Vakantiepark Koudenburg

• Sauna
Meer vakantieparkinfo

29 reviews over Vakantiepark Koudenburg

• 9Arie24-08-2019

Het was een super leuke vakantie.

Netjes, kleinschalig, gezellig,fijne sfeer,mooi gelegen,kindvriendelijk,leuke pub.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

• 2017
    8Gemma Visser07-08-2017

Heerlijke plek

In de zomer naar alle tevredenheid met camper en tent gekampeerd. Koudenburg is een camping met diverse doelgroepen. Er staan huisjes van particuliere eigenaren, chalets en caravans, ingerichte huur tenten en er is een tenten/camperveld. Heel divers dus, goed verzorgd en geen 'eenheidsworst' (zoals de roompot accommodaties met allemaal dezelfde chalets en dezelfde tuinsetjes...). Het camper/tentenveld is gelegen vlak bij de speeltuin.. in eerdere recensies word gezegd dat deze niet eigentijds of uitdagend is... dit is in zekere zin waar maar het is niet zo dat kinderen moeten uitwijken naar een andere locatie om te kunnen spelen! De hele dag zoeken kinderen van de camping elkaar op in de speeltuin om samen spelletjes te doen. Er is ook een springkussen. Als ouder kan je lekker op het terras of in de pub zitten... kinderen gaan gewoon hun gang. Doordat het een verkeersveilig park is kan je je kind alle vrijheid geven om zijn of haar gang te gaan zonder er zelf continue bij te hoeven zijn. Heel ontspannen voor iedereen! Door de ligging van het tentenveld naast de speeltuin is er af en toe wel geluidsoverlast van het drukke spelen.. maar ja.. onze kinderen droegen daar ook aan bij! De camper plekken zijn iets verder van de speeltuin en helemaal perfect!

Het animatieteam was helemaal perfect! Een jong team dat super begaan was met de kinderen.. elke ochtend kwam onze jongste van 4 terug in de camper met een mooi knutselwerkje. Savonds dans en muziek.. de oudste van bijna 11 vond het zelfs nog leuk.

De afwasvoorziening voor kampeerders was beperkt tot 1 warme kraan en twee spoelbakken, dit is in 'de spits' iets te weinig. Beetje plannen dat je niet allemaal om 7 uur savonds gelijk de afwas wilt doen! Douche gebouw eenvoudig maar netjes. Wasserette is ideaal, kosten € 7,- voor wassen en drogen.

Verder perfecte ligging ten opzichte van dorp, duinen, strand, bos, vuurtoren... Leuke pub en aardige ontvangst. Er is een snackbar en tevens kan je eten in de pub, prima prijs kwaliteit verhouding.

Kortom,.. heerlijk verblijf gehad op camping Koudenburg.. voor herhaling vatbaar!

• 7Activiteiten

• 9Annelies30-07-2017

Prachtige plek voor kinderen!!

Koudenburg is juist de plek voor kinderen!! Ze kunnen heerlijk ravotten op de camping. Geen verkeer!! Bos en heide achter de camping. Hutten bouwen, Spelletjes spelen, Sringkussen,Vrienden maken, Skelters huren, Voetballen enz. De chalets staan om de speeltuin zodat wij vanaf het terras de kids in de gaten konden houden. Waarom moet een speeltuin uitdagend en groot...

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

• 7Evelien25-06-2017

Mooi park, minder geschikt voor kinderen.

Mooi, rustig park, fijne sfeer. Helaas na al die jaren dat we er nu komen nog steeds weinig bijzonders voor de kinderen. Kleine speeltuin aan het begin van het park, met wel erg weinig speeltoestellen. Om echt leuk te kunnen spelen moeten we uitwijken naar andere speeltuinen, jammer! Kleine moeite toch om de speeltuin wat kindvriendelijker en uitdagender te maken. Gelukkig worden er voor de kinderen wel recreatie activiteiten aangeboden.

• 6Activiteiten

• Oude reviews

7Anja15-09-2016

Goede service , bungalow gehuurd op dit park.

