Vakantiehuis Rixt van Donia

2 reviews over Vakantiehuis Rixt van Donia in het Nederlands

Vies huis!

m. van minnen
5-1-2014

Wij waren hier met oud en nieuw 2013. Leuk en charmant huis. Echter voor 8 volwassenen wel aan de kleine kant. Bedden en douche oke. Echter het was gewoonweg vies, vooral onder de bedden was het erg vies, verder erg veel spinnenwebben en veel schimmel aan de muur. Ons inziens kan jet het zo niet verhuren. Advies is een grondige schoonmaakbeurt en alles sauzen voordat je het weer verhuurt

Gereisd Met oudere kinderen in december 2013
2008

Een prachtig, "ouderwets" vakantiehuisje aan de rand van

Stef Vissinga
11-5-2008

Een prachtig, "ouderwets" vakantiehuisje aan de rand van het bos. Heerlijk zo'n open haard, zeker in de kerstvakantie! Bijzondere inrichting met hoog plafond en trap in de kamer. Lekkere tuin, waarschijnlijk lekker koel in de zomer i.v.m. de bomen rondom.

Gereisd Met partner in mei 2008

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Rixt van Donia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Rixt van Donia in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Rixt van Donia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.