Vakantiepark
7,8

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen8,2

Op Ameland ligt het gezellige familiepark Roompot Vakanties Vakantiepark Boomhiemke. De huisjes zijn mooi en liggen midden in het bos en de duinen. De kinderen kunnen zich uitleven in de verschillende speeltuinen en tijdens de activiteiten van het enthousiaste animatieteam. Handig is de fietsverhuur naast het park, om zo het eiland te ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Boomhiemke voor je op een rij gezet:

Contact

• Onderkomen10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

Geweldig park op het leukste eiland. Kindvriendelijk maar ook leuk zonder kinderen. Alles is goed geregeld, snelle service als er iets mis is. Aardig personeel. Leuke huisjes, al is de inrichting niet altijd modern te noemen. Alles is aanwezig wat je nodig hebt. Leuk restaurant, supermarktje aanwezig maar ik zou mn boodschappen bij de coop in Hollum doen. Wat met de fiets nog geen 5min fietsen is.

Gereisd Anders in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustgevend

Jaap Duim
8-10-2014
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7

12 prachtige dagen gehad op Boomhiemke. Ligging t.o.v.. het strand en zee geweldig, heerlijk wandelend naar zee door de duinen. Een bijzondere pluim verdient het restaurant, in één woord geweldig. Goed eten en een prettige bediening. Alle lof en een aanrader!

Gereisd Anders in september 2014

Geweldige camping!

Marjolein
1-11-2013
  • Onderkomen8
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8
  • Activiteiten9

Ik kom al meer dan 15 jaar op deze camping. Het is er elk jaar genieten. Het vakantiepark zit dichtbij de zee, duinen, centrum van Hollum. Bij de kampwinkel kun je elke morgen verse broodjes halen en ook voor kinderen is er een super animatie team met elke dag activiteiten voor alle leeftijden. Wel jammer dat er steeds meer caravans weg moeten en plaats moeten maken voor luxe huisjes/bungalows.

Gereisd Anders in januari 2013

2007

Als last minute een 6-p duinvilla gehuurd met rieten dak,

fam Jacobi
28-6-2007

Als last minute een 6-p duinvilla gehuurd met rieten dak, 2 badkamers, vaatwasser magnetron en oven. Erg lux met 2 volwassenen en 1 baby! Goede ligging, prachtig uitzicht vanaf de badkamer, goed ingericht en erg schoon. We zijn dik tevreden en komen zeker nog eens terug.

Gereisd Anders in Thu Jun 28 2007 20:52:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Net terug van een midweek Boomhiemke

Nelly Hut
23-6-2007

Net terug van een midweek Boomhiemke. De rietgedekte bungalow was geweldig, prachtig wandelgebied, fietspad door de duinen naast de bungalow. Het eetcafe op het park is prima en goedkoop. Verder heerlijk gegeten bij deGriffel in Hollum.Een aanrader. Kortom,alles voor herhaling vatbaar.

Gereisd Anders in juni 2007

Al jaren kom ik op Ameland, op vakantiepark Boomhiemke

Bridget
7-5-2007

Al jaren kom ik op Ameland, op vakantiepark Boomhiemke. Eigenlijk met Ameland opgegroeid. Wij komen hier ieder jaar met familie,6 volwassenen en 4 kinderen en zitten dan in een duinvilla met vaatwasser 2 badkamers en voldoende ruimte voor 10 pers. Centrum van Hollum is dichtbij. Zwembad is inderdaad wat ouderwets en klein, maar toch voor ons goed genoeg.

Gereisd Anders in mei 2007

mooi park op de gehorig en benauwde overdekt zwembad

châtel
7-5-2007

mooi park op de gehorig en benauwde overdekt zwembad .Als de zon er op schijnt is het net een sauna. Niet echt verfrissend. Goed ligging op loop afstand van het strand en vuurtoren.Fantastish weekend gehad, heerlijk gefiets en gewandeld.

Gereisd Anders in mei 2007
2006

Ik ben 2 dagen op Ameland en Boomhiemke geweest

Miquel de Wolff
24-8-2006

Ik ben 2 dagen op Ameland en Boomhiemke geweest. De ligging is mooi, de omgeving is niet te druk, dus niet bomvol met toeristen. De huisjes staan ver van elkaar wat goed is en er is ook nog veel ruimte rond het huisje. Wij hadden geboeket voor twee gezinnen in een huisje, echter was er een tweepersoonskamer en twee een persoonskamer, dus dat is wat suf. De huisjes zijn prima verder. De receptie en de voorziening van het park ogen wat ouder.

Gereisd Anders in Thu Aug 24 2006 12:32:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Van 4-18 aug 06 op boomhiemke geweest

Lia Nieuwenhuis
18-8-2006

Van 4-18 aug 06 op boomhiemke geweest.Wij zaten in een stacaravan.Rustige camping met voor kleine kids veel vermaak. Onze dochter van 15 vond er niet echt voor haar veel activiteiten. Het is een zilverberkpark dus veel huisjes en bungalows.De accomodatie was schoon en goed.Omdat het regende was het fijn dat er een tv-tje was.De plek was ruim genoeg voor een groot gezin(dus ook een tentje erbij kan)Zou er (met mooier weer) zo weer heen gaan.Winkel,fietsverhuur en restaurant aanwezig!

Gereisd Anders in augustus 2006

Wij zijn net terug van een Pinksterweekend op Boomhiemke

Wilma
5-6-2006

Wij zijn net terug van een Pinksterweekend op Boomhiemke in een rietgedekte 8-persoonsvilla aan de rand van het park. Huisje was in goede staat, veel ruimte om het huisje en dus veel privacy. Verder schoon, vind ik erg belangrijk! Prijs/kwaliteit verhouding vind ik wel aan de matige kant. Voor relatief veel geld een tikje versleten bankstel binnen en buiten moet je het tuinmeubilair eerst grondig schoonmaken voordat je erop kunt gaan zitten. Het geheel zou toch wat gezelliger klaargezet kunnen worden voor nieuwe gasten. Nu moesten we de tuinstoelen zo'n beetje uit het duingras rapen en eerst een sopbeurt geven. Verder was de ligging prachtig, vanuit het huisje zicht op de vuurtoren! Al met al een ruim voldoende score!

Gereisd Anders in juni 2006

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Boomhiemke in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Boomhiemke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.