Minder geschikt voor mensen met kinderen, alleen klein speeltuintje aanwezig

• 7Onderkomen
    • 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

• 10Jort K.02-01-2016

Parc Koudenburg, zeker niet de laatste keer!

We gingen met vrienden, 4 volwassen, 4 kinderen tot 8 jaar en 1 baby om Oud en Nieuw op Ameland te vieren. We werden enthousiast ontvangen door A.G. en konden direct terecht in ons verblijf alwaar alles waarom we hadden gevraagd al klaar lag, denk hierbij onder andere aan het bedlinnen, babybedje en babystoel. Het park heeft een leuke speeltuin en door zijn ligging, ver weg van een doorgaande weg, konden de kids lekker zelf op pad op het park. We hadden geen auto mee, dit maakte niets uit, de bus stopt naast de parkeerplaats en eigenlijk was alles wel te voet of per fiets te doen. Het park zelf ligt tussen een golfbaan en de duinen in, voor de liefhebbers van het buitenleven een heerlijke plek! Het park voelt veilig voor de kinderen en daardoor is het voor ons als ouders ook makkelijker ontspannen. Oh, en voor ik het vergeet, de pub (A.G.'s met Marcel achter de bar) is 's avonds ook gezellig en was dat zeker met Oud en Nieuw! Zoals gezegd, wij komen weer terug...

• 10Eetgelegenheden

• 10Annemarie05-12-2015

Heerlijk uitwaaien!

Gezellig, kleinschalig park met mooie luxe ingerichte huisjes. Ook kun je gezellige sta caravans huren. Op het park is een gezellige pub aanwezig (niet open in de wintermaanden). Prachtig gelegen aan de rand van de duinen, je loopt zo van het park af de duinen in. Ook kun je met de fiets vanaf het park zo de duinen in fietsen en door de duinen het hele eiland over fietsen. Vlakbij het dorpje Hollum gelegen waar je heerlijk kunt eten. Honden welkom. Aan de rand van een golfbaan gelegen voor de liefhebbers.

• 10Eetgelegenheden

• 9Truus Witteveen25-11-2015

Chalet

Een mooi chalet met alles erop en eraan, gezellige pub. De eigenaars doen er alles aan om het de mensen naar de zin te maken. Keurig onderhouden, gunstige ligging dichtbij het strand. Lekker eten in de pub of cafetaria. We komen er in 2016 zeker weer.

• 8Activiteiten

• 9Marrit23-08-2015

Fantastische groepsaccomodatie

Met een groep vrienden (met enkele babies - peuters) een lang weekend in het Groepshuys verbleven. Ruime, mooie, schone, moderne ruimte met prettige zithoek en eethoek en zeer goed uitgeruste keuken. De woonruimte is heel sfeervol ingericht; dat had ik nog nergens anders meegemaakt bij een accommodatie voor meer dan 10 personen. De slaapkamers zijn basic, schoon, met goede matrassen. Door n vergissing hadden we last-minute toch extra bedden nodig, die werden direct voor ons gereed gemaakt door hulpvaardig en vriendelijk personeel. Leuke pub om de hoek. Binnenplaatsje met voldoende privacy en picknickbanken, lekker om buiten te kunnen eten.

• 8L.A.20-08-2015

Prima verblijf!

Hier meerdere keren een aangenaam verblijf gehad. Mooi opgezet park met veel groen en ideaal gelegen; zowel ten opzichte van het gezellige dorp Hollum als het (bad)strand, de vuurtoren en de duinen. Het Duinchalet was van alle gemakken voorzien (o.a. moderne badkamer, fijne bedden, een open keuken met vaatwasser, flatscreen en WiFi) en op het park zijn diverse faciliteiten beschikbaar (o.a. fietsverhuur, sauna, snackbar, pub). Ook het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Kortom, een aanrader voor iedereen die een weekend of vakantie van Ameland wil genieten!

1 tip over Vakantiepark Koudenburg

• ESDB0512, 14-01-2015

Hollum is een erg leuk dorp waar veel te doen is!

0 vragen over Vakantiepark Koudenburg

Vakantiepark info