Camping Kiekduun

362 reviews over Camping Kiekduun

• 2019
    9Patricia01-09-2019

Een prettig verblijf

Er was niet iets wat ik niet goed vond .Heb een prettig verblijf gehad . Ik kreeg bezoek bij het huisje en iedereen vind het geweldig . Ik zou als ik weer naar Ameland zou gaan wel naar kiekduun gaan . Dit omdat er veel te doen is voor kinderen en om de rustgevevemde plek .En vind het personeel aardig . Ik wilde me linnenpakket omruilen nadat ik die in de regen had laten vallen ...denk er nog aan hilarisch de medewerker zijn reactie !!!was te proberen ....Op de een na laatste dag eten in Neighbours een feest op me bord gehad en netjes 10 punten waard !!!

• 7Staat v/h sanitair

De Kiekduun, medeeigenaar, 04-09-2019

Bedankt voor uw leuke beoordeling! Fijn dat alles naar wens was. Hopelijk tot de volgende keer bij De Kiekduun!

Alleen gereisd in augustus 2019

• 9Ron Wapstra01-09-2019

Perfekt verblijf gehad !

Mooie camping ,ruime comfortplek, schoon sanitair , camping ligt lekker centraal .Voor herhaling vatbaar !

De Kiekduun, medeeigenaar, 04-09-2019

Hartelijk dank voor uw review en tot de volgende keer bij De Kiekduun!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Remco slokker01-09-2019

Leuk vakantie

Leuk vakantie. Leuk park en chalet.

Zelf schoonmaken ? Je kan beter €50 extra in de kost of de chalet.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

De Kiekduun, medeeigenaar, 04-09-2019

Hartelijk dank voor uw review en hopelijk tot de volgende keer bij De Kiekduun!

• 10Anna01-09-2019

Super olej als je van rust houdt.

• 9Staat v/h sanitair

De Kiekduun, medeeigenaar, 04-09-2019

Bedankt voor uw review en hopelijk tot de volgende keer bij De Kiekduun!

• 9Marjan Hut01-09-2019

Helemaal fantastisch

Alles mooi en schoon. Trekkershut geweldig. Sanitair perfect, wc papier aanwezg. Mooie douches

De Kiekduun, medeeigenaar, 04-09-2019

Beste Marjan Hut, bedankt voor uw leuke review en complimenten. Hopelijk tot de volgende keer bij De Kiekduun!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Familie Postma01-09-2019

super goed bevallen

Heerlijk rustig! Alles bij de hand, prima sanitaire voorzieningen! Wij waren dik tevreden!

De Kiekduun, medeeigenaar, 04-09-2019

Beste familie Postma, leuk om te lezen dat alles goed bevallen is! Hopelijk tot de volgende keer bij De Kiekduun!

• 8Karin Waaijer01-09-2019

Heerlijk

Schoon, rustig, mooie accomodatie

• 8Staat v/h sanitair

Beste Karin,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zien u graag de volgende keer weer op Camping De Kiekduun!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Eric Janssen28-08-2019

Mooi sfeervol verzorgde gezinscamping

Camping heeft meerdere speelgelegenheden voor kinderen. Het is een schone, sfeervolle overzichtelijke camping met mooie ruime staanplaatsen, Vlakbij zee, overdekt zwembad, indoorspeelparadijs, winkels, horeca en supermarkt. Sfeer op de camping is rustig.

• 9Eetgelegenheden

Beste Eric Janssen,

Bedankt voor uw leuke review en complimenten! Fijn om te lezen dat alles naar wens was. Hopelijk tot de volgende keer op onze camping!

Groet, De Kiekduun

• 10Jan de Ruiter18-08-2019

Geweldig een hele mooie vakantie verblijf

Je wordt keurig ontvangen en de camping is netjes en schoon voor de kinderen veel speel gelegenheid

De Kiekduun, medeeigenaar, 27-08-2019

Hartelijk dank voor de positieve review en graag tot ziens op De Kiekduun!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 1W18-08-2019

Niet aan te raden

Wat vond ik van de camping: zeer klant ontvriendelijk.

We moesten zelf vragen naar info van de camping zoals de calamiteiten gegevens en plattegrond. Daarnaast was er geen rekening gehouden met onze voorkeurplaats en ze konden niet uitleggen waarom we onze voorkeur plaats niet hadden gekregen.

Aangekomen bij onze comfort plaats zagen we dat ons putje verstopt was. Dit meteen gemeld bij de receptie. De receptioniste had aangegeven dat het probleem zo snel mogelijk opgelost zal worden. Na 3 dagen was het nog niet opgelost en hebben we nog maals gevraagd wanneer dit opgelost zou worden. De eigenaar was op dat moment alleen telefonisch bereikbaar en zei dat dit pas op dag 5 zal worden opgelost, omdat dit probleem voor hem geen prioriteit heeft. Dit argument vond ik niet gepast, daarom had ik aangegeven dat ik hier niet mee accoord zou gaan, je betaald immers voor de faciliteiten welke niet functioneerd. De campingeigenaar gaf de optie om het gewoon te accepteren of we onze spullen maar moesten pakken en weg konden gaan als het ons niet zinde. Wonderbaarlijk werd toch in de avond op dag 3 het putje ontstopt. Wij waren in eerste instantie blij, eindelijk van de put lucht en beestjes af. Zien en ruiken we dus dat de inhoud van het putje naast het putje was gedumpt, vlak bij de ingang van onze buren. Uiteindelijk hebben we dit zelf maar opgeruimd want we verwachtte niet meer een normale afhandeling van onze klacht.

Daarnaast was er regelmatig geluidsoverlast, waarna ik navraag heb gedaan of de nachtklok die op de website staat wordt gehanteerd. Volgens de receptie wordt dit gedaan. Tijdens ons verblijf was hier helaas niet veel van te merken. Diverse keren midden in de nacht hard pratende mensen en/of (live)muziek. Het meeste geluidsoverlast was meestal tot rond een uur of 01.00 maar ook af en toe was er goed geluid/gepraat te horen om 02.00.

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

De Kiekduun, medeeigenaar, 28-08-2019

Bedankt voor de review. We vinden het vervelend dat het verblijf bij De Kiekduun niet naar wens geweest is en dat er zoveel mis gegaan is. Wij hanteren inderdaad een systeem met voorkeursboekingen, waardoor gasten voor een klein extra bedrag à € 15,- een specifieke plaats kunnen uitzoeken. Dit heeft u niet gedaan bij de online reservering en is ook later nooit toegevoegd of bevestigd door ons. Tijdens uw verblijf zijn er meerdere contactmomenten geweest en hebben we ons best gedaan om uw problemen en klachten op te lossen. We zijn in het weekend ‘s avonds bij het putje geweest en hebben deze voor u leeggehaald en opgeruimd. De omschrijving was zo ernstig dat mijn technische dienst dacht dat het een ander nummer moest betreffen. We hebben echt ons best gedaan om u zo goed mogelijk te helpen en vinden het erg vervelend om te horen dat we hierin tekortgeschoten zijn. Wat betreft de geluidsoverlast; wij hanteren wel degelijk ons nachtrustbeleid. Na uw klacht hierover hebben we daarin ook direct actie ondernomen en is er op het veld bij iedereen verzocht om rekening met elkaar te houden. Echter blijft het een camping en kan men wel eens wat van elkaar horen. Nogmaals onze excuses dat wij u niet hebben kunnen bieden wat u van ons verwacht had op de camping. We hopen dat u toch genoten heeft van het eiland. Groeten, De Kiekduun

Gereisd met partner in augustus 2019

Camping Kiekduun info