Appartement Ostrea

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag7°2°
Appartement Ostrea
7,7

17 reviews over Appartement Ostrea in het Nederlands

Heerlijke herfst midweek in netjes schone appartem

Ferry Angenent,
4-11-2018

Wij zijn wederom in de herfstvakantie een midweek van 22 t/m 26 oktober 2018 met ons gezin op Ameland geweest en hebben ook nu weer een appartement bij Ostrea gehuurd het betrof hier appartement nr. 18. Ook dit was weer een mooi en net, schoon, kindvriendelijk en veilige appartement in een afgesloten veilig appartementen accommodatie met een goede prijs en kwaliteit verhouding.

Wij hebben een heerlijke midweek genoten zowel in en van ons appartement als van alles wat Ameland te bieden heeft op de fiets maar ook te voet. Heerlijk genoten en gegeten bij de caférestaurantjes en strandpaviljoens in de directe omgeving van Ostrea. En natuur lekker uitgewaaid en met dochter lief gevliegerd op het strand.

Netjes schone appartementen alleen zeuren de buren

F. Angenent,
22-7-2018

Mooie en nette schone en veilige appartementen accommodatie met een goede prijs en kwaliteit verhouding.

Helaas moeten wij adviseren om niet appartement nr 50 te huren, het is zeer mooi appartement wat van alle gemakken is voorzien daar ligt het hem niet aan alleen jammer dat er een chagrijnige oude vrouw boven woont die het gewone nette huurders de vakantie verpest en het onmogelijk maakt om buiten te recreëren.

Zeer goed.

Fam. Knoop,
29-7-2017

De bedden kunnen beter! Kussen en ook matrassen

Het gaat om huis nr. 24.

Vanaf het moment dat je met de boot (Oerd of Sier ) overvaart,heb je het gevoel dat je in het buitenland bent,een ander gevoel ,het eilandgevoel,leuke dorpen,een prachtig groot strand,de konijnen en fazanten in je tuin,prima restaurants ,en aardige eilanders,die je in alles willen helpen ,en echt het idee geven dat je uit en te gast bent,dus ook volgend jaar gaan we weer,en daarbij is Ostra een heerlijke locatie,vlakbij het strand ,en lopend of fietsend naar Nes,echt een aanrader

okee

n Spaans
31-5-2014

Mooi appartement, ruim en goed ingericht, rustig (buiten het seizoen) en lekker dicht bij het strand. Alleen jammer dat er voor een huisdiervrij complex veel honden rondlopen. En niet iedere eigenaar beschouwt zijn hond als een dier maar als kind.

Ostrea Appartementen B.V., Directeur, 7-5-2015
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het appartementencomplex Ostrea is niet huisdiervrij. In de meeste verhuurappartementen zijn geen huisdieren toegestaan op een paar na.

Heerlijke ervaring

Henk Borgman
8-6-2013

Een vriendelijk en toegewijd beheerders echtpaar doet alles om het de gast naar de zin te maken: Anouska en Han.

Ook bij een noodzakelijke snelle gang naar de arts stond Anouska voor ons klaar.

Wat een geweldige vakantie!

Familie Rommers
2-5-2012

Jaarlijks komen we naar dit appartementencomplex. En elke keer weer bevalt het ons prima! De gastvrijheid van de medewerkers. De ruime appartementen en vooral de netheid en schoonheid daarvan! Ostrea ligt heerlijk dicht bij het strand. Op loopafstand van het gezellige dorp Nes. Kortom een superlokatie!

geweldige plek dichtbij strand en dorp

ingrid
30-8-2010

vorig jaar herfstvakantie midweek gelogeerd in appartementencomplec ostrea.

prima kamers, rustig, goed schoon en veel ruimte.

Op loopafstand van strand en dorp

Magnifieke ligging

Richard van Brabant
11-6-2009

Uitmuntend verblijf, goed gastheerschap en prima gesitueerd

2008

Wij komen er al jaren en de service, ligging en de appartementen zijn prima. Niks op aan te merken. En zo heerlijk dichtbij bos en het strand. Wat nog het meeste opvalt is dat de appartementen zo netjes en schoon zijn. Wij blijven komen hoor!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ostrea in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ostrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.