Vakantiepark Roompot Boomhiemke ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door marleen de Boer

Niet zo snel weer

marleen de Boer
19-2-2019
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

We zaten één van de nieuwe strandchalets. Mooi ingericht, alles is aanwezig. Het is allemaal wel heel strak opgezet, kan heel saai overkomen. De schoonmaak heeft echt te wensen over. Je betaald schoonmaakkosten bij de prijs in, maar uiteindelijk hebben wij het zelf eerst maar schoongemaakt omdat er overal haren lagen en de vloer vies was. Bruin water van de badkamervloer en de keuken. Wij hebben geboekt bij Roompot. We waren er om 14.00 en het was super rustig (februari). Maar mochten er niet in ondanks het huisje al klaar was. Dan merk je dat Roompot echt een standaard "service" biedt. Ook was er geen beddengoed. Uiteindelijk hebben we dit zelf opgehaald. Verder een heerlijke vakantie. Heerlijk gefietst en gewandeld. Maar via Roompot zullen wij niet meer boeken. Mocht je kiezen voor een strandchalet, kies dan ééntje die aan de rand van de duinen ligt, dan is er nog een mooi uitzicht.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019