Vakantiehuis Mees

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Mees in het Nederlands

Zeer ruim en compleet ingericht

Arie ter Wiel
2-5-2016

Vakantiehuis Mees in Hollum ligt schuin tegenover het hoofdgebouw van vakantiepark Boomhiemke. Het is een gelijkvloerse bungalow met een ruime tuin in het groen. De keuken is zeer compleet uitgerust. De meubels in de kamer zijn aan vervanging toe. Ze zijn versleten. Ook de TV is nogal klein. Goede bedden, ruime slaapkamers. Een grote badkamer met groot ligbad, douche en 2 wasbakken. Alles is erg ruim opgezet. Je hebt een zee van ruimte. Houten tuinset buiten op het deels overdekte terras. Schuin tegenover een fietsverhuur, bowling, kleine super en cafetaria. We zaten hier een week en hebben erg genoten van de ruimte en de omgeving. Vanuit het huis loop je vrijwel gelijk de duinen in. Gaaf huis op een mooie plek met veel ruimte, en de hond mag mee. We komen zeker een keer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mees in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mees zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.