Vakantiepark Recreatieoord Klein Vaarwater (Buren) ****

Vakantiepark Recreatieoord Klein Vaarwater (Buren) ****

Vakantiepark Recreatieoord Klein Vaarwater (Buren)
Vakantiepark Recreatieoord Klein Vaarwater (Buren)
8,1

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen8,0

274 reviews over Vakantiepark Recreatieoord Klein Vaarwater (Buren) in het Nederlands

L, 4-2-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Heerlijke camping. Dichtbij het strand. Fijn zwembad om het strandzand af te spoelen. Leuke animatie voor jong en oud. Fijne fietspaden. Ameland is gewoon fantastisch.

Heel dichtbij zee!

Zeewuster, 14-1-2018
  • Onderkomen7

Fijn park, dichtbij zee. Goede supermarkt en wasvoorzieningen. Je kunt dus echt zonder auto op de boot.

heerlijke vakantie, gevoel van thuis komen

Miranda, 31-12-2017
  • Onderkomen8

Het park heeft een fantastische ligging vlakbij strand, zee en duinen.

Tevens gelegen bij het mooie en knusse dorp Ness.

De welnesboerderijen zijn voorzien van prima faciliteiten, ruime oppervlaktes en ruim uit elkaar gelegen ten op zichtte van de naaste wellness huizen. Dit geldt ook voor de overige vakantie huizen op het park.

Het centrum hoofdgebouw van het park heeft een heuse mega mortomofose ondergaan welke een hele mooie en frisse uitstraling heeft gekregen.

Puntje van aandacht: er zijn soms wat defecten zoals kapotte lampen, afstandsbedieningen, klein onderhoud etc.

Echter kun je dit melden bij de receptie en het wordt dan voor je opgelost.

Matig

Patty, 30-12-2017
  • Activiteiten6

We komen een aantal ker per jaar hier na toe en het valt ons steeds op dat de huisjes gewoon niet schoon zijn!

Veel spinnenwebben! Pannen die vies in de kasten staan.

Eten van de vorige gasten ligt nog in de kasten.

Servies is niet compleet we konden steeds naar de receptie om de huisraad compleet te krijgen.

Er word gewoon geen eind controle gedaan!

Huisjes worden steeds duurder vanaf 2018 verplichte schoonmaak kosten ben benieuwd!

We boeken meerdere keer per jaar maar het gevoel word steeds minder om terug te komen.

Wil A, 2-12-2017
  • Onderkomen10

Voor ons was alles goed. We komen hier al vanaf 2005 twee maal per jaar en het voelt als thuiskomen. Receptie is vriendelijk en behulpzaam en het centrum dat is verbouwd is een aanwinst qua uitstraling.

fantastisch

walter, 14-11-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

heerlijk genoten in een wellmesboederij top vakantie

Ik heb genoten van de rust en de stilte

Tiny Komduur, 4-11-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Je gaat naar een eiland. Ik hou van de eilanden. Een eiland heeft zijn beperkingen en daar moet je wel tegen

kunnen.

Nooit meer!

H H, 28-10-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Erg smerig!!! veel kapotte dingen.. en niet goed onderhouden huisje.

we zijn er nu in totaal 4 x geweest de eerste 2x was prima wellness boerderij was toen nog nieuw, na de 3x keer werd het al slechter,brief achter gelaten te hebben met verbeter punten, en waar ze op moeten letten om niet nog meer achter uit te gaan. toen na 2 jaar niet meer te zijn geweest het dit jaar 2017 weer te hebben geprobeerd met familie, helaas was het bij binnen komst meteen al een afgang vuile was vorige gasten lag er nog, huisje totaal niet schoon, het huis is erg aan onderhoud toe, niet normaal dat het in deze toestand nog verhuurt wordt, als gast verwacht je toch enig zins een schoon huis maar ook die gewoon onderhouden is. kortom we hebben 2x een schoonmaak team nog in ons huisje gehad. het ergste is misschien nog wel dat je als gast niet serieus genomen wordt door de parkmanager. wat is dat een rare gast.. ik kan hier erg over gaan uit wijden maar dat ga ik niet doen, ik wil me niet verlagen tot zijn niveau!

wil toch nog afsluiten met te melden dat we 2 flesjes wijn hebben gekregen van de hoofdschoonmaak.

accommodatie slecht onderhouden

Van der Vlis, 28-10-2017
  • Onderkomen4

Leuk park, wellnessboerderijen zijn mooi gelegen. Bij binnenkomst in het huis viel gelijk op: dit is slecht onderhouden en weinig aandacht aan besteed. Talloze dingen waren niet in orde: kapot rolgordijn, dopjes uit bubbelbad verdwenen (gevaarlijk voor kleine kindervingers), veel missend keukeninventaris, smerig servies in de kast, zilvervisjes, grote gaten in dekbedovertrek enzovoort. Geen leuke start van je vakantie. De meeste klachten zijn snel verholpen en de receptioniste zou terugkomen op de situatie. Bij vertrek gevraagd naar de stand van zaken, volgens de receptioniste was alles afgehandeld bij het oplossen van meeste klachten. Een misser dus!

Fantastische vakantie voor herhaling vatbaar!

Mieke, 28-10-2017
  • Onderkomen8

Verblijf op Ameland/ Klein Vaarwater was, zoals altijd erg goed.

De accomodatie, huisje 207, voor 8 pers met sauna, whirlpool, zonnebank en inpandig zwembad was fantastisch. Het was ruim, van alle gemakken voorzien en schoon. We hebben genoten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Recreatieoord Klein Vaarwater (Buren) in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Recreatieoord Klein Vaarwater (Buren) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Recreatieoord Klein Vaarwater (Buren) scoort een 8.09 uit 10 op basis van 309 reviews.