Vakantiepark Roompot Boomhiemke

Vakantiepark Info

• Animatie
  • Sauna
Meer vakantieparkinfo

Op Ameland ligt het gezellige familiepark Roompot Vakanties Vakantiepark Boomhiemke. De huisjes zijn mooi en liggen midden in het bos en de duinen. De kinderen kunnen zich uitleven in de verschillende speeltuinen en tijdens de activiteiten van het enthousiaste animatieteam. Handig is de fietsverhuur naast het park, om zo het eiland te ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Boomhiemke voor je op een rij gezet:

333 reviews over Vakantiepark Roompot Boomhiemke

• 2018
    2Anna05-09-2018

VIES en ook bouwput

Wat een puinhoop. 25 jaar geleden stonden wij heerlijk met onze stacaravan in 'de punt' van Boomhiemke. Ineens kwam het idee dat er villa's moesten komen en konden wij wegwezen. Dan denk je...er komt iets mooist stijlvols voor terug maar niets is minder waar. Dit heeft niks met maken met een mooi park dat netjes wordt uitgebreid. Deze camping is al 25 jaar een rotzooi, mensen zitten in een bouwput het is onvoorstelbaar hoe ondoordacht dit project is geweest en nog steeds is. Huisjes zijn ook erg vies heb er meerdere van binnen gezien. BAH.

• 1Onderkomen
    • 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 26-09-2018

Bedankt voor je reactie Anna. Vervelend om te vernemen dat de opzet van het park niet aan jouw verwachtingen voldoet en de accommodatie niet naar wens was. Heb je op het park ook aangegeven dat de schoonmaak niet naar wens is, want dan kunnen ze dat ter plaatse oplossen.

Groetjes Marcia

• 2017
    10leen molijn19-06-2017

heerlijk rustig

het is er rustig en de mensen zijn vriendelijk

• 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-06-2017

Wat fijn dat je genoten hebt van de rust op Vakantiepark Boomhiemke, Leen! Onze collega’s doen er alles aan om al onze gasten een super verblijf te bezorgen en dan is het geweldig om te zien dat je je verblijf met een 10 beoordeeld!

Graag tot ziens!

Groetjes Denise

• Oude reviews

9Menno Boerema11-03-2016

Prettig verblijf!

Mooi en comfortabel Duinchalet! Heel modern en zo goed als nieuw. Een handig schuurtje ernaast om je fiets te stallen. Rondom chalet veel gras met huppelende konijnen. En je loopt zo naar de vuurtoren toe. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel bij de receptie. Kortom: het is goed vertoeven!

• 10Onderkomen
    • 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

• 8Dirk van Eck04-01-2008

Wij zaten in een fins chalet voor 6 personen. Eén kamer met stapelbed is vrij klein. Het chalet is perfekt gelegen aan de rand van het natuurgebied en naast de golfbaan. De inrichting is prima maar redelijk basic. Op het park zijn voldoende faciliteiten voor kinderen. Ameland is een leuk eiland met mooie natuur, genoeg te doen en alleen druk in het hoogseizoen.

• 8Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

11 tips over Vakantiepark Roompot Boomhiemke

• ingrid, 16-06-2014

Met de fiets kun je het gehele eiland befietsen: Nes is een heel gezellig dorp waar ook de meeste winkels op zondag open zijn!

• Bert, 22-06-2013

Prachitge wandelingen door de duinen. Fietsen naar het Oerd, Vogelreservaat aan het wad bij Hollum. Historisch museum Hollum. Eten bij de pizzeria il vulcano in Hollum. Vuurtoren beklimmen met schitterend uitzicht over wad , zee en eiland. Zeker bij harde wind!!

• D., 19-09-2013

Veel verschil in bungalows, vooraf goed je keuze bepalen. Het park is mooi gelegen, je kunt er heerlijk fietsen en wandelen in de omgeving. Dichtbij vuurtoren en strand.

5 vragen over Vakantiepark Roompot Boomhiemke

• koopman, 03-12-2016

Huisjes

Welke huisjes liggen een beetje vrij, zodat je mooi weg kijkt aan de duinrand en niet gelijk bij je buren op het bord kijkt.

• R.P. van der Meulen, 14-01-2015

Internet

Hallo, is er ook internet / wifi beschikbaar in het stacaravan gedeelte? mvg, R.P. van der Meulen

Tineke Heijmans-van den Hoogen, 11-05-2015

Volgens mij is in het hele park WiFi aanwezig.

• Daniëlle, 04-07-2012

Koffiezetapparaat

Wij hebben een engelsmandunvilla geboekt, weet iemand of er een broodrooster en koffiezetapparaat in zit. Alvast bedankt voor een reactie. Groet Daniëlle

Luc, 22-07-2012

Koffiezet is aanwezig, broodrooster weet ik niet meer...

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer