Appartement Kaapsduunsterstersterster

Meer appartement info
Tonen op kaart

19 reviews over Appartement Kaapsduun

• 8Joke pluim26-06-2016

Een relaxte week in een mooi appartement .

Een prima appartement , ruim , een veranda en een goede keuken. Perfecte ligging , dichtbij het strand en het mooie dorp Nes.

Veel gewandeld en gefietst, en genoten van vele terrassen en restaurants.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Joke Pluim23-11-2015

Wij komen al een aantal jaren in Kaapsduun!

Wij genieten van het appartement Kaapsduun. Een geweldige ligging tussen strand en het dorp. Een mooie veranda, prima bed en badkamer. En een keuken met prima apparatuur. De woonkamer voldoet uitstekent. Onze hond is ook zeer welkom! Al zes jaar lang komen we hier graag. Het is klein schalig . Een prima appartementen complex. Met een vriendelijk verhuur bedrijf.

Gereisd met partner in juni 2015

• 1R. Boot-Meester14-05-2014

Klant onvriendelijk!

Het appartement is mooi ingericht, maar was niet schoon vloer vet en er lagen nog spullen in van de vorige bewoners. App ligt centraal aan rand van het dorp, bos en strand. Tijdens ons verblijf is onze auto stuk gegaan en konden we niet tijdig vertrekken, gevraagd of we wat langer konden blijven die dag, dit was niet mogelijk ook niet in een ander app dit ivm het slechte weer. We zijn door de sleutel beheerder Mw en dhr Metz met onze 2 kinderen en 2 honden op straat gezet. Toen we aan het einde van de dag onze auto klaar was, zijn we nog langs het app gereden om onze spullen op te halen die in de hal stonden. Ons app was nog niet schoongemaakt dus er zaten geen nieuwe huurders in zo als werd verteld. Mijn conclusie zo ga je niet met je klanten om!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

• 5edwin braam24-08-2012

dit nooit meer !!!!!!!!!!!

redelijke ligging 500 meter van centrum en 500 meter van strand, echter het schoonmaken van in elk geval onze appartement nr 9 op de begane grond laat veel te wensen over. vieze kinderbedjes alsof er honden hebben ingezeten, met het weer en andere vloeistoffen erin . BAH!!!! een smerige stofzuiger , na het stofzuigen moeten alle ramen en deuren open , WAT EEN GEUR !! schimmels in de badkamer GGRRRR!!!!! ouwe omschrijving op internet. geen fohn aanwezig!!! geen vijfde en zesde bed. veel spinnen in het appartement. en als je dan met je tijdelijke buren gaat praten die er op de zelfde periode verblijven , blijkt ook nog eens dat de een meer betaald dan de ander????? en neem extra handdoeken mee voor het droogmaken van de badkamer, want er zit geen putje , een natte zooi!!! oh ja en neem toiletrollen mee, want als je er net komt en je moet nodig , moet je je zakdoek gebruiken. hadden we het maar moeten melden. waar betaal je dan schoonmaakosten voor. nogmaals bah vieze mooie hok. jamme

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9Chris Holman24-06-2012

Heel mooie plekje, echte aanrader!

Zaten in het Penthouse nr. 16, mooi en compleet ingericht met een keuken zoals je thuis wenst, slaapkamer klein maar prima met voldoende kastruimte. Mooie romantisch ingerichte woon, eet en keuken met uitzicht over de duinen. Veel licht in de kamer en leuk dakterrasje met vier stoelen en tafel. Ligging precies tussen Nes en het strand aan bos en duinen. Badkamer wat eenvoudig ingericht vwb materialen, wel compleet en ruim met twee wastafels, bad/douch combinatie en toilet. Trap in het gebouw is erg stijl en glad, onze honden moesten naar beneden met de lift:). Om van een 8,5 naar een 9 te gaan, iets meer aandacht voor het schoonmaken, een stofzuiger mist en een rekje om natte kleding op te hangen zou fijn zijn. Voor de 10 kan de mooie Sony flatscreen tv ook digitaal ipv analoge tv:).

Gereisd met partner in juni 2012

• 9arie_mostert24-04-2012

Geweldige plek waar je je snel thuis voelt

Het penthouse appartement (westzijde) is prachtig gelegen, ruim, licht (veel ramen), smaakvol ingericht en van veel gemakken voorzien. Klein balkon met meubilair (op het oosten). Het enige wat we een beetje misten was een radiootje in de slaapkamer (die trouwens wel wat klein was). Het bed was uitstekend. Veel bergruimte. Prettige ontvangst en servicegerichte opstelling van de medewerkers. Dat er zo nu en dan iets stuk is ligt meer aan de bewoners die dat niet melden. Eén telefoontje en het wordt opgelost. Restaurant op 20 meter afstand (geen gebruik van gemaakt). Als je de deur uit stapt sta je in de natuur. Dorpje Nes ligt op 10 minuten lopen. Strand (met restaurants) idem. Kortom, een aanrader net als 'Stijl & Zo' van dezelfde ondernemers.

Gereisd met partner in april 2012

• 8Arianne22-07-2011

Dichtbij het strand

We hebben genoten van onze vakantie in Ameland. We zaten precies tussen het dorp en het strand. Er was wat weinig parkeerruimte, maar aangezien de meesten toch een fiets huren hoeft dit geen minpunt te zijn.

Jammer van de hondenharen....

Gereisd met partner in juli 2011

• 10Marij Wijenbergh01-10-2010

geweldige plek

Het was een genot om in dit mooie appartement te verblijven . Alles dat een mens zich zou wensen was aanwezig. Luxe inrichting zeer smaakvol, meer dan genoeg mogelijkheden om te wandelen.vriendelijke mensen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2010

• 9M.29-08-2010

Heerlijk appartement op een fantastische plek

Kaapsduun ligt erg centraal, vlakbij de strandopgang Nes en op loopafstand van het centrum. Het appartement is erg compleet ingericht met boxspringbedden, flatscreen tv, goed meubilair en gratis draadloos internet. Het is schoon, goed onderhouden en heeft een heerlijk terras. Er is een lift aanwezig.

Eten kun je letterlijk om de hoek bij Pure Passie maar ook het strandpaviljoen De Buren van Nes is echt een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9nel30-08-2009

beslist aanrader

Fantastische vakantie gehad. Alles tip top. hele mooie appartementen , schoon, dicht bij strand en centrum, goede service, kortom super. Wij gezin met 4 volwassenen gaan zeker terug. Viva Kaapsduun!!!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2009

1 tip over Appartement Kaapsduun

• arie_mostert, 24-04-2012

Ga niet met de auto maar neem de bus op het eiland; dat is prima geregeld. Als je ervan houdt is een lange wandeling langs het Noordzee strand een aanrader. 2 mooie lange wandelingen : rondje Nes, Hollum, Ballum (plm. 30 km) en rondje Nes, Oerd (Blinkerd) (plm 25 km.) Ook kleinere wandelingen in de directe (bosrijke) omgeving. Verder is Hollum met zijn oude huisjes heel leuk. Nes is leuk dorpje en heeft veel eetgelegenheden en terrasjes mèt verwarming. Geen ervaring met uitgaansleven 's avonds.

0 vragen over Appartement Kaapsduun

Appartement info