Vakantiehuis Miraluz

0Tonen op kaart

3 Reviews over Miraluz

• 8Pjotr van Heusden03-06-2012

Een heerlijke vakantie

We hebben hier een heel fijne vakantie gehad. Heerlijk rustig huisje in een ruime tuin die je deelt met de buren uit het andere huisje. Ieder heeft zijn eigen gedeelte en je hoeft elkaar niet tegen te komen in deze twee onder 1 kap woning. Het is een heel knus vakantiehuisje, niet groot, maar van alle gemakken voorzien. En dat op 5 minuten wandelen van zee, midden in de duinen.

• 8Janneke31-08-2010

Helemaal prima

We hebben een lekkere week gehad in dit vakantiehuis.

De ligging is perfect: dicht bij het dorpje Ballum, bos en strand. (Cafe Nobel is een aanrader inclusief het locale drankje Nobel). Wij gezin met 1 jonge dochter en vrolijke Labrador hebben het goed getroffen; ook met minder weer is er zat te beleven.

Het huis is goed en voor de prijs is het echt heel goed. Het aangrenzende huis Mirasol ziet er wel beter uit en heeft ook een mooiere ligging ten opzichte van de zon; Ook het interieur is beter: nieuwe badkamer, slaapkamers ruim en zeer netjes.

Volgende gaan we weer maar dan wel naar Mirasol!

• 6hennie de Vries04-08-2010

mooie plek,

Miraluz is een helft van een dubbel.(Het andere huis is Mirasol). Dit was ons niet opgevallen op de site. De grond om het huis is dus voor 2 huizen. De terrassen zijn gescheiden door een schutting. De buitenkant ziet er goed uit. Binnen is het wat minder netjes (stofraggen genoeg aan de muur).De inrichting(keuken) is erg compleet. Er zit een nieuw toilet in en de keuken is netjes. De slaapkamers zijn ruim. De kamer is niet groot maar komt overeen met de afmeting op de site De ligging is perfekt. Vanuit het huis binnen 1 min. in het bos of duingebied. ideaal als je met een hond bent. 10 min. lopen naar het dorpje Ballum en 15 min. naar het strand. Het huis staat zo vrij dat je er de hele dag rondom het huis zon hebt. Wij hebben er een prima vakantie gehad. We waren met een jonge hond en gelukkig ging het goed met de hond van onze buren in huis Mirasol.

Vakantiehuis Miraluz info

Veilig betalen met