8,9

Weer vandaag4°-3°

11 reviews over Hotel Restaurant Molenzicht (tijdelijk gesloten) in het Nederlands

Perfect !

Henk en Dini Otten, 26-5-2017

Vanavond thuis gekomen van 3 dagen Ameland. We werden in Hotel Molenzicht gastvrij ontvangen . Mooie schone kamer met heerlijke bedden. 's morgens en heerlijk ontbijt en we konden ook een lunch meenemen. Een oase van rust midden in het dorp Nes. Een aanrader !!!

Het was Super...! Ameland te mooi + verblijf !

Rian Duinhouwer, 12-4-2017

Dat je je echt welkom voelt en zeer gastvrij wordt ontvangen.

Een aanrader als je van de Friese eilanden houdt, zoals ik.

Heb mijn vriendinnen enthousiast gemaakt !!!!

Voor herhaling vatbaar

Eenvoudig maar compleet en knus

T. Bosch, 9-10-2016

Eenvoudige tamelijk kleine kamer maar heel netjes en schoon. Men gaat e.e.a. moderniseren.

Het ontbijt is uitgebreid en lekker. Luchpakket van ontbijttafel mee. Super lekkere ouderwets gezette koffie. Vriendelijke correcte mensen

Absoluut een aanrader.

Lekker knus pension

Familie Hoorn, 7-9-2015

Wij verbleven hier in het eerste weekend van september. We werden hartelijk ontvangen door de eigenaresse die geregeld had dat we bij de boot door de fietsverhuurder werden opgevangen. Hij overhandigde ons de fietsen en bracht de bagage naar het pension. Op de dag van het vertrek was dit ook andersom zo geregeld. Het pension is een knusse woning met een eetruimte die aandoet als een woonkamer. De bedden zijn prima en het ontbijt is lekker. De kamers zijn eenvoudig en klein.

Perfecte uitvalsbasis voor weekend Ameland

Peter-Johanna, 17-8-2015

Het pension heeft een perfecte ligging in Nes, het centrum is op loopafstand. Het is een knus hotel met kleine, maar prima (praktische) kamers. Heerlijke bedden en de kamer is erg fris en schoon. Ontbijt is in een soort woonkamer en is erg uitgebreid. Het komt erg gezellig en persoonlijk over.

een goede pension

carla wesseling, 19-9-2014

pension molenzicht is een goede en gastvriije vriendelijke pension

Geweldig en goed pension

R, 18-9-2014

Voor een paar dagen een perfect pension!

Ik had voor 3 dagen geboekt.

Vanaf de boot was het 5 minuten fietsen, ideaal.

Service en bediening en het eten is erg goed.

Wel Hollandse korst, maar er wordt van alles bij geserveerd, heerlijk.

Prijs kwaliteit verhouding is ook erg goed, ik had het 3 gangen diner erbij geboekt, geen geld voor wat je daarvoor krijgt.

Klein Nadeel: je moet echter wel altijd om 18.00uur aan tafel zitten, dan wordt het eten geserveerd.

Kamers klein, maar prima. Je kan er niet zitten om bijv tv te gaan kijken, dat moet je dan op bed doen. Ik vond dat prima.

Badkamer is prima / netjes.

Beneden is er wel een grote ruimte waar je kan zitten ( lezen ) en tv kan kijken, maar dat heb ik niet gedaan.

Meubels en interieur wel erg oudbollig, maar dat heeft dan ook wel weer zijn charme. ;)

Luxe moet je hier niet verwachten, maar ga je voor kwaliteit ( ontbijt en diner + service ) dan moet je hier echt heen gaan.

Ik kom hier zeker terug!

voor herhaling vatbaar liefst zo spoedig mogelijk

H.F. Jansen, 20-8-2013

Mede door de geweldige klantvriendelijkheid van eigenaars en personeel van Hotel Molenzicht hebben wij een fantastisch verblijf op Ameland gehad. Koken mag Vincent voor mij elke dag wel.

Prima plekje

Hans, 11-6-2013

Voor ons werk zojuist een overnachting gehad in molenzicht.we waren over alles zeer te spreken complimenten

Geweldige service, top.

John, 29-12-2012

Zeer goed pension, geweldige gastheer en gastvrouw. Het eten is goed en genoeg voor een ieder. Prima kamers, wat je zelf mee moet nemen is zeep en shampoo voor de rest is alles aanwezig. Hotel-Pension Molenzicht heeft er een vaste klant bij! Voor de mensen die echt luxe zoeken, sauna, zwembad et cetera.... dan moet je hier niet zijn. Voor gezellig- en gemoedelijkheid wel. Zeer goede prijs - kwaliteit verhouding en prima ligging, 20 minuten lopen van de boot.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Restaurant Molenzicht (tijdelijk gesloten) in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Restaurant Molenzicht (tijdelijk gesloten) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Restaurant Molenzicht (tijdelijk gesloten) scoort een 8.87 uit 10 op basis van 12 reviews.