Vakantiehuis Klaverweide

8,2

11 reviews over Vakantiehuis Klaverweide in het Nederlands

nooit meer

anoniem, 29-11-2017

Een erg sfeerloos huis. Totaal geen aankleding wat het een beetje gezellig maakt.

Wel een groot huis met voldoende slaap en badkamers. Geen douchewanden in de badkamers, dus alles wordt nat.

De eerste middag en avond in de kou gezeten omdat ze de vloerverwarming niet van te voren aangezet hadden. Duurde tot de volgende ochtend tot een een beetje aangenaam was.

Leuke plek met veel privacy

Fam. de Jong, 28-7-2016

Wij hebben een fijne vakantie gehad in huis Klaveweide. Wij zochten een vrijstaand huis met leuke dingen voor de kinderen. Het openlucht zwembad en animatie was erg dichtbij (bij de camping). Zo vermaakten de kids hun prima en hadden wij alle rust. Tussendoor gingen we heerlijk fietsen door de duinen. Tip: ligt leuk kabouterbos vlakbij. Ook veel lekkere restaurants ontdekt. We zijn nog lang niet klaar met Ameland, tot volgend jaar!

Puur genieten!

Familie Freriks, 22-2-2016

Sfeervol ingericht, van alle gemakken voorzien. Van alle huisjes die we ooit hebben gehuurd was dit het huisje waar we direct een knus en warm gevoel bij kregen. Zelfs gedacht aan speelgoed voor onze kleine meid. Prettig en vriendelijk contact met de verhuurder. We komen zeker weten terug!

Schoon en sfeervol huisje, ideaal met kinderen

Fam. Pietersz, 16-8-2015

Wij zijn net terug van een heerlijk weekje op Ameland in huisje Klaverweide. We hebben 3 kids in de leeftijd van 10, 7 en een kleintje van 9 maanden. We hadden prachtig weer, dus heel veel naar het strand geweest. Ideaal dat er fietsen (waarvan 1 met fietsstoelje voorop) bij het huisje staan. Voor de kinderen hebben we er 2 bij gehuurd voor de hele week. Bij het huisje hebben de jongens zich vooral vermaakt op de grote trampoline in de tuin. De jongste kon lekker spelen op een kleed op het gras. Tuin is ruim en af te sluiten.

Het huisje is schoon en eigenlijk alles is aanwezig. Ideaal voor ons was ook de wasmachine. Met 3 jongens in het gezin hebben we er veel gebruik van gemaakt.

Verder nog leuk te noemen. Onze oudste kwam er op de terugreis boot achter had zijn mobiele telefoon in het huisje laten liggen. De eigenaresse was zo vriendelijk deze dezelfde dag nog kosteloos naar ons op te sturen. Dat vonden wij echt topservice!

Ameland is een prachtig eiland! Wij komen zeker terug!

Heerlijk bijgekomen!

Familie de Graaf, 17-6-2014

Wij komen net terug van onze fantastische vakantie in de klaverweide op Ameland. Dus mensen aarzel niet, dit is echt een leuke plek. Wij zijn een ouder echtpaar, maar onze kleinkinderen zijn langer gebleven te logeren.

We hebben veel gefietst en de trampoline werd veel gebruik van gemaakt. Ook was er net een groot speeltoestel geplaatst. Volop vermaak dus! Daarnaast viel het op dat de woning heel schoon en netjes is. Het lijkt net een privewoning en zeker geen standaard vakantiewoning!! Kortom mochten we weer naar Ameland willen, dan gaan we zeker weer in dit huisje!

Super de luxe schoon huis

P. Koppen, 1-6-2013

We hebben een geweldige midweek gehad in Klaverweide. Het huis is van alles voorzien en schoon.

Een geweldige tuin, helemaal omheind, een een mooi terras met lounche set. We hebben genoten.

Heel leuk weekend gehad!

Ria Vleer, 18-3-2013

Wij hebben genoten van ons weekendje Klaverweide! Compleet huisje, heel gezellig en mooie rustige ligging. Ook ons hondje heeft ervan genoten! Wij komen vast wel eens weer.. Ramona, bedankt!

Super plekje!

Fam. de Vries, 18-8-2012

Toch altijd spannend, iets boeken via internet en niet precies weten waar je uitkomt.. De voorpret was al groot, steeds weer even op de site kijken naar de foto´s etc. En toen was het eindelijk zover: wat een heerlijk luxe huisje, prachtig eiland en ja, wij hadden ook nog super mooi weer! De kinderen vonden het prachtig, speeltuin voor huis en de hond bleef mooi in de tuin (hekje). Heerlijk gewandeld, gefietst, gegeten etc. Oh ja, de bedden zijn super, ook niet geheel onbelangrijk!! Beheerder was erg vriendelijk, huis was schoon, alles tot in de puntjes verzorgd. We voelden ons direct thuis. Wij komen zeker weer! Echt een aanrader..

Geweldige tijd gehad!

Fam. vd Veen, 18-10-2011

Erg genoten van deze luxe prive woning! Alles erop en aan... wij hadden ook nog prachtig weer! Heerlijke loungeset op terras, elke avond bbq, kinder vermaakten zich prima! Wat wil je nog meer... Oh ja, top bedden, ook niet onbelangrijk!

Wij hebben alweer voor volgend jaar geboekt!

Beetje shabby aan het worden

Greetje Klos, 24-9-2010

Zijn er twee keer geweest . De eerste keer was de inrichting nieuw. Nu waren de schemerlampjes kapot (op een slaapkamer was dat de eerste keer al zo). Wij denken dat hier meer aandacht aan geschonken moet worden want het huisje is, vooral in de periode dat wij er waren, best duur! Hebben in Ballum nieuwe huisjes ontdekt die veel goedkoper zijn. Dus ik zou zeggen houd de inrichting optimaal.

Hartelijke groet

Ramona Kooistra, Eigenaar, 22-11-2010

Hartelijk dank voor uw reactie! Sommige schemerlampjes zijn de lampenpitjes los gedraaid door gasten. Mocht onverhoopt een lampenpit kapot zijn, dan ligt in het laatje altijd een voorraadje nieuwe! De inrichting is nog geen 3 jaar oud en wordt door ons goed onderhouden. Mocht iets niet in orde zijn, dan horen wij dat graag, zodat wij dat zsm kunnen oplossen!

Prijzen zijn volledig afhankelijk van de periode. Schoolvakantie's/ feestadagen zijn duurdere periodes. Van harte welkom voor de volgende keer! (ps: er staat nu een glijbaantje in de tuin en heerlijke relaxbedden!!)

Dit is onze vrijstaande 4 sterren woning, maar wij hebben ook een 5 sterren woning op Ameland en woningen in Friesland. Dus ook als u weer eens iets anders wilt, van harte welkom!

Groet Ramona

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Klaverweide in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Klaverweide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Klaverweide scoort een 8.19 uit 10 op basis van 11 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: