Vakantiepark
7,8

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen8,2

Op Ameland ligt het gezellige familiepark Roompot Vakanties Vakantiepark Boomhiemke. De huisjes zijn mooi en liggen midden in het bos en de duinen. De kinderen kunnen zich uitleven in de verschillende speeltuinen en tijdens de activiteiten van het enthousiaste animatieteam. Handig is de fietsverhuur naast het park, om zo het eiland te ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Boomhiemke voor je op een rij gezet:

Contact

116 reviews over Vakantiepark Roompot Boomhiemke in het Nederlands

Voor herhaling zeker vatbaar!

Ina van den Berg
22-5-2019
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

We kozen voor een luxe en net huisje. Waren met onze dochter, kindje en vriend. Huisje Strandjutter 7 was idd netjes en van alle faciliteiten voorzien. Maar....het park was erg rustig dat was geen probleem. Wat we jammer vinden is dat er in het restaurant en rond de receptie, supermarktje, snackbar niets te doen is. We hebben maandag in het restaurant gegeten omdat we moe waren van het reizen. We waren bijna de enigen. In het zwembad niemand! Maar goed, we komen voor onze rust en die vinden we hier echt wel. Nogmaals, over het huisje hebben we alleen maar positieve woorden! 🤗

Heerlijk!!

Martin
7-5-2019
  • Onderkomen10

Wat een heerlijk huis! Prachtige ligging, mooie speeltuinen en vrijwel geen auto’s! Super voor de kinderen. We zaten in een Engelsmanduinvilla, wij komen zeker weer❤️

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 16-5-2019

Dat klinkt zeker als een heerlijk verblijf Martin. Wat super om te lezen dat jullie zo genoten hebben van het park en de accommodatie zo gewaardeerd hebben. Wij zien jullie graag weer terug op ons park op Ameland!

Heerlijk!

Marina
6-5-2019
  • Onderkomen9

Prachtige omgeving, mooie huisjes.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 16-5-2019

Fijn om te vernemen dat jullie zo een heerlijk verblijf hebben gehad op ons park op Ameland! En zo genoten hebben van het park en de omgeving.

Anneke ban de Mheen
30-4-2019
  • Onderkomen10

We verbleven afgelopen weekend in bondig villa 9. Echt super genoten dit weekend. Wat een aardige mensen allemaal!!! Ons huisje was ook super, uitzicht op de vuurtoren! Schoon, alles was er. Thanks voor alles! Mevr. Anneke van de Mheen

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 16-5-2019

Dat klinkt zeker als een fantastisch verblijf! Wat een super goede review hartelijk dank daarvoor. Echt fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben op ons park op Ameland. Wij zien jullie graag weer terug!

grandioos

Fokje Agricola
8-4-2019

een geweldig compleet park,kindvriendelijk,goede ligging alles gemakkelijk bereikbaar. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooi zwembad erg kindvriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
      Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-4-2019

Bedankt voor je review. Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over Vakantiepark Boomhiemke. Het park biedt vele mogelijkheden voor vertier, vermaak én ook rust en is gelegen in een ideale omgeving. Kortom, geschikt voor iedere doelgroep :)

Graag tot ziens op Vakantiepark Boomhiemke of op één van onze andere parken.

Groetjes,

Christine

Fantastisch! Heerlijk sfeervol rietgedekte woning

Linda
      17-3-2019
      • Onderkomen9

Fantastische rietgedekte woning tegenover de speeltuin! Ideaal voor kinderen. De kinderen hebben zich heerlijk vermaakt daar, net zoals in het zwembad en bij koos konijn. De woning is sfeervol ingericht, schoon en we hebben heerlijk genoten van de open haard! Heerlijk na een wandeling door de duinen en op het strand! De vuurtoren is te zien vanuit het huis! Grote tuin dus heel veel privacy! Wij komen zeker terug!!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019
      Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 29-3-2019

Wat een mooie review Linda!

Heerlijk om te lezen dat jullie zo tevreden zijn en zo hebben genoten van de vakantie. Komen jullie nog een keertje terug?

