Vakantiehuis Marina

VakantiehuisWeer vandaag25°9°
Vakantiehuis Marina

5 reviews over Vakantiehuis Marina in het Nederlands

heel fijn, kindvriendelijk, en comfortabel huis

r. scholtens, 8-4-2017

Ideaal vakantiehuis voor gezin met kleine kinderen. Ik was hier met mijn dochtertje van bijna 2 en ze kon vrij in de tuin rondrennen omdat de hele tuin was afgeschermd (wel oppassen voor konijnenholen). Was blij verrast met het speelgoed dat zowel binnen aanwezig was als ook in het fietsenschuurtje. Verder lekker veel comfort en een gezellige sfeer in het huisje. Op loopafstand van het strand en naast camping met diverse voorzieningen. Ik kom hier zeker nog eens terug! Als het andere deel van het huis ook verhuurd is moet je wel door de tuin/over het grasveld van de buren lopen. Maar dat is dan ook het enige (kleine) nadeel

Ontzettend lekkere vakantie gehad

Fam. Nieuwenhuizen, 4-1-2017

Kerstvakantie geweest, heerlijk uitgerust en de kinderen hebben genoten. Alles was goed verzorgd en netjes voor elkaar. Wij komen graag terug in dit prachtige huis met veel privacy!

Prachtig huis en geweldig eiland!

Anja & Pieter en kids, 28-7-2016

In 1 woord: een geweldige vakantie gehad!! Echt genoten van de comfort, luxe en complete huis. Kids waren alleen maar buiten op de trampoline en zo hadden wij ook echt vakantie. Daarnaast hadden we ook nog super lekker weer... wij komen snel weer voor een weekendje! Dit vakantiegevoel willen we zolang mogelijk vasthouden ;-)

Geweldig vakantiehuis

Janine Hakkert, 3-7-2015

Ontzettend mooi vakantiehuis op een goede ligging op Ameland. Bij aankomst alles super schoon! Keurig onderhouden huis en de tuin (helemaal afgezet) is geweldig met trampoline, kinderspeelgoed, schommel en glijbaan. Inrichting zeer compleet. Het huis staat aan een rustige weg en heel centraal bij veel bezienswaardigheden en de zee.

Ondanks dat het een 2 onder 1 kap woning is weinig tot geen overlast van de naaste vakantiebewoners.

Wij hebben genoten van onze vakantie mede door dit fijne vakantiehuis!

Eerste huurders!

Fam. de Beer, 2-3-2015

Wij voelen ons vereerd de eerste huurders te zijn van de vakantiewoning Marina. En ohhh wat is het mooi! Vooral onze kleine meid was vanalles voor en de hond was ook nog welkom! Voorseizoen heel goedkoop! Wij komen snel weer terug.. We hebben genoten van de complete woning, het was veel mooier als thuis, haha!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Marina in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Marina scoort een 8.96 uit 10 op basis van 5 reviews.