Vakantiepark Roompot Boomhiemke

Vakantiepark Info

• Animatie
  • Sauna
Meer vakantieparkinfo

Op Ameland ligt het gezellige familiepark Roompot Vakanties Vakantiepark Boomhiemke. De huisjes zijn mooi en liggen midden in het bos en de duinen. De kinderen kunnen zich uitleven in de verschillende speeltuinen en tijdens de activiteiten van het enthousiaste animatieteam. Handig is de fietsverhuur naast het park, om zo het eiland te ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Boomhiemke voor je op een rij gezet:

336 reviews over Vakantiepark Roompot Boomhiemke

• 8Ingrid12-08-2019

Leuk!

Prachtig gelegen vlakbij de vuurtoren. Verbleven in een modern ingerichte strandchalet. 10 minuten lopen naar het strand door een mooi duingebied. Veel te beleven op het park.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-09-2019

Bedankt voor je review, Ingrid. Er is inderdaad genoeg te beleven. Over de kinderen hoef je je geen seconde zorgen te maken: met de Koos Kids Club, het overdekte zwembad en de gratis sport- en animatieactiviteiten beleven zij de tijd van hun leven.

Graag tot ziens!

• 8Sophie10-08-2019

Fantastisch verblijf

Super verblijf, wilde natuur, mooie fietsroutes.

• 7Activiteiten
    • 6Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-09-2019

Bedankt voor je review, Sophie. Dat is pas echt samen genieten, in de wilde natuur. We zien je graag nog eens, op dit leuke park!

• 9Jan09-08-2019

Ameland, voor alle leeftijden prachtig!

Een mooi ingericht park, vriendelijke medewerkers en een Wi-Fi verbinding die voor 90% super werkte. Een mooie uitvalbasis om al het moois op Ameland te zien en dat hebben we heel goed kunnen doen door de gehuurde elektrische fietsen. Een hele leuke week gehad

• 10Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-09-2019

Bedankt voor je review, Jan. Wat kunnen wij hier nog aan toevoegen?

We zien je graag nog eens terug!

• 8Fam U05-08-2019

Prachtige chalets, geweldige locatie!

Schitterend park op een mooie locatie. We zaten in een duinchalet, deze zijn nieuw en supermooi. Mooie inrichting en heerlijke bedden. Park heeft voldoende faciliteiten en vriendelijk personeel. Een echte aanrader!!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-09-2019

Wat een leuke review! Daar zijn wij erg blij mee. Waar heb je het meest van genoten?

• 9Maaike02-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Superfijne vakantie gehad in een fantastische Finse bungalow in Boomhiemke. Voor herhaling vatbaar! Zeer mooie omgeving en leuk de wilde konijnen vanuit je huiskamer te kunnen zien.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 06-08-2019

Bedankt voor je leuke review, Maaike! Wat leuk om te lezen dat jullie zo een fijne vakantie hebben gehad. :-) Niet alleen de konijnen zijn leuk om te zien, ook de meeuwen zweven in de grenzeloze lucht boven de zee!

Graag tot ziens!

• 8Alfred Geitenbeek27-07-2019

Mooie ligging, maar ook dingen te verbeteren!

Boomhiemke is een mooi gelegen park met veel faciliteiten met name voor jonge kinderen. De ligging vlakbij Hollum, golfbaan en strand is voor ons perfect. We hebben een 8-p huisje gehuurd, Bliekeduun 40. Mooie, rustige ligging met veel privacy, een tuin rondom en een terras met goede tuinstoelen. De inrichting viel een beetje tegen: kapotte pit van het gasstel, kapotte lampen, verroest raamscharnier, kortom beetje goedkoop ingericht. Verder ontbraken karaffen (wel lekker met heel warm weer) en donkere gordijnen in de slaapkamers. We hadden schitterend weer, waardoor we een heerlijke week hebben gehad, maar prijs/kwaliteit van andere huisjes is waarschijnlijk veel beter.

• 7Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 06-08-2019

Bedankt voor je review, Alfred.

Wat fijn om te lezen dat jullie zo hebben genoten van het park. Het is dan ook jammer om te lezen dat de inrichting van de accommodatie was tegengevallen en het een en ander in de accommodatie miste. In de boeking zien wij dat hier niets over bekend is bij de parkreceptie. In het vervolg raden wij jullie aan om dit wel te melden, zodat de receptie nog kan kijken naar een passende oplossing.

Desondanks zijn wij blij dat jullie zo een fijne vakantie hebben gehad. Zien we jullie nog eens terug?

• 9Marjan Tiemessen20-07-2019

Subliem!

