Bed and Breakfast
9,2

23 reviews over Bed and Breakfast Huize Sonja in het Nederlands

erg gastvrij op een mooie locatie

Frans
24-7-2011

Wij komen hier nu al wat vaker en ik moet zeggen dat het ons erg goed bevalt. het ontbijt is super. de bedden liggen helemaal geweldig. de kamers zijn dan wat klein, maar het is dan ook geen hotel. er is een leuke aparte woonkamer voor de gasten waar je tv kunt kijken en internetten. het strand is lopend of fietsend makkelijk te doen (ca 700 meter).

Gereisd Met partner in Sun Jul 10 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Echt een aanrader

Noortje
17-5-2011

Heel gastvrij ontvangen door Marjan. Ze is vriendelijk en attent en je kunt haar altijd om advies vragen. De gezamenlijke huiskamer is prachtig en voorzien van tv, pc, spelletjes en comfortabele banken en stoelen. Ook het sanitair ziet er prachtig uit. Alles is heel schoon. Slaapkamers zijn klein, maar voor ons prima. De bedden slapen heerlijk. Buiten nog een prima zitje. Ontbijt ook helemaal goed. Prijs/kwaliteit helemaal prima.

Gereisd Met vrienden in mei 2011

gastvrij verblijf

jolanda
7-4-2011

Een zeer gastvrij verblijf, en het begint al als je telefoneert, je voelt je hier zeer welkom. Lekker uitgebreid ontbijt, mooie huiskamer, en een lekker bed.

Gereisd Alleenreizend in april 2011

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Huize Sonja in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Huize Sonja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.