Géén boekingskosten

Hotel Nes

NederlandWaddeneilandenAmeland

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Nes voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 230 reviews
+29/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 230 reviews

• Rolstoel toegankelijk

230 Reviews over Nes

• 9Familie de Lange08-08-2022

Voor herhaling vatbaar

Net hotel met goede faciliteiten en met hele vriendelijke medewerkers

• 8W. Batje17-07-2022

Prima hotel!!

Midweeks verbleven in goed, schoon en net hotel met vriendelijk personeel. Waren hier voor t eerst. Hotel Nes staat hoog op lijstje met de eerdere verblijfplekken (12) op Ameland, al waren die ook allemaal ruim voldoende. Medewerkers maakten een indruk bij het hotel betrokken te zijn. Zullen hier zo weer boeken en sluiten ons aan bij eerdere goede recensies.

• 10Fam Visser19-06-2022

Een diamant gevonden

In juni zijn we 3 dagen te gast geweest in Hotel Nes op Ameland. In één woord een feestje. Het was al weer 3 jaar geleden dat wij hier voor het laatst waren. (i.v.m. corona) Daarvoor waren en zijn wij ieder jaar van de partij. Er is veel veranderd en verbouwd .Een nieuwe vleugel met prachtige kamers. Wij zaten in een Standaard Plus kamer. Zeg maar gerust LUXE.. PLUS…PLUS. Een heel fijn bed. TV en koffie en thee op de kamer. Zit bij de prijs in. Tevens een paar fijne stoelen voor een zithoekje. Een natte ruimte met een ruime inloopdouche. Föhn is ook aanwezig. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Niets is teveel. “Ik regel het voor u, Ik loop wel even met u mee, ik zoek het wel even uit” Prachtig toch. Dat is pas onthaasten. De ontbijtzaal heeft een complete metamorfose ondergaan. Heel ruim en efficiënt. Als je de ontbijtzaal binnenkomt kun je direct aansluiten bij het buffet. Je hebt dan geen onnodig geloop door elkaar heen. Daar is goed over nagedacht. Het ontbijtbuffet is “een hoorn des overvloeds” Voor een fiets huren zit je een paar honderd meter van een fietsen verhuurder. Dit om een fietssafari te maken over dit prachtige eiland. Cindy en Klaas Tjibbe, jullie hebben het moeilijk gehad in coronatijd . Maar het resultaat is fenomenaal. Petje af.

Wij komen zeker (weer) terug.

• 10Anneke15-03-2022

Fantastisch!

Vriendelijke, gastvrije medewerkers, goed hotel, uitstekende ontbijtservice, schone kamers, perfecte ligging, dicht bij dorp en dicht bij strand. Kindvriendelijkheid kan ik niet beoordelen, zwembad niet aanwezig, zee is groot genoeg...

• 9Alex & Rinske07-03-2022

Fijn hotel, we komen graag weer!

Heerlijk gemoedelijk hotel op loopafstand van het strand en het dorp Nes.

• 10Sjoerd23-10-2021

Mooi hotel.

Prachtig hotel, vlakbij Nes, dus op loopafstand van de boot. Strand ook op loopafstand.

• 7Johanna23-10-2021

Goede locatie

Ontvangst was prima, konden de koffer neerzetten. De fietsen waren door de verhuurder afgeleverd dus we konden meteen op weg. Bij terugkomst konden we op de kamer, eerste gezicht zag het er prima uit. Alleen naast het bed lag een eierschaal en plastic dus gevraagd of ze nog even wilden stofzuigen... Bedden lagen prima. Badkamer in orde alleen beetje vreemd dat de prullenbak in de douche staat, de stralen gaan er precies in. En verplaatsen wil niet want het past niet onder de wastafel. Het scherm tussen toilet en douche had wat langer gemogen, nu moest je alles dweilen. Toiletborstel was erg smerig, dit gemeld bij de receptie en meteen werd dit vervangen. Ontbijt was prima in orde, in buffetvorm dus je kon pakken wat je maar lekker vindt. Diverse soorten brood, veel hartig beleg, zoet beleg, yoghurt, (blik)fruit en eieren (roerei en gekookt) En koffie uit de automaat met verschillende smaken. Al met al prima verblijf.

• 10W Hijne24-08-2021

Super👍 Hotel Nes, nieuw gerenoveerd incl ontbijt.

Heel mooi hotel, goed gerenoveerd, ziet er als nieuw uit. Ontbijt is door de corona maatregelen, nu in schift's van 1 uur goed geregeld.Bar tot 22.00 uur geopend, spelletjes en boeken aanwezig. Vriendelijk personeel, goede dagelijkse schoonmaak van de kamers. Centraal gelegen van het dorp en het strand. In het dorp voldoende mogelijkheden voor het diner.Alles is goed te bereiken met de (electrische) en versnellingen fiets. Extra service gehad van de beheerder, waarvoor mijn persoonlijke dank.Zeker een hotel om naar terug te gaan 👌

• 8B Draaijer31-03-2021

Heerlijk relax!

Prima hotel. Zeer vriendelijk personeel. Je kunt hier veilig Coronasafe je vakantie doorbrengen door allerlei aanpassingen. Restaurants bezorgen bij het hotel. Ligging dichtbij het strand. Nette kamer met zithoek en ruime badkamer.

• 4G en W01-03-2021

Matig

Uitgebreid ontbijt?? Echt niet!! En de koffie bij het ontbijt betalen slaat echt nergens op!!

Hotel Nes info

• AirconditioningNiet beschikbaar