Vakantiehuis Oerd

10 reviews over Vakantiehuis Oerd in het Nederlands

heerlijk !

D van den Berg
28-12-2017

erg net huis. veel privacy. zeer rustig gelegen maar veel op loopafstand.

kabouterbos, zwembad, manege, vliegveldje, duinen, stand en winkels.

Geweldige woning en plek

Fam Hietkamp
27-12-2017

We zijn een lang weekend geweest.

De woning was zeer compleet en de plek centraal gelegen.

We komen zeker terug

Perfecte woning en locatie

Vonk
30-11-2017

De privacy en de locatie van de woning is prima, heerlijk rustig aan een doodlopende weg maar toch overal dichtbij. Ook een sfeervolle woning met alle gemakken voorzien, bij aankomst zelfs een mooi aankomst pakket ontvangen !

Prijs/kwaliteit niet in verhouding

Prins
29-9-2017

Bij aankomst een vies stoffig huis, defecte verlichting en eerder genoemde problemen in het gastenboek waren niet verholpen.

Door hoge begroeiing rondom weinig zon in de tuin.

Fietsen aanwezig maar deze zijn slecht onderhouden.

fam. Kooistra, Eigenaar, 2-10-2017

Beste familie Prins,

Hartelijk dank voor review. We vinden het zeer spijtig dat de woning niet voldoende schoon was bij uw aankomst. We hebben hier een melding van gemaakt bij het bedrijf dat voor ons de schoonmaak doet. Nogmaals onze excuses hiervoor.

De defecte verlichting is op de dag van melding door onze beheerder gemaakt. Het kan helaas voorkomen dat er een lampenpit kapot gaat.

De hoge begroeiing biedt veel privacy voor de woning. In het voorjaar en zomer staat de zon hoger en biedt de tuin veel plekken om van de zon te genieten. Helaas is dit in eind september doordat de zon dan lager staat niet meer het geval.

fijn huis, mooi gelegen

gast
13-6-2016

wij komen hier elk jaar een weekend. het is een fijne basis om ameland te ontdekken. rustig gelegen vlakbij de duinen en bos, maar het zwembad, de winkels en restaurants in ballum ook op loopafstand. het huis is sfeervol en compleet.

Mooie plek met veel privacy

Auke Bruinsma
9-6-2016

Rust en ruimte en van alle gemakken voorzien.

Fijne riante zomerhuis.

Gerhard Aalders
9-6-2016

Geweldige locatie

dicht bij het strand

fietsen

geen eigen zwembad wel dicht in de buurt

Wij komen vast nog een keer

Antje Feenstra
8-6-2016

Het is een prachtig huisje met alles erop en aan

Mooie inrichting en alles wat je nodig hebt is aanwezig

Buiten een prachtige lounge set en een mooie trampoline voor de kinderen

Wat ook heel mooi is dat er voldoende fietsen aanwezig zijn want op het eiland kun je prachtig fietsen

We hadden warm weer en dan is airco op de slaapkamer ook erg prettig

Een zwembad vlakbij

We hebben erg genoten en komen zeker nog eens weer

Vriendelijke Groet

Antje

Aldert Hietkamp
8-6-2016

Super huis op top locatie! Zwembad is om de hoek en de ligging van het huisje is zowel dichtbij Hollum als bij Nes. Fietsen op ameland is fantastisch, het is dan ook super dan er fietsen bij het huis zitten. Kortom top vakantie en super genoten, een echte aanrader!

Geweldig

Petra de Kruijk
10-3-2014

De geschakelde bungalow ligt prachtig met als achtertuin de duinen en de zee. De bungalow is modern sfeervol ingericht en van alles voorzien wat nodig is om je vakantie te laten slagen, zelfs fietsen waren aanwezig.

Ruime tuin met lounge-set en tuinset. Wat ons ook opviel was dat de bungalow erg schoon was!!Ook de service van de beheerder is snel en geeft geen inbreuk op je privacy.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Oerd in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Oerd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.