Vakantiepark Roompot Boomhiemke

Vakantiepark Info

• Animatie
  • Sauna
Meer vakantieparkinfo

Op Ameland ligt het gezellige familiepark Roompot Vakanties Vakantiepark Boomhiemke. De huisjes zijn mooi en liggen midden in het bos en de duinen. De kinderen kunnen zich uitleven in de verschillende speeltuinen en tijdens de activiteiten van het enthousiaste animatieteam. Handig is de fietsverhuur naast het park, om zo het eiland te ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Boomhiemke voor je op een rij gezet:

333 reviews over Vakantiepark Roompot Boomhiemke

• 8Rick van Weeren26-08-2019

Wij komen zeker terug bij Roompot Boomhiemke!

Wij hebben een fantastisch verblijf op Ameland Boomhiemke gehad, in de nieuwe duin chalets, echter jammer dat de schoonmaak erg oppervlakkig is maar dat de details (hoeken, gaten, plinten en raamkozijnen en de doucheruimte/cabine) toch zonde dat het ergens goed geregeld wordt maar dat de uitvoering niet goed wordt gecheckt en aangepakt wordt!! Het zit ‘m in de details!! De horeca vooral culinair mag (ook) weer beter ingevuld worden, weer echt koken! Zeker op Ameland, hahaha ��! Verder zeer tevreden wij komen graag terug naar Ameland en natuurlijk naar Roompot Boomhiemke ! Roompot ga zo door en houd het ECHTE streven naar service en kwaliteit in de gaten! Rick van Weeren.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-09-2019

Bedankt voor jullie leuke review! Hier worden wij blij van. We kunnen nu al niet wachten om jullie nog eens te mogen begroeten!

Groetjes van Cynthia

• 8Demelza von Grumbkow26-08-2019

Geslaagde vakantie met jonge kinderen.

Aantrekkelijk, kindvriendelijk en veilig park. Knus, gezellig en compleet strandchalet. Zowel park als chalet van alle gemakken voorzien.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-09-2019

Bedankt voor jouw review, Demelza! Daar worden wij blij van. Zien wij jullie nog eens terug.

Groetjes van Cynthia

• 4Joke25-08-2019

Teleurstellend

Verblijf was redelijk. Huisje erg vies en prikkeldraad in de tuin . Terwijl we een hond en kind bij ons hadden. Dit gemeld bij de hoofd schoonmaak en die zou het doorgeven . Achteraf op mijn (verdwenen ) review reactie gehad dat ze niks konden doen want ik had het door moeten geven aan de receptie. Dus personeel faalt en daar ben ik schuldig aan? Misschien zorgen dag de zaken op orde zijn. Ik boek volgende keer wel Koudenburg of klein vaarwater.

• 6Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-09-2019

Bedankt voor je review, Joke. Uiteraard is dit niet het geval binnen onze organisatie. Hier bieden wij dan ook onze welgemeende excuses voor aan.

We gaan uw mening oppakken, zodat we dergelijke zaken kunnen voorkomen.

Met vrienden

• 6Familie R.25-08-2019

Mooi park, leuk huisje, maar slaapkamer was vies

Mooi park. Wij zaten in de Finse bungalow. Leuk en sfeervol huisje met ruime tuin en veel privacy. Slaapkamers waren prima behalve 1 slaapkamer. Het stonk er vreselijk en het was niet te ventileren. Slecht geslapen hierdoor.

• 4Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-09-2019

Bedankt voor je review! Wat vervelend dat de slaapkamer vies was. Heb je dit ook gemeld bij de receptie? Zij lossen dit graag op!

We zien je graag nog eens terug.

• 9C. Biemold19-08-2019

Aanrader!

Mooie, nieuwe, accommodaties (wij zaten in een strandchalet), wel iets te dicht op elkaar. Jammer dat een windscherm, parasol of zonwering ontbrak. Het kan erg warm worden in het chalet. Verder een prima vakantie gehad. Voldoende ruimte in het chalet, alles aanwezig. En zeer belangrijk: het was er zeer schoon!!!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-09-2019

Bedankt voor je review! Wat goed dat je ook de minpunten met ons deelt. Daar kunnen wij alleen maar van leren!

