Appartement Kooiker

2008

GEWELDIG, EEN AANRADER!!

Albert en Marjan Willemse
17-10-2008

Ik zie dat wij de eersten zijn met een beoordeling en daar snap ik niets van ,maar nu via deze side wil ik iedereen een verblijf in het KOOIKER appartement aanbevelen,wij zijn er al 2 keer geweest en gaan over 2 weken weer,het is er heerlijk ,Een prachtige locatie ,lekker centraal,het penthouse is geweldig en bovendien nog het heerlijke ontbijt .Ook kan je lekker relaxen in het bubbelbad of sauna. Wij hopen dat we droog weer hebben en dan zullen we zeker veel plezier hebben en weer heerlijk uitgerust en uitgewaaid weer terug komen.

Gereisd Met vrienden in Fri Oct 17 2008 09:47:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Kooiker

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kooiker in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kooiker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.