje :-)

Graag tot de volgende keer!

Groetjes Mandy

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Boomhiemke in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Boomhiemke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.