Groetjes, Annemarie

Niet zo snel weer

marleen de Boer
      19-2-2019
      • Onderkomen7
      • Onderkomen7

We zaten één van de nieuwe strandchalets. Mooi ingericht, alles is aanwezig. Het is allemaal wel heel strak opgezet, kan heel saai overkomen. De schoonmaak heeft echt te wensen over. Je betaald schoonmaakkosten bij de prijs in, maar uiteindelijk hebben wij het zelf eerst maar schoongemaakt omdat er overal haren lagen en de vloer vies was. Bruin water van de badkamervloer en de keuken. Wij hebben geboekt bij Roompot. We waren er om 14.00 en het was super rustig (februari). Maar mochten er niet in ondanks het huisje al klaar was. Dan merk je dat Roompot echt een standaard "service" biedt. Ook was er geen beddengoed. Uiteindelijk hebben we dit zelf opgehaald. Verder een heerlijke vakantie. Heerlijk gefietst en gewandeld. Maar via Roompot zullen wij niet meer boeken. Mocht je kiezen voor een strandchalet, kies dan ééntje die aan de rand van de duinen ligt, dan is er nog een mooi uitzicht.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019
      Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-2-2019

Bedankt voor de beoordeling, Marleen.

Jammer om te lezen dat jullie verblijf niet geheel aan jullie verwachtingen heeft voldaan. Vanzelfsprekend gaan wij jouw feedback onder de aandacht brengen bij de verantwoordelijke personen. Het is tenslotte ons doel om iedereen een prettige tijd te bezorgen.

Zoals aangegeven op de bevestiging ben je vanaf 15.00 uur welkom in de geboekte accommodatie. Wij kunnen echter geen uitzondering maken door gasten eerder toe te laten ondanks dat het rustig is. Wij willen al onze gasten gelijk behandelen. Mocht je toch de accommodatie eerder in willen, dan kun je tijdens het maken van de reservering een early check-in bijboeken.

Wij hopen dat je verder hebt genoten van de prachtige omgeving!

Groetjes Mandy

Heerlijk park, mooie accommodatie Vuurtorenlodge !

Herman
      5-1-2019
      • Activiteiten8
      • op loopafstand van strand en vuurtoren
      • op loopafstand van gezellig dorpje Hollum
      • mooie accommodaties (Vuurtorenlodges)
      • lekker zwembad voor de kids
      Gereisd Met jonge kinderen in december 2018
      Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 16-1-2019

Leuk dat je een beoordeling achter hebt gelaten, Herman! Fijn om te lezen dat je positief bent over jouw verblijf!

Graag tot ziens op één van onze Roompot parken!

Groetjes van Mandy

Heel fijn verblijf gehad.

Lotte
      17-12-2018
      • Activiteiten8

Huisje west end state is een fijn huis vlakbij het strand. Ligging is ideaal.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
      Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-12-2018

Fijn om te lezen dat je tevreden bent, Lotte! Het is tenslotte ons doel om al onze gasten een fijn verblijf te bezorgen.

Heb je ook gebruik gemaakt van de overheerlijke wellness?

zeker weer!

Nick
      10-12-2018
      • Onderkomen8

Het was een mooi huisje, lekker met sauna en vriendelijk personeel. Boxspring lag voor geen meter maar dit is persoonlijk denk ik. verder waren sommige dingen niet goed schoon gemaakt. (bv handdoek radiator in de badkamer) ook is het in de wintermaanden erg vervelend dat na zoveel tijd de thermostaat de kachel weer uitschakelde. het koelde snel af in het huis en hierdoor is het erg koud. Ook het water van het zwembad was erg koud. Maar goed de negatieve punten zijn minimaal tov de gehele vakantie beleving. wij komen hier zeker weer.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-12-2018

Leuk dat je een beoordeling achter hebt gelaten, Nick! We hopen dat jullie hebben genoten!

Wij zullen jouw opmerkingen doorgeven aan de verantwoordelijke personen, zodat hier aandacht aan besteed kan worden.

Graag tot ziens!

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
      • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig
      • BuitensportenFietsen, Golfbanen
      • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Boomhiemke in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Boomhiemke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.