Vakantiehuis Lange Dunen

Vakantiehuis Lange Dunen
9,1

6 tips over Vakantiehuis Lange Dunen

B. Zwart, 18-5-2015
Eigenlijk zijn het er drie. 1. De Penny Shadow rondleiding blijft een belevenis voor de kinderen. 2. Het maken van een buitenrit bij zonsondergang onder deskundige begeleiding door de duinen, over het strand of door het bos. Echt genieten. 3. Echt een perfecte locatie als je met een groep via je manege of stal op Ameland wilt verblijven.
Hanneke, 4-5-2015
Een buitenrit door de duinen en over het strand is voor de geoefende ruiter zeker aan te raden!
Hielke en Annetta Hoekstra, 2-8-2014

De ronleiding over de filmset van penny,s Shadow , natuurlijk.

Ook de strand/buitenrit op een van de paarden is een aanrader, voor de jongere kinderen kun je een wandelpony huren, vonden die van ons dus geweldig!

En als de kinderen t naar hun zin hebben, hebben de ouders vakantie

Michelle reinders, 7-7-2014
Strandrit op mijn paard? Het was echt super.
Boukje Samplonius, 6-7-2014
Lekker strandrit bij zonsopgang of zonsondergang!
ingrids-peadespul, 9-10-2011

Prachtige plek voor een familie weekend ook voor groepen een prachtige locatie.

Neem je paard mee en achter de stal begint het ruiter pad naar de duinen.

Aanrader!!!!