Appartement Landal Ameland State

Appartement
Appartement Landal Ameland State
8,7

136 reviews over Appartement Landal Ameland State in het Nederlands

Op een heerlijke manier tot rust komen

Maarten
11-8-2018

Heerlijke plek waar je echt tot rust kan komen, appartementen zijn netjes en goed uitgerust. Het gebouw ligt dicht bij de strandovergang waardoor je met 5 minuten op het strand staat. Bij Ameland State is nu weer een grandcafe, Brood wat wel wat meer bezoek zou mogen hebben, ook via de site van Landal wat paal 13 wel had. Mooi overdekt fietsenhok waar je de fiets over het algemeen makkelijk kwijt kan. Super vriendelijk en meewerkend personeel die echt met je mee denken. Persoonlijk nadeel waren de lichte gordijnen die niet echt verduisterden in dit appartement terwijl in een andere die ik eerder heb gehad wel echt verduisterden. Ik kom er graag

Carla
8-8-2018

Heerlijke appartement vlakbij zee en heerlijk rustig. Hele fijne tijd gehad en veel gefietst!

Voor herhaling vatbaar!

Fam B
31-7-2018

Ruim en schoon appartement. Vriendelijk personeel. Een mankement in het appartement werd gelijk opgelost. Mooi gelegen aan duinen en strand.

Fam. Ras
11-7-2018

Het appartement was leuk ingericht, netjes en zag er schoon uit. Het strand op 2 min. lopen. Fietsverhuur op 100 m afstand, echt een aanrader om door de duinen of naar een van de andere plaatsen te fietsen! Veel leuke restaurants in Nes en leuke musea. Kortom: zowel voor ons als ouders als voor onze peuter genoeg te zien en te doen. We komen zeker nog eens terug!

We zijn momenteel in de appartementen van Ameland State

Wat een prachtige ruime en zeer complete , appartementen

Op kleine loopafstand van het prachtige strand van Nes

Het gezellige centrum van Nes is ook goed bereikbaar.

We hebben heerlijk gefietst en gewandeld

Jammer dat het weer morgen wat minder wordt

We komen hier zeker terug en kunnen het iedereen ( en dat doen we ook ) van harte aanbevelen

Belfo11
7-12-2017

Zeer gastvrij, unieke locatie!

Heerlijk verblijf, redelijk groot appartement

Frank & Marga
28-6-2017

Mooi appartement (234), wat kleiner dan de andere appartementen, oorzaak tweede balkon, zelf hiervoor gekozen. Alleen jammer dat de koelkast al stuk was bij aankomst (was een tweetal weken voor onze melding ook al gemeld door een huurder, dit kregen wij te horen via de receptie, vreemd dat met deze melding niets is gedaan, onder het mom van de kans op voedselvergiftiging werd de volgende dag een nieuwe geplaatst) en dat er geen parasol aanwezig was bij het appartement, dit was een groot gemis in de hitte. Ameland een fietseiland bij uitstek, dit moet je ook niet nalaten om te doen, tip huur wel een E-fiets want wanneer je via de duinen richting Hollum / Ballum of in de richting van de Oerd fietst kom je behoorlijk veel hoge heuvels tegen en zonder E-fiets lig je bij een aantal heuvels bij aankomst op de top aan het zuurstof. Tip als je niet weet wat je moet eten in de avond, ga eens langs bij Frankie's in Nes, een steakhouse, dit is geweldig eten aldaar, super steaks en zeker niet duur.

Dicht bij zee en dorp, ruimappartement

Linda Walma
24-6-2017

Een mooi ruim appartement, redelijk tijdloos ingericht en heerlijk dicht bij zee.

Wij hadden het geboekt als last- minute wat het geheel goed betaalbaar maakte.

Prima plek om tot rust te komen

Zeer zeker een volgende keer weer.

Harry met Boomer Max
9-6-2017

Schoon, netjes, rustig. vlakbij bij duinen en zee, ben nu 3 x een midweek hier geweest. een Aanrader dus.

het was geweldig fijn gefietst het was heerlijk

jannette van berkum
24-5-2017

het is een prachtig ligging dicht bij het strand

mooie ruime appartementen schoon en netjes

inrichting prima en niet duur

als je wat wilt vragen staan ze klaar voor je

het is prima

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landal Ameland State in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landal Ameland State zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Landal Ameland State scoort een 8.72 uit 10 op basis van 136 reviews.