Vakantiepark Roompot Boomhiemke

Vakantiepark Info

• Animatie
  • Sauna
Meer vakantieparkinfo

Op Ameland ligt het gezellige familiepark Roompot Vakanties Vakantiepark Boomhiemke. De huisjes zijn mooi en liggen midden in het bos en de duinen. De kinderen kunnen zich uitleven in de verschillende speeltuinen en tijdens de activiteiten van het enthousiaste animatieteam. Handig is de fietsverhuur naast het park, om zo het eiland te ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Boomhiemke voor je op een rij gezet:

336 reviews over Vakantiepark Roompot Boomhiemke

• 5Fam. Rijnen-Netten16-10-2019

Mooi park maar ontzettend vies huisje en zwembad

Op dit moment verblijven wij in dit park. De huisjes zijn mooi maar zo ontzettend vies van binnen. Heel oppervlakkig schoongemaakt, vieze ramen, vieze plinten, vieze deuren en ook de apparatuur in de keuken was erg vies (oven). Het eten van de vorige bewoners stond nog in de kastjes er lag zelfs nog afval in de accessoires verstopt.. Ons huisje is vrij nieuw maar ook de meubels zijn al helemaal afgeleefd (vies en doorgezakt). Ook de omkleedruimtes van het zwembad zijn erg vies (stof en haren liggen overal op de grond dus neem zeker slippers mee). Mijn jongste zoontje heeft huiduitslag gekregen wat volgens de huisarts hier op het eiland komt door het zwembad water. Het park ligt geweldig maar het zijn dit soort dingen die ervoor zorgen dat je nooit meer terug wil komen hier.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Met jonge kinderen

• 8Rob12-10-2019

Prettig verblijf

Prettig huisje en een mooie ligging bij een prachtig natuurgebied

• 9Ank Duijn-Heijdra11-10-2019

Echt fantastisch!

Prachtig fiets en wandeleiland. Er is genoeg te beleven. Mooie natuur, strand, duinen, horeca, musea, Ook fijn met kinderen.

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen

Met vrienden

• 8Karin06-10-2019

Fijne verblijfplek op Ameland

Eind september 2019 in huis Vuurtorenlodge 10, 4 pers huis met twee badkamers en sauna dus heerlijk luxe voor 2. Mooi gezellig en heerlijk licht huisje. Bank wat smoezelig, er zat senseopad in het apparaat maar verder goed schoongemaakt. Goede service. Linnengoed had vlekjes ondanks het wassen, werd meteen omgeruild. Huiscode deed het niet, we kregen sleutel mee en toen we (stom) onszelf hadden buitengesloten werden we laat op de avond snel en vriendelijk geholpen. Doucheputje liep niet goed af, dag erna opgelost door vriendelijke klusser. Park is in verbouwing, was gemeld. In het weekend geen last van werkzaamheden gehad en dichtbij uitgang dus was niet echt een probleem. Sauna op het park is top, klein maar goed verzorgd, lekker loungen met gratis koffie/thee. Park ligt op uitstekende plek, van daaruit veel wandel/fiets mogelijkheden en dichtbij leuk dorpje Hollum. Horeca en zwembad op het park hebben we niet gebruikt.

Met vrienden

• 9Johan30-09-2019

voor herhaling vatbaar.

Erg vriendelijk personeel, schoon huisje, heel prive en rustig, volledig ingericht, erg comfortabel.

• 9Activiteiten

• 8Syta20-09-2019

Aanrader

Huisje ligt in de duinen, heerlijk. Rustig, mooi park

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 01-10-2019

Op ons park Boomhiemke kun je volledig tot rust komen en optimaal genieten van het prachige duinlandschap. Wist je dat we een aantal nieuwe accommodatietypes hebben op Boomhiemke? Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen :-)

Groetjes Mandy

Met oudere kinderen

• 4Annette Kooistra16-09-2019

Nooit weer

Ontvangst bij de receptie erg onpersoonlijk ze kunnen met moeite goededag zeggen Verblijf was mooi en compleet. Alleen was de woning erg vies etenswaren van de vorige huurders lagen nog in de kasten. En spul in de nachtkastjes!! Overal vieze vloeren met grote stofranden waar de dweil kwam was oké maar langs de muren en badkamer veel schimmel voegen voor de prijs wat je betaal is dit te erg voor woorden

• 6Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-09-2019

Bedankt voor uw review. Dat is vervelend om te lezen. Hier bieden wij dan ook onze welgemeende excuses voor aan. Service is voor ons erg belangrijk. We gaan dit dan ook oppakken. Zo kunnen we zulke zaken voorkomen.

Graag tot ziens!

• 6Kees_K14-09-2019

Vrij nieuw huisje, ligging is waardeloos

Hadden 6-persoons huisje (nummer 277) gehuurd, maar het wordt wel heel erg klein (eng) als je daadwerkelijk met 6 personen zou komen. De ligging van de huisjes t.o.v. elkaar is waardeloos, zo dicht op elkaar.

• 7Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-09-2019

Bedankt voor je review, Kees. Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. We zullen jouw mening dan ook oppakken en doorgeven aan de verantwoordelijke personen. Daar kunnen wij alleen maar beter van worden.

Groetjes van Cynthia

• 9severinus vosman10-09-2019

Staan er met passie, zeer vriendelijk en behulpzaa

De rust was ons eerste doel stelling. Nu we hebben er van genoten. En de huisjes waren voortreffelijk, van alles voorzien. En erg schoon, bijna een hotel kamer. Bedden zeer goed vaatwasser, ruime zitkamer alles was perfect. Zou iedereen aanraden. Zwembad was gratis . Kleine super, maar ze hadden wel alles. Sport accomedatie Een Wellnes.

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-09-2019

Bedankt voor je review, Severinus. Wij, Roompot Vakanties, hebben inderdaad één gedeelde passie. We streven er naar om al onze gasten een fijne tijd te bieden. We zijn dan ook erg blij dat jij dit ook zo hebt ervaren.

• 9Herman Dees09-09-2019

dat vraagt naar nog een keer.

Rust, duinen, zee en strand. Goed huisje met goede inrichting en prima bedden.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-09-2019

Bedankt voor je review, Herman. Heerlijk! We zien jou graag nog eens terug.

Waar heb je het meest van genoten?

11 tips over Vakantiepark Roompot Boomhiemke

• ingrid, 16-06-2014

Met de fiets kun je het gehele eiland befietsen: Nes is een heel gezellig dorp waar ook de meeste winkels op zondag open zijn!

• Bert, 22-06-2013

Prachitge wandelingen door de duinen. Fietsen naar het Oerd, Vogelreservaat aan het wad bij Hollum. Historisch museum Hollum. Eten bij de pizzeria il vulcano in Hollum. Vuurtoren beklimmen met schitterend uitzicht over wad , zee en eiland. Zeker bij harde wind!!

• D., 19-09-2013

Veel verschil in bungalows, vooraf goed je keuze bepalen. Het park is mooi gelegen, je kunt er heerlijk fietsen en wandelen in de omgeving. Dichtbij vuurtoren en strand.

5 vragen over Vakantiepark Roompot Boomhiemke

• koopman, 03-12-2016

Huisjes

Welke huisjes liggen een beetje vrij, zodat je mooi weg kijkt aan de duinrand en niet gelijk bij je buren op het bord kijkt.

• R.P. van der Meulen, 14-01-2015

Internet

Hallo, is er ook internet / wifi beschikbaar in het stacaravan gedeelte? mvg, R.P. van der Meulen

Tineke Heijmans-van den Hoogen, 11-05-2015

Volgens mij is in het hele park WiFi aanwezig.

• Daniëlle, 04-07-2012

Koffiezetapparaat

Wij hebben een engelsmandunvilla geboekt, weet iemand of er een broodrooster en koffiezetapparaat in zit. Alvast bedankt voor een reactie. Groet Daniëlle

Luc, 22-07-2012

Koffiezet is aanwezig, broodrooster weet ik niet meer...

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer