Vakantiepark Recreatieoord Klein Vaarwater (Buren)

Vakantiepark Recreatieoord Klein Vaarwater (Buren)sterstersterster

8.2Fantastisch

Nederland, Waddeneilanden, Ameland

8.2Fantastisch

• 8.1Activiteiten

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Recreatieoord Klein Vaarwater op Ameland is ruim opgezet en op loopafstand van een fijn zandstrand. Voor de kinderen is er veel te doen met de animatie, in het zwembad of de overdekte speeltuin. Op dit park zit je midden in de natuur en op loopafstand van het centrum van Buren, waar gezellige restaurantjes en een supermarkt zitten.

425 reviews over Vakantiepark Recreatieoord Klein Vaarwater (Buren)

• 10Carola07-11-2019

Gastvrijheid hoog in t vaandel

De gastvrijheid bij vakantiepark klein vaarwater is erg bijzonder. Ik was er tijdens de Kunstmaand Ameland. Geen moeite was ze te groot. Altijd iemand bereikbaar bij de receptie en zeer behulpzaam. Aanrader!!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Alleen gereisd in november 2019

• 8H Schipper06-11-2019

Fantastisch , hier komen we nog een keer!!!

Wat een fantastisch lang weekend hebben wij gehad met onze drie gezinnen 6 volwassenen en 5 kleine kinderen in een Wellness boerderij. Het inpandige zwembad sloeg bij de kinderen in als een bom zo'n verrassing hadden ze niet verwacht. De boerderij zag er keurig verzorgd uit en was van alle gemakken voorzien. Een prachtig vakantiepark met leuke voorzieningen voor kinderen zoals binnenspeeltuin, bowlingbanen en groot mooi zwembad en een uitgebreide winkel.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 7E. Jansen04-11-2019

Alle dagen heel mooi weer.

Een midweek. Contact met baliemedewerkster was niet helemaal wat ik normaal gewend ben.

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met partner in oktober 2019

• 3A.H.04-11-2019

Kleinvaarwater Ameland , een “ smerige “ keuze !

Geachte lezer, Bij deze maak ik van de gelegenheid gebruik om een klacht in te dienen over de door ons gehuurde villa met zwembad nr.205 in augustus 2019. Wij troffen bij aankomst een woning aan die op veel plekken erg vies was. In veel hoeken van de gehele woning lag zand, stof en andere viezigheid. Ook aan de plafonds troffen we spinrag aan. Op slaapkamer achter de nachtkastjes veel stofnesten.In de zwembadruimte lagen ballon resten , in het water dreef een pleister en op de bodem iets dat leek op een glasscherf . Wij hebben de villa’s in het verleden al wel meer gehuurd maar troffen het nooit zo aan! Waar betaal je dan € 95,- schoonmaak kosten voor ? Dit was voor ons best wel een tegenvaller, waar bij komt dat Kleinvaarwater en of de parkmanager , Manager niet eens de moeite nemen om deze klacht te beantwoorden.

• 3Onderkomen

Hans van Houten (parkmanager), administratief medewerkster, 07-11-2019

Het is natuurlijk erg jammer dat uw verblijf in onze villa niet (geheel) naar wens is geweest. Hoewel we er natuurlijk steeds naar streven om uw accommodatie al bij aankomst in orde te hebben, komt het ook wel eens voor dat we een herkansing nodig hebben. Uit uw reactie kan ik niet herleiden dat u de fouten die u heeft gevonden, tijdens uw verblijf aan ons heeft gemeld. Als dat wel was gebeurd hadden wij uiteraard graag alsnog de puntjes op de i willen zetten.

Ik zal verder inhoudelijk reageren op uw e-mail.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Margriet03-11-2019

Prijs/kwaliteit is prima!

voor twee nachten een zespersoons schakelbungalow. Ruim opgezet, volledig "vrij". Gerenoveerd huisje (vraag daarnaar). Met bubbelbad. Jammer dat de zijkant daarvan los zat, en dat bij de tweede avond de stop eruit vloog. Uiteraard mochten we daarvoor bellen, maar dat hebben we niet gedaan. Toch twee dagen genoten, van de luxe van een gewoon huis, voor een zeer schappelijke prijs!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 5Ger en Lia28-10-2019

Jammer

Na 3 maal een goede ervaring op Klein Vaarwater, was dit jaar onze ervaring op Klein Vaarwater, qua accomodatie gewoon slecht. NIET Klein Vaarwater waardig! Wij hadden een 6 persoons bungalow gehuurd voor ons en onze 3 kleinkinderen. Bij aankomst bleek het om een NIET gerenoveerde bungalow te gaan wat ook duidelijk te zien was. Oud, slecht onderhouden, vies, vieze vloerbedekking, niet sluitende overgordijnen, kapotte, volle stofzuiger ( één wiel), slecht keukeninventaris, afzuigkap te ruiken in badkamer en toilet, entrée vol met sigarettenpeuken enz. Wat bleek, Klein Vaarwater hanteerde dezelfde prijs voor de wel gerenoveerde bungalows! Dit werd ons medegedeeld bij de receptie. Tijdens ons verblijf hebben wij ons beklag gedaan maar ons werd medegedeeld dat wij een enquête formulier zouden krijgen! Niet gekregen. Graag hadden wij een gesprek gehad met de heer Hans van Houten. Perfect park voor opa en oma met kleinkinderen.

• 7Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Hans van Houten (parkmanager), administratief medewerkster, 07-11-2019

Zojuist heb ik een persoonlijk gesprek met u gehad in ons restaurant "De Huyskamer". Een fijn en verhelderend gesprek waarbij we hebben geconcludeerd dat we anders om hadden moeten en kunnen gaan met uw teleurstelling. Gelukkig heeft onze lange relatie geen blijvende schade ondervonden en hebben we het vertrouwen in elkaar opnieuw kunnen bevestigen en zullen er, bij gelegenheid, hopelijk nog veel fijne vakanties op Klein Vaarwater volgen!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Aernoud van de Graaff28-10-2019

Lekker uitwaaien

Lekker weekje uitwaaien. Mooi, ruim huisje (6 pers villa) met 3 slaapkamers, grote badkamer en alles wat je nodig hebt. Voor de kinderen was er een programma, maar de meeste activiteten zijn met name gericht op jongere kinderen (tot 12). Klein vaarwater is ruim opgezet, met alle gangbare voorzieningen (inclusief zwembad, bowling, midget golf, etc.). Omgeving is rustig. Geschikt om te fietsen, wandelen, strand en duinen. Tijd voor elkaar. Verwacht geen gigantisch uitgaansleven...

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Richard Nanninga27-10-2019

Voor ons de ideale herfstvakantie !!

Ameland is een heerlijke vakantie bestemming, wij komen hier al 35 jaar op Klein Vaarwater en zijn als het ware met de huisjes meegegroeid. We zitten nu met kinderen en klein kinderen in een 12 persoons-villa. Het enthousiasme gaat van kinderen over op kleinkinderen. Wij vinden hem compleet en leuk ingericht. De bedden zijn prima. Het park heeft goede faciliteiten.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Janny Van der Zee18-10-2019

Ruim huisje! Modern ook.

Riant type huisje doet naam eer aan

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Ellen06-10-2019

Altijd lekker genieten !!!!!

Bijna ieder jaar komen we hier en is altijd goed vertoeven.Dit jaar zat het weer wat tegen maar ondanks dat nog wel lekker kunnen fietsen ed.. Zaten weer in stacaravan wat altijd goed is alleen dit jaar was bed niet prettig. Voelde veren zitten helaas.Misschien iets om te checken en iets mee te doen..Vriendelijk personeel vooral mevrouw achter receptie(Met krullend haar en bril)Vond het gezellig om af en toe met haar te kletsen!! Wil alleen nog zeggen dat ik het jammer vind dat schoonmaak kosten nu betaald moeten worden.Ik liet het altijd heel schoon achter dus jammer dat andere mensen dit hebben verpest waardoor deze keus is gemaakt... Verder hebben we het heerlijk gehad!!

Gereisd met partner in september 2019

8 tips over Vakantiepark Recreatieoord Klein Vaarwater (Buren)

• samantha , 07-06-2014

Fietsen kun je huren bij Metz, wat op een paar minuten loopafstand is van het park. Je kunt ook lekker pizza eten bij de branding. (ook een paar minuten verderop)

• fambont_1, 29-07-2012

fietsen huren natuur museum fietsen naar de vuurtoren dorpje nes

• Manon Janssen, 23-05-2012

Het recreatieteam organiseert elke ochtend leuke activiteiten voor de kinderen.

5 vragen over Vakantiepark Recreatieoord Klein Vaarwater (Buren)

• Ans, 15-08-2017

Betalen zwembad

Moeten campinggasten nog steeds entree betalen voor her zwembad?

• j.j.toonder, 19-06-2017

huurovereenkomst

huurovereenkomst voor particuliere caravans?

• bertbrijk, 14-06-2016

lengte van de bedden

wij gaan binnenkort in een 10 persoons vila weet iemand hoelang de bedden daar zijn? ben zelf 2 meter lang.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan