Vakantiepark

6-1-2019
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

We waren met Oud en Nieuw op Ameland, samen met vrienden. Een onvergetelijke belevenis. Qurios is een splinternieuw vakantiepark. Wij hadden uitzicht op de Vuurtoren. Als de avond valt zwaaien de lichtstralen over het park, een mooi spektakel. Het park vormt een mooi natuurlijk geheel met het duinlandschap. Sea House Royal biedt over de gehele breedte van de living een breed panoramaraam. Het geeft een enorm ruimtelijk gevoel. I.t.t. de meeste vakantiewoningen is dit alles behalve een claustrofobisch avontuur. Binnen vertoeven is een genot. Aansluitend op de living is een hardhouten terrasdeck met een strak allu terras chairs en bijzet tafeltjes. Met het openzetten van de deuren wordt het woongevoel 3 x zo groot. Het totaal ontwerp is echt erin geslaagd om een strandhuis ervaring op te roepen. Binnen in ontbreekt er niets aan comfort. Iedere kamer heeft een eigen TV met eigen douche en toilet.

Gereisd met vrienden in december 2018

Heerlijke vakantie gehad!

Kim Doldersum,
28-12-2018
  • Onderkomen10

Prachtige plek, super fijne, nette huisjes. En enorm gastvrij! Wat een service, wij hadden echt het gevoel dat er goed geluisterd werd en meegedacht werd. Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Zeker nog een keer!

Alexandra,
17-12-2018
  • Onderkomen10

Na een gastvrij ontvangst en het ontvangen van de pasjes (geen sleutels, maar net als in een hotel) kwamen wij binnen in ons thuis voor het weekend! Wij zaten in huisje nr 30 met uitzicht op de vuurtoren. Alles was schoon en compleet. De verwarming stond zelfs aan. Verder het eiland over gecrosst met elektrische fietsen en natuurlijk wat gegeten en gedronken in de bistro. Qurios is echt een aanrader!! Wij komen in de zomer nog een keertje terug.

Gereisd met partner in december 2018

Gaaf!

Lisette,
23-11-2018
  • Onderkomen10

Mooi nieuw park onder de vuurtoren. De huisjes zijn super sfeervol ingericht en comfortabel. Wat opvalt is ook het personeel op het park. Iedereen vriendelijk en erg gastvrij. De elektrische fietsen die we hadden gereserveerd stonden al voor ons klaar. Gave plek, vast niet ons laatste bezoek.

Gereisd met partner in oktober 2018

Heerlijk genieten onder de vuurtoren ❤

Fam. De Vries,
  • Activiteiten9

Wanneer je op het park aankomt heb je gelijk het vakantiegevoel door de duinsfeer. Iedereen op het park is erg gastvrij. Huisje is super! Heerlijk frisse accommodatie en de bedden liggen lekker. Wij hadden een lekkere hangmat bij het huisje. :) Na mijn mening ligt het park op het mooiste deel van het eiland! De sfeer door de vuurtoren is heel bijzonder en de omgeving is erg divers .... bos, duinen en strand. Tot slot een mooie brasserie, terras en mooie speeltuin.

Gereisd met partner in oktober 2018

Super mooi kindvriendelijk park

Francina,
  • Onderkomen10

Heel mooi park echt een vakantie gevoel hele mooie huisje erg luxe en schoon super vriendelijk personeel en leuk voor de kids genoeg te doen animatie, speeltuin ect zeker een aanrader dit park

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Topweekend in een fantastisch resort

Johan,
  • Activiteiten9

Voor het eerst op Ameland geweest en het was genieten! We hebben met de auto de overtocht genomen, maar dat was (achteraf) niet nodig. Met een elektrische fiets kan je het hele eiland prima verkennen. Scheelt weer zo'n € 100,00. verkennen. Qurios Ameland is een plaatje: het begon met een warm welkom op de receptie. Daarnaast een heel mooi aangelegd park met hele mooie bungalows, sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien. TV's in elke kamer en prima WIFI. Op het park zijn geen echte voorzieningen voor de oudere jeugd, maar daar waren we ook niet naar op zoek. Op het park kan je (elektrische) fietsen huren. Het is een prima uitvalsbasis om het eiland te verkennen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Super, relaxed en tot volgend jaar

Suzanne Overbeeke,
  • Activiteiten10

Wat een heerlijke accomodatie. Schoon ruim huis, met werkelijk alles aanwezig wat je nodig hebt. Een dubbele regendouche, volledige keuken met magnetron en oven. Heerlijke koffie. De huiskamer is knus met heerlijke stoelen en een fijne bank. Tv en WiFi waren prima. Eerst in juni geweest met man en in september met beide volwassen kinderen. We hebben genoten. Aan de receptie waren ze super vriendelijk en het eten is daar heerlijk. Ze hebben zelfs een bezorgservice! Wat wil je nog meer. By the way: onze Friese stabij heeft het ook heerlijk gehad. We komen volgend jaar zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Briljante heerlijke nieuwe lodges

Oude Lohuis,
27-10-2018
  • Activiteiten10

Een fantastisch nieuw park, luxe lodges!! Gezellig, schoon en nieuw! Alles in dit appartement is aanwezig, veel handdoeken, wissel midden in de week. Een nieuw top park!! Voor de kids, perfecte WiFi, een dikke 10!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Wederom heerlijk genoten!

Kim,
15-10-2018
  • Activiteiten9

Wij zijn voor de tweede keer dit jaar op dit mooie park geweest. We hebben wederom genoten van het mooie huisje. De bedden zijn al opgemaakt bij aankomst, ideaal. Zeer leuk animatieteam waar de kinderen graag naartoe gingen. De speeltuin is echt fantastisch, daar komen ze niet meer uit. Pannenkoekenrestaurant, Vuurtoren en strand zijn op loopafstand. Wij komen zeker weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Qurios Ameland in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Qurios Ameland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.