We zien je dan ook graag nog eens terug.

Met oudere kinderen

• 9Marianne17-08-2019

Heerlijk weekje eruit geweest!

Mooi, rustig park. Genoeg te doen voor de kinderen en dichtbij strand , personeel zeer vriendelijk.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-09-2019

Bedankt voor je review, Marianne! Wat leuk dat jullie zo een fijne tijd hebben gehad, Daar doen we het tenslotte voor.

We zien je dan ook graag nog eens!

Groetjes,

Cynthia

• 9Heidi16-08-2019

Boven verwachting

Duinbungalow 6 is van alle comfort voorzien. Schone, moderne inrichting. Vriendelijk personeel, alles bij de hand.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-09-2019

Bedankt voor je review, Heidi. Klinkt als dé ideale plek voor een heerlijke vakantie in Nederland!

We zien je graag nog eens terug.

• 8Fam. Stoop15-08-2019

Genieten

Ons verblijf Amelandlodge 6 persoons, huisje 22, was geweldig. Van te voren wat zorgen gemaakt of het huisje niet heel alleen op zandvlakte stond. Bij aankomst bleek dat mee te vallen. Er is inderdaad nog niets omheen gebouwd maar er was voldoende privacy rondom het huisje. Huisje zelf is mooi, ruim genoeg en voldoende bergruimte (voor 4 personen). Grote berging en grote parasol. Park is bekend bij ons, altijd goed. We komen echt weer een keer terug hoor!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-09-2019

Bedankt voor jullie review! Wij verheugen ons nu al op jullie komst.

• 8Ingrid12-08-2019

Leuk!

Prachtig gelegen vlakbij de vuurtoren. Verbleven in een modern ingerichte strandchalet. 10 minuten lopen naar het strand door een mooi duingebied. Veel te beleven op het park.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-09-2019

Bedankt voor je review, Ingrid. Er is inderdaad genoeg te beleven. Over de kinderen hoef je je geen seconde zorgen te maken: met de Koos Kids Club, het overdekte zwembad en de gratis sport- en animatieactiviteiten beleven zij de tijd van hun leven.

Graag tot ziens!

• 8Sophie10-08-2019

Fantastisch verblijf

Super verblijf, wilde natuur, mooie fietsroutes.

• 6Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-09-2019

Bedankt voor je review, Sophie. Dat is pas echt samen genieten, in de wilde natuur. We zien je graag nog eens, op dit leuke park!

Met oudere kinderen

11 tips over Vakantiepark Roompot Boomhiemke

• ingrid, 16-06-2014

Met de fiets kun je het gehele eiland befietsen: Nes is een heel gezellig dorp waar ook de meeste winkels op zondag open zijn!

• Bert, 22-06-2013

Prachitge wandelingen door de duinen. Fietsen naar het Oerd, Vogelreservaat aan het wad bij Hollum. Historisch museum Hollum. Eten bij de pizzeria il vulcano in Hollum. Vuurtoren beklimmen met schitterend uitzicht over wad , zee en eiland. Zeker bij harde wind!!

• D., 19-09-2013

Veel verschil in bungalows, vooraf goed je keuze bepalen. Het park is mooi gelegen, je kunt er heerlijk fietsen en wandelen in de omgeving. Dichtbij vuurtoren en strand.

5 vragen over Vakantiepark Roompot Boomhiemke

• koopman, 03-12-2016

Huisjes

Welke huisjes liggen een beetje vrij, zodat je mooi weg kijkt aan de duinrand en niet gelijk bij je buren op het bord kijkt.

• R.P. van der Meulen, 14-01-2015

Internet

Hallo, is er ook internet / wifi beschikbaar in het stacaravan gedeelte? mvg, R.P. van der Meulen

Tineke Heijmans-van den Hoogen, 11-05-2015

Volgens mij is in het hele park WiFi aanwezig.

• Daniëlle, 04-07-2012

Koffiezetapparaat

Wij hebben een engelsmandunvilla geboekt, weet iemand of er een broodrooster en koffiezetapparaat in zit. Alvast bedankt voor een reactie. Groet Daniëlle

Luc, 22-07-2012

Koffiezet is aanwezig, broodrooster weet ik niet meer...

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer