Vakantiepark Roompot Boomhiemke

Vakantiepark Info

• Animatie
  • Sauna
Meer vakantieparkinfo

Op Ameland ligt het gezellige familiepark Roompot Vakanties Vakantiepark Boomhiemke. De huisjes zijn mooi en liggen midden in het bos en de duinen. De kinderen kunnen zich uitleven in de verschillende speeltuinen en tijdens de activiteiten van het enthousiaste animatieteam. Handig is de fietsverhuur naast het park, om zo het eiland te ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Boomhiemke voor je op een rij gezet:

333 reviews over Vakantiepark Roompot Boomhiemke

• 7Janet29-07-2013

Fijne accomodatie, maar Glampinggevoel mist!

Een heerlijke 2 weken gehad in een Safaritent. De tent is perfect, voorzien van alle gemakken en comfort. Op de tent na, ontbreekt echter het "glampinggevoel" totaal. Want Boomhiemke is geen camping (zeker geen Glamping) en is daarop ook niet ingericht. De tenten zijn tijdelijk geplaatst op een stuk grond waarop in de toekomst chalets geplaatst zullen worden. Er is ook geen moeite gedaan om het terrein enigszins aan te kleden, o.a. een gehuurde toiletwagen op het terrein, een bouwcontainer en geen fatsoenlijke bestrating. Om te douchen is men aangewezen op het zeer verouderde en slecht verlichte sanitairgebouw op het terrein van de stacaravans. Animatie voor de kinderen en verdere faciliteiten op het park zijn goed en wij hebben mede dankzij het perfecte weer een heerlijke vakantie gehad. Ik heb dit ook gedeeld met de eigenaar. Wellicht wordt er iets mee/aan gedaan, maar aangezien het tijdelijke accommodaties zijn acht ik die kans klein.

• 10Onderkomen
    • 8Activiteiten

Jan Oenema, Hoofd receptie, 27-08-2013

Zie ook onze eerdere reactie hierboven betreffende onze Safaritenten, we komen graag persoonlijk met u in contact via [email protected] Alvast bedankt voor uw reactie!’

• 10Alexander De Graaff19-11-2008

topper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

in en woord geweldig ik kom hier volgend jaar weer !z!e!k!e!r! terug

• 9Fam. Overvoorde23-08-2008

Prima park in alle weersomstandigheden

De duinvilla's zijn prima verzorgd en hebben een grote tuin. Het hele park is overigens goed onderhouden. Alles (ook het strand en het bos) is op loopafstand. De winkel op het park is redelijk betaalbaar maar heeft een beperkt assortiment. In Hollum is een uitstekende supermarkt. In het restaurant serveert men goed eten tegen een zeer redelijke prijs. Dit geldt ook voor het cafetaria. De sauna tuin is compleet maar mag op punten beter schoongemaakt en onderhouden worden. Het eiland heeft voor iedereen veel te bieden en de natuur is heel mooi en gevarieerd. Toen wij er waren was het zeer wisselend weer. Toch veel naar het strand en bos geweest (met de hond) ,veel gefiest en met een zweefvliegtuig een 'rondvlucht' gemaakt (was heel snel geregeld). Parachutespringen staat voor volgend jaar op de agenda want we we gaan zeker terug naar dit mooie eiland en naar Boomhiemke.

• 9Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden

• 7Adrian17-08-2008

Fins chalet

Park Boomhoemke is en ruim opgezet park. Dichtbij Hollum en het strand. De Finse Chalets ( 4 en 6 pers.) komen gezellig over. De indeling van het meubilair in de slaapvertrekken is dusdanig ongelukkig dat men is met 100 euro bij Ikea moet gaan choppen om daar wat verbeteringen aan te brengen. Verder leuk ingericht, vaatwasser nette keuken. Badkamer is gedateerd. Park Boomhiemke is niet goedkoop en stelt niet al te veel voor. De Finse chalets liggen in een ruim perceel met veel privacy. Boomhiemke zelf biedt een zwembad waar ouders met vooral kleinere kinderen zich wel zullen vermaken. Gezegd mag worden dat het zwembad er keurig netjes uitziet.

• 7fam E van Wageningen07-08-2008

keurig park, mooie ligging, vlakbij strand en dorp

Een keurig park met redelijk onderhouden huisjes. ook ons huisje was zeer redelijk ( schoonmaak zeer matig ) prima bedden, nette keuken met vaatvasser, maar een ding was helemaal niets en dat was de douche cel, zeker niet handig voor de oudere mensen. Erg klein, geen mogelijkheid iets neer te leggen, plus een douche scherm wat lekt. Ook de toilet is duidelijk aan vervanging toe.

Zeer goed park voor ouders met jongere kinderen, zeker geen aanrader voor de wat oudere jeugd. oja, de fiets verhuurmogelijkheid was ook prima.

Kortom Hollum voor ons op zeker een terugkomer, of dit Boomhiemke gaat worden is te bezien.

• 7Eetgelegenheden

• 10Fam. Berg11-03-2008

Camping is een echte aanrader, kom er elk jaar. Binnen 5 minuten op het goudgele strand van Ameland. Overdekt zwembad, midgetgolf baan, bowlingbaan, supermarkt. Voor ieder wat wils. In de zomermaanden nog een Jong en dynamisch recreatie team. Gewoon TOP voor Nederland.

• 9Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden

• 8marieke28-10-2007

Aardig personeel, mooie ligging vlak bij het strand, leuke en veel animatie voor de kinderen. Leuke duinbungalow. Duidelijke informatie.

• 8Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden

• 7Maarten22-09-2007

We zijn net terug van Boomhienke, het park vind ik niet zoveel voorstellen, vrij massaal al staan de huisjes wel ruim van elkaar. Het beste van dit park is de ligging, dichtbij Hollum, dichtbij zee, geweldig!

• 8P Nijhuijs02-09-2007

Wij waren een week in augustus op dit park in een stacaravan. Alhoewel de schoolvakantie voor regio midden nog een week duurde werd de kinderanimatie op de dag dat we aankwamen beeindigd. Een grote teleurstelling, het was juist de reden waarom we voor dit park hadden gekozen! Verder was de caravan klein maar wel compleet. De mensen van het park waren erg vriendelijk. De ligging is leuk bij de duinen, vuurtoren en strand, je hebt wel een fiets nodig.

• 7Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

• 8K. Weinberg12-08-2007

Prima verblijf gehad! De bedden vielen wat tegen maar verder was het prima voor elkaar in de bungalow. Er zat een grote lap grond omheen ideaal voor onze tweeling van 1 jaar. Jammer dat de vorige gebruiker van de finse bungalow zijn/haar hond overal had laten poepen in de tuin.

• 7Onderkomen

11 tips over Vakantiepark Roompot Boomhiemke

• ingrid, 16-06-2014

Met de fiets kun je het gehele eiland befietsen: Nes is een heel gezellig dorp waar ook de meeste winkels op zondag open zijn!

• Bert, 22-06-2013

Prachitge wandelingen door de duinen. Fietsen naar het Oerd, Vogelreservaat aan het wad bij Hollum. Historisch museum Hollum. Eten bij de pizzeria il vulcano in Hollum. Vuurtoren beklimmen met schitterend uitzicht over wad , zee en eiland. Zeker bij harde wind!!

• D., 19-09-2013

Veel verschil in bungalows, vooraf goed je keuze bepalen. Het park is mooi gelegen, je kunt er heerlijk fietsen en wandelen in de omgeving. Dichtbij vuurtoren en strand.

5 vragen over Vakantiepark Roompot Boomhiemke

• koopman, 03-12-2016

Huisjes

Welke huisjes liggen een beetje vrij, zodat je mooi weg kijkt aan de duinrand en niet gelijk bij je buren op het bord kijkt.

• R.P. van der Meulen, 14-01-2015

Internet

Hallo, is er ook internet / wifi beschikbaar in het stacaravan gedeelte? mvg, R.P. van der Meulen

Tineke Heijmans-van den Hoogen, 11-05-2015

Volgens mij is in het hele park WiFi aanwezig.

• Daniëlle, 04-07-2012

Koffiezetapparaat

Wij hebben een engelsmandunvilla geboekt, weet iemand of er een broodrooster en koffiezetapparaat in zit. Alvast bedankt voor een reactie. Groet Daniëlle

Luc, 22-07-2012

Koffiezet is aanwezig, broodrooster weet ik niet meer...

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer