Vakantiepark
7,9

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen8,2

Op Ameland ligt het gezellige familiepark Roompot Vakanties Vakantiepark Boomhiemke. De huisjes zijn mooi en liggen midden in het bos en de duinen. De kinderen kunnen zich uitleven in de verschillende speeltuinen en tijdens de activiteiten van het enthousiaste animatieteam. Handig is de fietsverhuur naast het park, om zo het eiland te ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Boomhiemke voor je op een rij gezet:

Contact

195 reviews over Vakantiepark Roompot Boomhiemke in het Nederlands

Subliem!

Marjan Tiemessen
20-7-2019
  • Onderkomen8

Vanaf het rustige park wandel je zo richting de zee. En vanaf het park kan je gelijk de fietspaden op. Het gezellige dorpje Hollum is lopend goed bereikbaar. Heel fijn wanneer je een borreltje wilt drinken bij een van de gezellige eetgelegenheden. En wanneer je zelf kookt: de hamburgers van de Coop in Hollum zijn overheerlijk!! Wij hebben ook heerlijk geluncht op het vakantiepark Boomhiemke. Gezellige mensen in de bediening! Veel loungebanken bij het speelgedeelte voor het receptiegebouw. En hier kom je helemaal tot rust aan het fijne, brede zandstrand! De strandopgangen zijn bedekt met een laagje hooi, waardoor je makkelijker door de duinen richting strand loopt.

Gereisd Met partner in juli 2019

Een heerlijk vakantiepark voor oud en jong.

Harrie
18-7-2019
  • Onderkomen9

Een deel van het vakantiepark is gemoderniseerd met prachtige nieuwe vakantiewoningen. Schitterend gelegen in een duinlandschap. Het centrum biedt een verscheidenheid aan mogelijkheden voor horeca, sport en welness. Vriendelijk en servicegericht personeel. Strand met strandtent en de vuurtoren op loopafstand. Omgeving is heerlijk om te wandelen of te fietsen. Plaats Hollum dichtbij voor boodschappen of culinaire uitjes.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, Sat Jul 20 2019 09:50:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt voor je review, Harrie. Wat ontzettend leuk dat jullie een heerlijk verblijf hebben gehad. Ameland is een ideale bestemming voor een vakantie in eigen land.

We zien je graag nog eens terug!

Groetjes van Cyntia

Fijne week in strandchalet4!

PEFG
18-7-2019
  • Onderkomen8

Wij zitten tot morgen in een strandchalet4; nieuw, fris, modern ingericht. Heerlijk terras buiten. Het chalet beschikt over een schuurtje, helaas ligt het schuurtje op het verhoogde terras, waardoor we de fietsen niet binnen konden zetten. Ook is het chalet erg slecht geïsoleerd. Het was gisteren buiten 22 graden, binnen was het volgens de thermometer (maar ook qua gevoel) 33 graden!!!

Het park ligt aan een heel mooi fietspad wat je dwars door de duinen naar Nes brengt! Wij hebben een hele fijne week gehad!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-7-2019

Bedankt voor je review! Wat ontzettend leuk om te horen. Fijn dat het zo naar wens was op vakantie.

We zullen je feedback over de accommodatie en het schuurtje doorgeven aan de parkleiding van Boomhiemke!

Graag tot ziens.

Heerlijk gehad. Voor herhaling vatbaar

A.van.Garderen
2-7-2019
  • Onderkomen8

Het is een mooi ruim park. Mooie vakantieverblijven. Wij hadden een mooie finse bungalow

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-7-2019

Bedankt voor je review. Een heerlijk verblijf, wat wil je nog meer? :-)

We zien je graag nog eens terug op één van onze Roompot parken!

onvergetelijk!

Jacqueline van de Griend
1-7-2019
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Ons verblijf was Geweldig!! We hadden een grote privétuin, waarin minstens 4 konijntjes 'woonde', supergezellig! We hadden een luxe bungalow en alles was perfect!! Een échte droomvakantie! Op het laatst, ben ik mijn handtas vergeten en zojuist heb ik die weer teruggekregen, per post. Helemaal top!! De omgeving, de reis via de boot naar Ameland, is ook Super!!

Gereisd Met partner in mei 2019
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-7-2019

Bedankt voor je review, Jacqueline. Wat fijn dat je je tas hebt terug gekregen, Dat is mooi om te horen!

We zien je graag nog eens terug op één van onze Roompot parken!

Groetjes van Cyntiha

Super!

Carla Bleesing-van der Hulst
28-6-2019
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

We komen al jaren op het Roompotpark Boomhiemke. Dit keer huurden we een midweek een haast nieuw strandchalet op een deel van het park wat nog ontwikkeld wordt. Veel zand, weinig begroeiing, maar dat moet nog een kans krijgen. Wel lekker dicht bij zee en vuurtoren. Ameland is een geweldig eiland, het is heerlijk om er te komen - op de boot begint je vakantie al echt - en erg om weer weg te gaan.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, Sat Jul 20 2019 09:51:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt voor je review, Carla. Hier kunnen we niets aan toevoegen! Ameland is inderdaad een geweldig eiland. Heb je nog tips voor gasten die afreizen naar Ameland?

Graag tot een volgende keer!

fantastisch

L.Ikelaar
27-6-2019
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Een gezellig park met veel te doen voor jong en oud,Keurig schoon opgeleverde acomodatie. De ligging is zeer centraal en mooie fietsroutes.Kortom een prachtig eiland

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-7-2019

Bedankt voor je review! Wat leuk dat je zo positief bent. Daar doen we het voor.

Kom je nog eens terug naar dit leuke park?

Fijn park, mooie omgeving

Bianca
24-6-2019
  • Onderkomen10

Bij betreden park gelijk vakantie-/strandgevoel. Heerlijk relaxte sfeer. Strandchalet huisje is een aanrader!

Roompot vakanties, Afdeling Kwaliteit, 27-6-2019

Bedankt voor je leuke bericht Bianca!

Het idee achter vakantiepark Boomhiemke is om het vasteland met overvolle agenda’s en afspraken achter u te laten en het ultieme eilandgevoel op Ameland te ervaren. Zo te lezen is dat bij jullie prima gelukt!

Graag zien we jullie nog eens terug!

Groetjes Manou

Voor rust en comfort zoekers een aanrader

Roelof Elsinga
24-6-2019
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

De accommodatie Sttandjutter 4 nr 12 is geweldig. qua opzet ligging en uitrusting. Heerlijke ruime moderne bungalow. Een aanrader....0

Roompot vakanties, Afdeling Kwaliteit, 27-6-2019

Bedankt voor deze review Roelof!

Wij zijn blij om te vernemen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf! De meeuwen die zweven in de grenzeloze lucht boven de zee en de wind in uw haar geeft u natuurlijk het ultieme vakantiegevoel!

Graag zien we je nog een keer terug bij een van onze Roompot parken!

Geweldig was weer super😁

Michel Kamphuis
21-6-2019
  • Onderkomen9

Vakantiepark boomhiemke vind ik bij uitstek een goed en leuk park voor ouderen en ook jongeren met of zonder kinderen Er is vrijwel overal aan gedacht...met toch in het bijzonder de vriendelijkheid van personeel dat is echt niet overal zo Mooie nieuwe accommodaties en afstand strand wandel en fietspaden ook lekker dichtbij...Een ieder kan zich daar goed uit de voeten...Wij hebben genoten

Roompot vakanties, Afdeling Kwaliteit, 27-6-2019

Dankjewel voor je review Michel!

Wij zijn blij om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf op vakantiepark Boomhiemke!

Graag zien we jullie nog een keer terug op het mooie Ameland!

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Boomhiemke in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Boomhiemke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.