Vakantiepark Qurios Ameland

Meer vakantiepark info

31 reviews over Vakantiepark Qurios Ameland

• 10Merel06-10-2019

Geweldig

Klein maar compleet en schoon. Fijn personeel. Leuke plaats!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10FW12-09-2019

Was fantastisch, niet twijfelen om te boeken. mooiste hoekje van Ameland

Alleen gereisd in september 2019

• 7Fam. Van de Weerd18-08-2019

Huisje wordt veel te warm in de zomer

De ligging van het park is mooi in de duinen en vlakbij de vuurtoren waar je uitzicht op hebt vanaf je terras. Het 4 persoons huisje is mooi ingericht, echter het wordt er bloedheet door waarschijnlijk het slecht geïsoleerde aluminium dak en de grote raampartij die niet helemaal afgesloten kan worden door zonwering/gordijnen. Qua design ziet het er fantastisch uit, maar functioneel is hier niet op gelet. Wij hadden niet eens een hele warme week, het was tussen de 18 en 25 graden, maar binnen werd het al gauw boven de 30 graden als de zon vol op het huisje scheen. Je krijgt het alleen koeler in de woonkamer door de openslaande deuren open te zetten en dan is een stevig zeewindje ook nog nodig. Dit is een serieus aandachtspunt voor Qurios wat ons betreft. De slaapkamers zijn krap, maar het voordeel is wel dat er 2 badkamers in zitten. Terras is ruim, ligt vrij met aanwezigheid van mooie loungeset.

• 7Activiteiten
      • 6Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Ron07-08-2019

Geweldig!

Het is echt een heel mooi park. Ruim opgezet tegen de duinen aan met veel privacy. De accommodaties zijn recent gebouwd en zien er nog perfect uit. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk, bbq aan met een wijntje op de veranda met zicht op de vuurtoren en de kinderen spelen in het duinzand voor de deur. Wat wil je nog meer.

• 6Anouk26-07-2019

Mooi maar nooit meer

Prachtig nieuw park met super vriendelijk en behulpzaam personeel. Ideaal voor onze peuter dat er zand voor de huisjes lag. veel speelplezier.

Echter de huisjes staan erg dicht op elkaar en zijn bloedheet en de bedden smal en matrassen zacht.

Goed eten en vanaf het park ben je zo bij de vuurtoren en het strand .

• 4Onderkomen

• 10Bas22-07-2019

Helemaal fantastisch

Prachtig park direct aan de duinen. Schoon, vriendelijk en behulpzaam personeel, leuke animatie. Zeker de moeite waard. Super plek.

• 10Activiteiten

• 7Jenn02-07-2019

Fantastisch voor in de winter!

Het is een fantastisch park! Mooi aangelegd, net nieuw, erg schoon en dat zie je overal in terug. De medewerkers bij de receptie zijn zeer vriendelijk en servicegericht, heel fijn. Het enige minpunt, waardoor wij niet meer terug zullen komen, is het klimaat in de accomodaties. Er is geen koelsysteem. Wij hebben maar 2 warme dagen gehad en het huisje was toen al minimaal 25 graden. Met het verblijf met een baby is dit niet fijn als die in een kamertje van uiteindelijk 30 graden moet slapen. Let hier op, er is bijv. geen zonwering, niet alle ramen zijn afgedekt met überhaupt een gordijn (hierdoor ook veel licht in de slaapkamers). Het wordt erg warm als de zon schijnt, ook bij lage temperaturen. Mocht hier in de toekomst wat mee gedaan worden, dan komen we zeker terug, zonder twijfel!

• 6Activiteiten
      • 1Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Kistemaker09-06-2019

Fantastisch!

Fantastisch verblijf, heel gastvrij en de mensen die er werken maken er een feestje van om er te zijn. De kleine dingetjes die het net even iets specialer maken, zoals een klein presentje in verband met onze huwelijksreis of de taxi naar de boot omdat er toch iemand opgehaald moest worden.

Ontzettend mooi park, fijne ligging, je bent overal zo en met de fiets helemaal. Uitzicht op de prachtige vuurtoren en een heerlijk rustgevende omgeving.

De huisjes zien er goed uit, modern, functioneel en knus. We hebben intens genoten!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Fam. Nijssen30-04-2019

Mooie locatie, schoon huisje ,personeel super.

Hele mooie locatie. Schoon huisje. Personeel super aardig en behulpzaam. Alles dichtbij., op loopafstand. Wij wel fietsen op het park zelf gehuurd ( met trapondersteuning)Zowel dorp als strand op 1 km. Aanrader met kinderen vinden wij de boottocht met Brakzand naar de zeehonden. Op de terugweg ging het sleepnet uit en werd er veel gevangen. En werd er super leuk uitleg gegeven door de schipper. Het is maar 10km fietsen naar Nes. Daar vertrekt de boot “brakzand.” Kortom geweldig leuke tijd gehad. Wij gaan zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 10Bart Van de Sanden06-04-2019

Super geweldig

Echt super park was nog niet zolang geleden aangelegd maar zag er al super relaxt uit mooie huisjes met eigen hangmat er leuk voor onze dochter van 4 en het strand zand om het huisje is voor kinderen super fijn om fijn zandkastelen te bouwen. Het huisje ziet er erg mooie uit alles erop en eraan. Goed en behulpzaam personeel en overal dicht bij. Zeker het strand op 300 meter van ons huisje vandaag. In het restaurant kun je lekker eten en een geweldige speeltuin voor kinderen en een kids club waar elke dag iets gedaan word voor de kinderen. we hebben echt genoten van deze leuke vakantie het weer was ook super.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

0 tips over Vakantiepark Qurios Ameland