Vanaf het rustige park wandel je zo richting de zee. En vanaf het park kan je gelijk de fietspaden op. Het gezellige dorpje Hollum is lopend goed bereikbaar. Heel fijn wanneer je een borreltje wilt drinken bij een van de gezellige eetgelegenheden. En wanneer je zelf kookt: de hamburgers van de Coop in Hollum zijn overheerlijk!! Wij hebben ook heerlijk geluncht op het vakantiepark Boomhiemke. Gezellige mensen in de bediening! Veel loungebanken bij het speelgedeelte voor het receptiegebouw. En hier kom je helemaal tot rust aan het fijne, brede zandstrand! De strandopgangen zijn bedekt met een laagje hooi, waardoor je makkelijker door de duinen richting strand loopt.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 06-08-2019

Bedankt voor je review, Marjan. Hier kunnen wij denk ik niets meer aan toevoegen. Voor een vakantie in Nederland is dit de ideale uitvalbasis!

We zien je graag nog eens terug.

• 9Harrie18-07-2019

Een heerlijk vakantiepark voor oud en jong.

Een deel van het vakantiepark is gemoderniseerd met prachtige nieuwe vakantiewoningen. Schitterend gelegen in een duinlandschap. Het centrum biedt een verscheidenheid aan mogelijkheden voor horeca, sport en welness. Vriendelijk en servicegericht personeel. Strand met strandtent en de vuurtoren op loopafstand. Omgeving is heerlijk om te wandelen of te fietsen. Plaats Hollum dichtbij voor boodschappen of culinaire uitjes.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-07-2019

Bedankt voor je review, Harrie. Wat ontzettend leuk dat jullie een heerlijk verblijf hebben gehad. Ameland is een ideale bestemming voor een vakantie in eigen land.

We zien je graag nog eens terug!

Groetjes van Cyntia

• 9Jansen18-07-2019

Super

Wandelschoenen en conditie meenemen. Mooi park.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-07-2019

Bedankt voor je review! Wandelschoenen moeten inderdaad mee in deze perfecte omgeving. Wat vond je het leukste tijdens je vakantie?

Met vrienden

• 8PEFG18-07-2019

Fijne week in strandchalet4!

Wij zitten tot morgen in een strandchalet4; nieuw, fris, modern ingericht. Heerlijk terras buiten. Het chalet beschikt over een schuurtje, helaas ligt het schuurtje op het verhoogde terras, waardoor we de fietsen niet binnen konden zetten. Ook is het chalet erg slecht geïsoleerd. Het was gisteren buiten 22 graden, binnen was het volgens de thermometer (maar ook qua gevoel) 33 graden!!!

Het park ligt aan een heel mooi fietspad wat je dwars door de duinen naar Nes brengt! Wij hebben een hele fijne week gehad!!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-07-2019

Bedankt voor je review! Wat ontzettend leuk om te horen. Fijn dat het zo naar wens was op vakantie.

We zullen je feedback over de accommodatie en het schuurtje doorgeven aan de parkleiding van Boomhiemke!

Graag tot ziens.

11 tips over Vakantiepark Roompot Boomhiemke

• ingrid, 16-06-2014

Met de fiets kun je het gehele eiland befietsen: Nes is een heel gezellig dorp waar ook de meeste winkels op zondag open zijn!

• Bert, 22-06-2013

Prachitge wandelingen door de duinen. Fietsen naar het Oerd, Vogelreservaat aan het wad bij Hollum. Historisch museum Hollum. Eten bij de pizzeria il vulcano in Hollum. Vuurtoren beklimmen met schitterend uitzicht over wad , zee en eiland. Zeker bij harde wind!!

• D., 19-09-2013

Veel verschil in bungalows, vooraf goed je keuze bepalen. Het park is mooi gelegen, je kunt er heerlijk fietsen en wandelen in de omgeving. Dichtbij vuurtoren en strand.

5 vragen over Vakantiepark Roompot Boomhiemke

• koopman, 03-12-2016

Huisjes

Welke huisjes liggen een beetje vrij, zodat je mooi weg kijkt aan de duinrand en niet gelijk bij je buren op het bord kijkt.

• R.P. van der Meulen, 14-01-2015

Internet

Hallo, is er ook internet / wifi beschikbaar in het stacaravan gedeelte? mvg, R.P. van der Meulen

Tineke Heijmans-van den Hoogen, 11-05-2015

Volgens mij is in het hele park WiFi aanwezig.

• Daniëlle, 04-07-2012

Koffiezetapparaat

Wij hebben een engelsmandunvilla geboekt, weet iemand of er een broodrooster en koffiezetapparaat in zit. Alvast bedankt voor een reactie. Groet Daniëlle

Luc, 22-07-2012

Koffiezet is aanwezig, broodrooster weet ik niet meer...

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer