Camping Kiekduun

Camping Kiekduun
8,4

Contact

282 reviews over Camping Kiekduun in het Nederlands

Geweldig een hele mooie vakantie verblijf

Jan de Ruiter
18-8-2019

Je wordt keurig ontvangen en de camping is netjes en schoon voor de kinderen veel speel gelegenheid

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Niet aan te raden

W
18-8-2019

Wat vond ik van de camping: zeer klant ontvriendelijk.

We moesten zelf vragen naar info van de camping zoals de calamiteiten gegevens en plattegrond. Daarnaast was er geen rekening gehouden met onze voorkeurplaats en ze konden niet uitleggen waarom we onze voorkeur plaats niet hadden gekregen.

Aangekomen bij onze comfort plaats zagen we dat ons putje verstopt was. Dit meteen gemeld bij de receptie. De receptioniste had aangegeven dat het probleem zo snel mogelijk opgelost zal worden. Na 3 dagen was het nog niet opgelost en hebben we nog maals gevraagd wanneer dit opgelost zou worden. De eigenaar was op dat moment alleen telefonisch bereikbaar en zei dat dit pas op dag 5 zal worden opgelost, omdat dit probleem voor hem geen prioriteit heeft. Dit argument vond ik niet gepast, daarom had ik aangegeven dat ik hier niet mee accoord zou gaan, je betaald immers voor de faciliteiten welke niet functioneerd. De campingeigenaar gaf de optie om het gewoon te accepteren of we onze spullen maar moesten pakken en weg konden gaan als het ons niet zinde. Wonderbaarlijk werd toch in de avond op dag 3 het putje ontstopt. Wij waren in eerste instantie blij, eindelijk van de put lucht en beestjes af. Zien en ruiken we dus dat de inhoud van het putje naast het putje was gedumpt, vlak bij de ingang van onze buren. Uiteindelijk hebben we dit zelf maar opgeruimd want we verwachtte niet meer een normale afhandeling van onze klacht.

Daarnaast was er regelmatig geluidsoverlast, waarna ik navraag heb gedaan of de nachtklok die op de website staat wordt gehanteerd. Volgens de receptie wordt dit gedaan. Tijdens ons verblijf was hier helaas niet veel van te merken. Diverse keren midden in de nacht hard pratende mensen en/of (live)muziek. Het meeste geluidsoverlast was meestal tot rond een uur of 01.00 maar ook af en toe was er goed geluid/gepraat te horen om 02.00.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Relaxed

Albert
18-8-2019

Ameland is een heerlijk eiland. De trekkershut is uitstekend bevallen

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Topper

Fam de leeuw
13-8-2019

Fijne rustige camping dichtbij strand, schoon sanitair, vriendelijke mensen bij receptie goede services

Gereisd Met partner in juli 2019

Waren leuke dagen

Fam. Veldman
12-8-2019

Inchecken om 14.00uur en toen moest er nog iemand naar het huisje om te controleren voordat wij erin konden. Voor de rest was het prima. Erg klantvriendelijk!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
De Kiekduun, medeeigenaar, 13-8-2019

Hartelijk dank voor de beoordeling. Normaal controleren we de trekkershut inderdaad direct bij vertrek van gasten, wegens omstandigheden was dit bij u nog niet gebeurd. Gelukkig konden we het direct oplossen. Goed te horen dat het verlbijf bevallen is. Graag tot ziens op De Kiekduun

Heerlijke camping waar wij al jaren komen

Diana
11-8-2019

Mooi overzichtelijke camping, met leuke speelplekken voor de kinderen. Bij de huuraccommodaties zou de inventaris uitgebreid moeten worden, alles is precies afgemeten op het aantal personen, ook zou per chalet minimaal 2 lekkere buitenstoelen ( standen stoel oid) wenselijk zijn.

De Kiekduun, medeeigenaar, Tue Aug 13 2019 12:14:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hallo Diana,

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling en feedback. Fijn dat het verblijf naar wens geweest is. Graag tot de volgende keer op Ameland!

Groet, De Kiekduun

Een fijn verblijf en een heerlijke trekkershut.

Marion van der Oord
4-8-2019

Ligging was prima Prijs/kwaliteit redelijk Staat van het sanitair was goed Eetgelegenheid niet gebruikt Erg kindvriendelijk Hygiëne goed

De trekkershut was mooi, nieuw en schoon, maar er waren tocht wat basis dingen die wij misten en die volgens ons bij de standaard uitrusting van een trekkershut horen. Wij waren op de fiets met beperkte bagage. Er was geen afvalbak, geen waterkoker, geen afwasbakje en geen spiegeltje. Dit is in iedere hut aanwezig.Wij fietsen vanaf 1990 via trekkershutten door Nederland, dus kunnen we het weten.Ook vonden wij de 100 euro borg aan de hoge kant voor een hut waar in principe niets in zat. De lokatie en de hut waren zeker een aanrader en we komen terug.

De Kiekduun, medeeigenaar, Tue Aug 13 2019 12:10:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Marion

Hartelijk dank voor de uitgebreide review. Fijn dat uw verblijf naar wens geweest is in de trekkershut. Bedankt ook voor de feedback over de afwezige spullen. Bepaalde dingen hebben we bewust weg gelaten om de hut zo basic mogelijk te houden, maar ik kan me vorstellen dat sommige dingen toch gemist worden. We zullen in overweging nemen of we het een en ander nog kunnen uitbreiden. Ik hoop dat u wel wist dat een serviesbox met alle servies, pannen etc. gewoon te huur is op de receptie voor € 10,- per boeking. Graag tot de voglende keer op Ameland!

Heel fijn verblijf

Yvonne
4-8-2019

Goede camping met veel speeltoestellen, nette douches. Het verblijf in de trekkershut was leuk. Ruim en knus door het hout. Knus ingericht.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
De Kiekduun, medeeigenaar, Tue Aug 13 2019 12:04:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Yvonne,

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Fijn dat het verblijf in de trekkershut goed bevallen is.Tot de volgende keer op Ameland!

Groet,

De Kiekduun

Herlijk ontspannen

Jasmijn
4-8-2019

Fijne locatie vlakbij duinen en zee. Centraal gelegen op Ameland.

De Kiekduun, medeeigenaar, Tue Aug 13 2019 12:03:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hallo Jasmijn, hartelijk bedankt voor de leuke beoordeling. Tot de volgende keer op Ameland!

lekker rustig

Roel
1-8-2019

chalet aan de rand van de camping heeft een mooi uitzicht en is comfortabel

Gereisd Met partner in juli 2019
De Kiekduun, medeeigenaar, 6-8-2019

Hartelijk bedankt voor de leuke review. Fijn dat het chalet aan de rand goed bevallen is. Graag tot de volgende keer op Ameland en bij De Kiekduun!

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kiekduun in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kiekduun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.