Appartement Ostreastersterstersterster

Contact

22 reviews over Appartement Ostrea

• 2018
    8Ferry Angenent04-11-2018

Heerlijke herfst midweek in netjes schone appartem

Wij zijn wederom in de herfstvakantie een midweek van 22 t/m 26 oktober 2018 met ons gezin op Ameland geweest en hebben ook nu weer een appartement bij Ostrea gehuurd het betrof hier appartement nr. 18. Ook dit was weer een mooi en net, schoon, kindvriendelijk en veilige appartement in een afgesloten veilig appartementen accommodatie met een goede prijs en kwaliteit verhouding. Wij hebben een heerlijke midweek genoten zowel in en van ons appartement als van alles wat Ameland te bieden heeft op de fiets maar ook te voet. Heerlijk genoten en gegeten bij de caférestaurantjes en strandpaviljoens in de directe omgeving van Ostrea. En natuur lekker uitgewaaid en met dochter lief gevliegerd op het strand.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 7F. Angenent22-07-2018

Netjes schone appartementen alleen zeuren de buren

Mooie en nette schone en veilige appartementen accommodatie met een goede prijs en kwaliteit verhouding. Helaas moeten wij adviseren om niet appartement nr 50 te huren, het is zeer mooi appartement wat van alle gemakken is voorzien daar ligt het hem niet aan alleen jammer dat er een chagrijnige oude vrouw boven woont die het gewone nette huurders de vakantie verpest en het onmogelijk maakt om buiten te recreëren. RECTIFICATIE: In tegenstelling tot wat ik eerder in deze review geschreven is een positief advies voor de huur van nr. 50 zeker op zijn plaats waarbij er wel ter degen rekening moet worden gehouden met de vaste bewoners van Appartement Ostrea waarbij deze op hun beurt in het vervolg de vakantie vierende huurder van dit appartement ook zullen respecteren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Fam. Knoop29-07-2017

Zeer goed.

De bedden kunnen beter! Kussen en ook matrassen Het gaat om huis nr. 24.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Martin16-09-2016

heerlijk ontspannend,echt vakantie gevoel

Vanaf het moment dat je met de boot (Oerd of Sier ) overvaart,heb je het gevoel dat je in het buitenland bent,een ander gevoel ,het eilandgevoel,leuke dorpen,een prachtig groot strand,de konijnen en fazanten in je tuin,prima restaurants ,en aardige eilanders,die je in alles willen helpen ,en echt het idee geven dat je uit en te gast bent,dus ook volgend jaar gaan we weer,en daarbij is Ostra een heerlijke locatie,vlakbij het strand ,en lopend of fietsend naar Nes,echt een aanrader

Gereisd met partner in september 2016

• 8n Spaans31-05-2014

okee

Mooi appartement, ruim en goed ingericht, rustig (buiten het seizoen) en lekker dicht bij het strand. Alleen jammer dat er voor een huisdiervrij complex veel honden rondlopen. En niet iedere eigenaar beschouwt zijn hond als een dier maar als kind.

Ostrea Appartementen B.V., Directeur, 07-05-2015

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het appartementencomplex Ostrea is niet huisdiervrij. In de meeste verhuurappartementen zijn geen huisdieren toegestaan op een paar na.

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Henk Borgman08-06-2013

Heerlijke ervaring

Een vriendelijk en toegewijd beheerders echtpaar doet alles om het de gast naar de zin te maken: Anouska en Han. Ook bij een noodzakelijke snelle gang naar de arts stond Anouska voor ons klaar.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Familie Rommers02-05-2012

Wat een geweldige vakantie!

Jaarlijks komen we naar dit appartementencomplex. En elke keer weer bevalt het ons prima! De gastvrijheid van de medewerkers. De ruime appartementen en vooral de netheid en schoonheid daarvan! Ostrea ligt heerlijk dicht bij het strand. Op loopafstand van het gezellige dorp Nes. Kortom een superlokatie!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 8ingrid30-08-2010

geweldige plek dichtbij strand en dorp

vorig jaar herfstvakantie midweek gelogeerd in appartementencomplec ostrea. prima kamers, rustig, goed schoon en veel ruimte. Op loopafstand van strand en dorp

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

• 10Richard van Brabant11-06-2009

Magnifieke ligging

Uitmuntend verblijf, goed gastheerschap en prima gesitueerd

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Familie Nijhuis18-04-2008

Wij komen er al jaren en de service, ligging en de appartementen zijn prima. Niks op aan te merken. En zo heerlijk dichtbij bos en het strand. Wat nog het meeste opvalt is dat de appartementen zo netjes en schoon zijn. Wij blijven komen hoor!

Gereisd met familie in april 2008

1 tip over Appartement Ostrea

• paul, 10-07-2012

veel te jonge schoonmakers die van de laatste jaren waren goed

1 vraag over Appartement Ostrea

• j.a.a. Leeman, 15-05-2016

[email protected]

we willen een vier-pers. appartement in de maand september

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4