Camping Kiekduun

362 reviews over Camping Kiekduun

• 2019
    8Albert18-08-2019

Relaxed

Ameland is een heerlijk eiland. De trekkershut is uitstekend bevallen

De Kiekduun, medeeigenaar, 27-08-2019

Hartelijk dank voor de leuke review. Goed te horen dat de trekkershut goed bevallen is, graag tot de volgende keer op Ameland en De kiekduun!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Fam de leeuw13-08-2019

Topper

Fijne rustige camping dichtbij strand, schoon sanitair, vriendelijke mensen bij receptie goede services

• 7Eetgelegenheden

De Kiekduun, medeeigenaar, 27-08-2019

Hartelijk dank voor de leuke review, fijn dat het verblijf naar wens geweest is. Graag tot de volgende keer op Ameland en bij De Kiekduun

• 8Fam. Veldman12-08-2019

Waren leuke dagen

Inchecken om 14.00uur en toen moest er nog iemand naar het huisje om te controleren voordat wij erin konden. Voor de rest was het prima. Erg klantvriendelijk!

• 7Eetgelegenheden

De Kiekduun, medeeigenaar, 13-08-2019

Hartelijk dank voor de beoordeling. Normaal controleren we de trekkershut inderdaad direct bij vertrek van gasten, wegens omstandigheden was dit bij u nog niet gebeurd. Gelukkig konden we het direct oplossen. Goed te horen dat het verlbijf bevallen is. Graag tot ziens op De Kiekduun

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Diana11-08-2019

Heerlijke camping waar wij al jaren komen

Mooi overzichtelijke camping, met leuke speelplekken voor de kinderen. Bij de huuraccommodaties zou de inventaris uitgebreid moeten worden, alles is precies afgemeten op het aantal personen, ook zou per chalet minimaal 2 lekkere buitenstoelen ( standen stoel oid) wenselijk zijn.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Hallo Diana,

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling en feedback. Fijn dat het verblijf naar wens geweest is. Graag tot de volgende keer op Ameland!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Marion van der Oord04-08-2019

Een fijn verblijf en een heerlijke trekkershut.

Ligging was prima Prijs/kwaliteit redelijk Staat van het sanitair was goed Eetgelegenheid niet gebruikt Erg kindvriendelijk Hygiëne goed

De trekkershut was mooi, nieuw en schoon, maar er waren tocht wat basis dingen die wij misten en die volgens ons bij de standaard uitrusting van een trekkershut horen. Wij waren op de fiets met beperkte bagage. Er was geen afvalbak, geen waterkoker, geen afwasbakje en geen spiegeltje. Dit is in iedere hut aanwezig.Wij fietsen vanaf 1990 via trekkershutten door Nederland, dus kunnen we het weten.Ook vonden wij de 100 euro borg aan de hoge kant voor een hut waar in principe niets in zat. De lokatie en de hut waren zeker een aanrader en we komen terug.

Beste Marion

Hartelijk dank voor de uitgebreide review. Fijn dat uw verblijf naar wens geweest is in de trekkershut. Bedankt ook voor de feedback over de afwezige spullen. Bepaalde dingen hebben we bewust weg gelaten om de hut zo basic mogelijk te houden, maar ik kan me vorstellen dat sommige dingen toch gemist worden. We zullen in overweging nemen of we het een en ander nog kunnen uitbreiden. Ik hoop dat u wel wist dat een serviesbox met alle servies, pannen etc. gewoon te huur is op de receptie voor € 10,- per boeking. Graag tot de voglende keer op Ameland!

• 9Yvonne04-08-2019

Heel fijn verblijf

Goede camping met veel speeltoestellen, nette douches. Het verblijf in de trekkershut was leuk. Ruim en knus door het hout. Knus ingericht.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Beste Yvonne,

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Fijn dat het verblijf in de trekkershut goed bevallen is.Tot de volgende keer op Ameland!

Groet,

De Kiekduun

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Jasmijn04-08-2019

Herlijk ontspannen

Fijne locatie vlakbij duinen en zee. Centraal gelegen op Ameland.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

De Kiekduun, medeeigenaar, 13-08-2019

Hallo Jasmijn, hartelijk bedankt voor de leuke beoordeling. Tot de volgende keer op Ameland!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Roel01-08-2019

lekker rustig

chalet aan de rand van de camping heeft een mooi uitzicht en is comfortabel

De Kiekduun, medeeigenaar, 06-08-2019

Hartelijk bedankt voor de leuke review. Fijn dat het chalet aan de rand goed bevallen is. Graag tot de volgende keer op Ameland en bij De Kiekduun!

• 6JW28-07-2019

Locatie is top,maar er zijn ook wat negatieve item

Lawaai is toegestaan van 23 tot 9. Dit wordt niet toegepast en als je reist met jonge kinderen zijn dit moeilijke uren. Beter zou zijn van 22 tot 8. Je ligt als tent tussen kampers en is niet echt gezellig. De ligging zelf is ok. Dicht bij spar en strand.

• 6Eetgelegenheden

De Kiekduun, medeeigenaar, 30-07-2019

Hartelijk bedankt voor de review. Ik vind het vervelend te horen dat u wat last heeft gehad van geluidsoverlast. We doen er veel aan om dit tegen te gaan. Onder andere ons vrij strenge jongerenbeleid, waardoor we groepjes jongeren/jongvolwassenen vaak afzeggen in het hoogseizoen. Dit alles om overlast te voorkomen. Ik zou graag van u horen waar u gestaan heeft en wanneer u er last van gehad heeft, dan kunnen wij eventueel uitzoeken wat het probleem geweest is. Ik hoop dat uw vakantie en verblijf verder wel naar wens geweest zijn. Graag tot ziens op Ameland en De kiekduun!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Rene28-07-2019

Fantastisch compacte complete camping.

Wij komen al vaker op deze camping en het blijft mooi. Echt een aanrader. Niet te groot gezellige campeervelden. Dicht bij zee en buren en nes echt ideaal met de fiets te bereiken.

De Kiekduun, medeeigenaar, 30-07-2019

Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn dat het verblijf op De Kiekduun en op Ameland naar wens geweest is. Graag tot de volgende keer!

Camping Kiekduun info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200