Vakantiepark Roompot Boomhiemke

Vakantiepark info

• Animatie
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Op Ameland ligt het gezellige familiepark Roompot Vakanties Vakantiepark Boomhiemke. De huisjes zijn mooi en liggen midden in het bos en de duinen. De kinderen kunnen zich uitleven in de verschillende speeltuinen en tijdens de activiteiten van het enthousiaste animatieteam. Handig is de fietsverhuur naast het park, om zo het eiland te ontdekken.

337 reviews over Vakantiepark Roompot Boomhiemke

• 8Rob12-10-2019

Prettig verblijf

Prettig huisje en een mooie ligging bij een prachtig natuurgebied

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Johan30-09-2019

voor herhaling vatbaar.

Erg vriendelijk personeel, schoon huisje, heel prive en rustig, volledig ingericht, erg comfortabel.

• 9Activiteiten

• 8Syta20-09-2019

Aanrader

Huisje ligt in de duinen, heerlijk. Rustig, mooi park

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 01-10-2019

Op ons park Boomhiemke kun je volledig tot rust komen en optimaal genieten van het prachige duinlandschap. Wist je dat we een aantal nieuwe accommodatietypes hebben op Boomhiemke? Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen :-)

Groetjes Mandy

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 4Annette Kooistra16-09-2019

Nooit weer

Ontvangst bij de receptie erg onpersoonlijk ze kunnen met moeite goededag zeggen Verblijf was mooi en compleet. Alleen was de woning erg vies etenswaren van de vorige huurders lagen nog in de kasten. En spul in de nachtkastjes!! Overal vieze vloeren met grote stofranden waar de dweil kwam was oké maar langs de muren en badkamer veel schimmel voegen voor de prijs wat je betaal is dit te erg voor woorden

• 6Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-09-2019

Bedankt voor uw review. Dat is vervelend om te lezen. Hier bieden wij dan ook onze welgemeende excuses voor aan. Service is voor ons erg belangrijk. We gaan dit dan ook oppakken. Zo kunnen we zulke zaken voorkomen.

Graag tot ziens!

• 6Kees_K14-09-2019

Vrij nieuw huisje, ligging is waardeloos

Hadden 6-persoons huisje (nummer 277) gehuurd, maar het wordt wel heel erg klein (eng) als je daadwerkelijk met 6 personen zou komen. De ligging van de huisjes t.o.v. elkaar is waardeloos, zo dicht op elkaar.

• 7Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-09-2019

Bedankt voor je review, Kees. Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. We zullen jouw mening dan ook oppakken en doorgeven aan de verantwoordelijke personen. Daar kunnen wij alleen maar beter van worden.

Groetjes van Cynthia

• 9severinus vosman10-09-2019

Staan er met passie, zeer vriendelijk en behulpzaa

De rust was ons eerste doel stelling. Nu we hebben er van genoten. En de huisjes waren voortreffelijk, van alles voorzien. En erg schoon, bijna een hotel kamer. Bedden zeer goed vaatwasser, ruime zitkamer alles was perfect. Zou iedereen aanraden. Zwembad was gratis . Kleine super, maar ze hadden wel alles. Sport accomedatie Een Wellnes.

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-09-2019

Bedankt voor je review, Severinus. Wij, Roompot Vakanties, hebben inderdaad één gedeelde passie. We streven er naar om al onze gasten een fijne tijd te bieden. We zijn dan ook erg blij dat jij dit ook zo hebt ervaren.

• 9Herman Dees09-09-2019

dat vraagt naar nog een keer.

Rust, duinen, zee en strand. Goed huisje met goede inrichting en prima bedden.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-09-2019

Bedankt voor je review, Herman. Heerlijk! We zien jou graag nog eens terug.

Waar heb je het meest van genoten?

• 10Jose06-09-2019

Geweldig

Schone, gezellige en van alles voorziene Strandjutter 26. Goed onderhouden en van alle gemakken voorzien. Elke ochtend lieten wij een royale (verse) ontbijtmand bezorgen. Personeel is erg vriendelijk, op het park veel faciliteiten en ligging is perfect tov strand en centrum. Enige jammere was de beperkte afhaalkaart van het restaurant.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-09-2019

Bedankt voor je review, Jose! Dit klinkt als een fantastisch verblijf. We zullen jouw mening over de afhaalkaart intern oppakken. Zo kunnen we naar de mogelijkheden kijken,

• 8Geert Kroezen27-08-2019

Perfecte vakantie

Een heel mooi park met een perfecte ligging aan de duinen en op loop afstand van de Zee.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-09-2019

Bedankt voor je review, De meeuwen zweven in de grenzeloze lucht boven de zee, de wind in je haar: op de boot komen de vakantiekriebels jouw al tegemoet. Dé kernwoorden voor een vakantie op Vakantiepark Boomhiemke!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9C. Biemold19-08-2019

Aanrader!

Mooie, nieuwe, accommodaties (wij zaten in een strandchalet), wel iets te dicht op elkaar. Jammer dat een windscherm, parasol of zonwering ontbrak. Het kan erg warm worden in het chalet. Verder een prima vakantie gehad. Voldoende ruimte in het chalet, alles aanwezig. En zeer belangrijk: het was er zeer schoon!!!

• 8Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-09-2019

Bedankt voor je review! Wat goed dat je ook de minpunten met ons deelt. Daar kunnen wij alleen maar van leren!

We zien je dan ook graag nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

11 tips over Vakantiepark Roompot Boomhiemke

• ingrid, 16-06-2014

Met de fiets kun je het gehele eiland befietsen: Nes is een heel gezellig dorp waar ook de meeste winkels op zondag open zijn!

• Bert, 22-06-2013

Prachitge wandelingen door de duinen. Fietsen naar het Oerd, Vogelreservaat aan het wad bij Hollum. Historisch museum Hollum. Eten bij de pizzeria il vulcano in Hollum. Vuurtoren beklimmen met schitterend uitzicht over wad , zee en eiland. Zeker bij harde wind!!

• D., 19-09-2013

Veel verschil in bungalows, vooraf goed je keuze bepalen. Het park is mooi gelegen, je kunt er heerlijk fietsen en wandelen in de omgeving. Dichtbij vuurtoren en strand.

5 vragen over Vakantiepark Roompot Boomhiemke

• koopman, 03-12-2016

Huisjes

Welke huisjes liggen een beetje vrij, zodat je mooi weg kijkt aan de duinrand en niet gelijk bij je buren op het bord kijkt.

• R.P. van der Meulen, 14-01-2015

Internet

Hallo, is er ook internet / wifi beschikbaar in het stacaravan gedeelte? mvg, R.P. van der Meulen

Tineke Heijmans-van den Hoogen, 11-05-2015

Volgens mij is in het hele park WiFi aanwezig.

• Daniëlle, 04-07-2012

Koffiezetapparaat

Wij hebben een engelsmandunvilla geboekt, weet iemand of er een broodrooster en koffiezetapparaat in zit. Alvast bedankt voor een reactie. Groet Daniëlle

Luc, 22-07-2012

Koffiezet is aanwezig, broodrooster weet ik niet meer...

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer