Vakantiepark Roompot Boomhiemke

Vakantiepark Roompot Boomhiemke
7,7

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Boomhiemke voor je op een rij gezet:

11 tips over Vakantiepark Roompot Boomhiemke

Vincent, 27-9-2015
Eten bij onder de vuurtoren. het duingebied in om te wandelen zelfs in hoogseizoen geen mens te zien op nog geen 5 minuten van het park.
Bleeckx Kate, 10-8-2015
Het pannenkoekenhuis 'onder de vuurtoren' net buiten het park en eet en drankgelegenheid ' de Griffel' in Hollum zijn absolute aanraders! Vriendelijke bediening, lekker eten aan zeer schappelijke prijzen!
joran25, 16-9-2014
Ameland is een mooi eiland. Zeker moeite waard. Leuke excursies bij VVV waaronder korren op het strand!

Helma, 14-8-2014

Personeel mag wat vriendelijker en blijer kijken ik voel me haast bezwaard als ik iets vraag.

Een welgemeend goedemorgen is al het halve werk.

job Thewissen, 21-7-2014
    Zonnescherm meenemen dak is erg hoog en daardoor op de zon uren bij warm weer beperkte schaduw.
    ingrid, 16-6-2014
    Met de fiets kun je het gehele eiland befietsen: Nes is een heel gezellig dorp waar ook de meeste winkels op zondag open zijn!

D., 19-9-2013
    Veel verschil in bungalows, vooraf goed je keuze bepalen. Het park is mooi gelegen, je kunt er heerlijk fietsen en wandelen in de omgeving. Dichtbij vuurtoren en strand.
    jeanet, 10-7-2013
    Maak eens een rondvlucht over ameland......adembenemend!!!!!
    Bert, 22-6-2013
    Prachitge wandelingen door de duinen. Fietsen naar het Oerd, Vogelreservaat aan het wad bij Hollum. Historisch museum Hollum. Eten bij de pizzeria il vulcano in Hollum. Vuurtoren beklimmen met schitterend uitzicht over wad , zee en eiland. Zeker bij harde wind!!
    edwin, 24-9-2012
    Hollum en Strandtent SunSet mag je zeker niet vergeten te bezoeken.

Onze bezoekers bekeken ook: