Bed and Breakfast Marvon's Plak

9,4

8 reviews over Bed and Breakfast Marvon's Plak in het Nederlands

Margreet Drijver
23-5-2018

Zo knus en volledig ingericht en een heerlijk ontbijt!

Superschoon, gezellig, lekker ontbijt en een heerlijk bed, dat is alles wat je nodig hebt in een B&B. De eigenaren zijn fijne mensen, zeer gastvrij en lief. Heel gezellig met de kipjes in de tuin die de eitjes voor het ontbijt leggen.

Wij komen graag weer!

goed geregeld!

Monique
9-7-2015

Schoon, knus, heerlijk ontbijt! Leuk dorp met leuke restaurants dichtbij.

Echt helemaal geweldig!

Renée
15-10-2013

Wij hebben een heerlijke tijd gehad bij Martin en Yvonne. Alles was goed

verzorgd, netjes en schoon. Verse eitjes van de eigen kippen bij het ontbijt en verse sinaasappelsap, vers fruit, yoghurtjes, krentenbollen, vers gebakken broodjes, eigen gemaakte jam, kaas, worst. Al met al te veel om op te noemen. Wij komen zeker snel terug uit Spanje.

Een echte aanrader!!!

Amanda
24-7-2013

Een Bed & Breakfast bij Marvon's plek is zeer aan te raden! De kamers zijn heel schoon, gezellig en knus ingericht en met oog voor detail. Een traktatie is het met zorg gemaakte ontbijt, wat een heerlijke manier om de dag mee te beginnen! De eigenaren zijn vriendelijk, behulpzaan en gemoedelijk; kortom, een verblijf waar je heel tevreden op terug kan kijken.

Marvons plak

Thijs
22-8-2011

Wel grappig om te zien dat de eigenaresse zelf een 10 geeft aan haar B&B. Misschien dat het ook handiger is als bezoekers aangeven hoe vriendelijk jullie zijn! Veel succes met jullie B7B Yvonne.

lieve mensen!

Erwin
20-8-2009

huisje ziet er verzorgd uit!

ligging in een leuk dorpje, en dicht bij het strand

Gezellige mensen ,ontbijt erg goed zeker om terug te gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Marvon's Plak in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Marvon's Plak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Marvon's Plak scoort een 9.43 uit 10 op basis van 8 reviews.