Robbenboot De Zeehond

9.6Fenomenaal

• 10J.C.10-09-2020

Zeehondensetje

Wat een leuk setje. Echtpaar van de Robbenboot de Zeehond regelt alles samen. De kapitein brengt je veilig naar de zeehondjes en zijn partner regelt als gastvrouw alles in het restaurantje. Het voelt veilig en vertrouwd en last but not least : zeehondjes van heel dichtbij kunnen aanschouwen. Boot vaart dan heel langzaam en de gasten mogen niet praten (om de zeehonden zo min mogelijk te storen). Zeehondjes kijken gezellig terug ("mensjes kijken") en blijven rustig liggen. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in september 2020

• 9Jolanda Reijnders17-08-2020

Tocht met beleving!

Hele persoonlijke ontvangst op de boot met een duidelijke uitleg over de corona maatregelen. Tijdens de tocht uitleg over het eiland en de zeehonden. Ze serveren een heerlijk eigen gemaakt drankje, Robbenslok! Echt een belevenis.

augustus 2020

• 9Paula22-07-2020

De moeite waard

Makkelijk te boeken via de website. Niet op gokken dat er wel plek is, want zit snel vol. Niet duur maar erg leuk uitstapje. Heel vriendelijk echtpaar met dochter. Ruime keus in mooi schoon restaurant. Duidelijke instructie vooraf ivm corona maatregelen. Ontspannen sfeer op de boot. Zeker de moeite waard.

juli 2020

• 9Tanya & Michiel22-06-2020

Prachtige boot, netjes en schoon. Zeer gastvrij

De trip begint al bij de prettige ontvangst. Alle details kloppen, Schoon en gezellig schip. Bij reserveren werden we al vriendelijk en juist geholpen.

Ook veel aandacht voor de corona maatregelen aan boord. We raden deze tocht, met dit schip en fijne crew.

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Rianne25-10-2019

Geweldig leuke tocht

Geweldig leuke tocht. De boot is modern en zeer goed verzorgd. Uitbaters zijn zeer hartelijk en weten veel te vertellen over de omgeving. Aanrader!

oktober 2019

• 9Maria24-10-2019

Een prachtige goed verzorgde tocht.

We hebben genoten van onze tocht met De Zeehond. Alles was prima verzorgd. De boot vaart tot dicht bij de zeehonden. Ook het schelpen zoeken tijdens de wandeling is leuk. De kapitein zorgt voor de nodige informatie en vrouw van de kapitein wist ook veel te vertellen over de zeehonden. Ook attendeerden ze ons onderweg op bijzonderheden zoals een bruinvis. Wij vinden dit (familie)bedrijf een aanrader. Gastvrije mensen die hun boot uitermate goed verzorgen en de gasten met met veel enthousiasme ontvangen en verzorgen. Ze doen er alles aan om je een leuke tocht te laten hebben.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Jan en Thea.25-09-2019

Geweldige tocht met de Zeehond.

25 september met de Zeehond naar Robbeneiland en Schelpenbank. Warm welkom door de gastvrouw. Mooie schone boot. Kapitein geeft duidelijk uitleg en moeder en dochter schenken heerlijke koffie met appeltaart. Gastvrouw wist ook veel te vertellen over de zeehonden en kwam met de verrekijker langs. Schelpenbank ook leuk om mee te maken. Nog even wat mooie schelpen meegenomen voor thuis als blijvende herinnering. Wij waren blij dat we voor de Zeehond gekozen hadden . Zeker ook met kinderen een aanrader als je op Ameland ben.
    Wij hebben genoten. Bedankt !

Gereisd met partner in september 2019

• 9Ursula20-09-2019

Fantastisch!!

Fijne en mooie tocht, veel uitleg over de omgeving, in Nederlands & Duits Veel zeehonden gezien

Gereisd met partner in september 2019

• 10Maaike01-09-2019

Geweldig mooie en leuke ervaring!

Warm welkom door de gastvrouw. De boot ziet er erg netjes en schoon uit. De gastheer/kapitein geeft duidelijk en enthousiast informatie. De dochter achter de bar ook even vriendelijk en heerlijk appelgebak! Gestopt bij de schelpenbank, bijzonder om zoveel schelpen te zien en op de zeebodem te lopen! Veel zeehonden gezien op robbeneiland. De gastvrouw kon er veel over vertellen. Uiteraard binnen, want buiten moet je stil zijn om de rust voor de zeehonden te bewaren. Op de terugweg konden de kinderen heerlijk spelen in de grote speelzaal. Zeker een aanrader om met de zeehond een tocht te maken!

augustus 2019

• 10Annemieke24-08-2019

Fantastische vaart met respect voor natuur

Een echte aanrader! Hartelijke ontvangst als je aan boord gaat, enthousiaste kapitein die onderweg dingen vertelt, op de terugweg mag je een kijkje nemen in de stuurhut. En heel belangrijk; er wordt op een respectvolle manier met de zeehonden omgegaan. We konden er heel dichtbij komen!

Gereisd met partner in augustus 2019

10 van de 131 reviews gezien