Bed and Breakfast

23 reviews over Bed and Breakfast Huize Sonja in het Nederlands

Ideaal!!!!!!

Peter Snoeks
27-5-2014

Een accommodatie waar je je gelijk thuis voelt, het ontvangst is als of je familie bent. Een heerlijke gemoedelijke sfeer, top plaats om lekker bij te komen, alles mag niet moet! Ontbijt is super goed, alles is aanwezig. Kamers,toiletten en badkamer zijn superschoon, en de huiskamer is erg gezellig. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd Met vrienden in mei 2014

Fantastiche B&B!

fennymooiweer
28-12-2013

Huize Sonja is de perfecte B&B voor je verblijf op Ameland. De kamers zijn fris, schoon, mooi ingericht en alles lijkt net nieuw. De B&B ligt in het gezellige dorpje Hollum, op loopafstand van de verschillende restaurantjes en winkels. We werden ontvangen door een enthousiaste gastvrouw, die heel goed voor haar gasten zorgt. Last but not least kregen we een heerlijk, goed verzorgd en uitgebreid ontbijt. Kortom: niks op aan te merken, we hebben genoten van ons verblijf bij Huize Sonja.

Gereisd Met partner in december 2013

Een aanrader!!

Elise
6-8-2013

Ik voelde mij meteen al welkom aan de telefoon. Marjan de eigenaresse is zeer gastvrij en in haar bed and breakfast komt dit allemaal terug. Ik had een 1-persoonskamer die voor mij groot genoeg was ik zoveel mogelijk buiten wilde zijn. Het bed lag heerlijk en alles ziet er tiptop uit. Het ontbijt is zeer uitgebreid en kun je de hele dag gebruik maken van koffie/thee. Het huis ligt dichtbij het kleine centrum en strand. Als zeer lichte slaper werd ik 's nachts elk uur door de kerkklok herinnerd aan weer een uur voorbij. Maar dat zijn geluiden die horen erbij. Het is in ieder geval je geld meer dan waard om hier te verblijven. Ik ben na twee nachten super enthousiast en zal iedereen in mijn omgeving ook aanrader om bij huize Sonja een kamer te reserveren.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2013

5-sterren service voor een budget prijs

sjcsiba
1-7-2013

Het is ongelooflijk hoe je voor zo weinig geld zo'n goed verzorgd en schoon plekje kan vinden. Huize Sonja overtreft al mijn eerdere B&B, hotel en appartement bezoeken op de wadden. Voor een heerlijk ontbijt, een vriendelijke en hardwerkende gastvrouw, een prachtige gemeenschappelijke ruimte en ontbijttafel, gratis koffie en thee, is dit een topverblijf. Een mooie kamer, met tv, wastafel en kast. Boxspring bed. Het is werkelijk 5 sterren service voor een kleine prijs. De kerk van Hollum zit op zo'n 50 meter afstand, de kamer 'badgasten' heeft een raam op het oosten, dus 'smorgens het zonnetje in de kamer. Op de dag van vertrek word je ook nog eens verrast met extra broodjes voor onderweg en een paar lekker snacks. Het ontbijt is elke dag weer een verrassing.

Een echte aanrader!

Gereisd Alleenreizend in juni 2013

Fantastische plek

Ankie en Jolanda Broos
15-8-2012

Zeer gastvrij en mooie bed en breakfast. Lieve en erg vriendelijke eigenaresse. Een echte aanrader!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

goede bed & breakfast

Inge
21-7-2012

Goedkoop slapen, prijs is inclusief ontbijt, beddengoed, en eindschoonmaak. En dat is echt niet duur. Ook mag je de hele dag door gratis koffie en thee pakken, goede service. Badkamer is helemaal nieuw, woonkamer is netjes en schoon en compleet met grote flatscreen tv. Ik vind de slaapkamer aan de kleine kant, en er zit maar 1 raampje in, waardoor het mij wat benauwend overkwam. Groot nadeel is dat er een kerk in de straat zit waardoor ik vroeg wakker werd (luiden van de kerkklokken).

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Amelandse gastvrijheid ten top

Wilma van de Wal
27-5-2012

Een warm welkom, mooie kamers, schoon, goed verzorgd. Een rustige buurt, niet te ver van het centrum, van alle gemakken voorzien .Een top gastvrouw,

Waren graag wat langer gebleven

Gereisd Met vrienden in mei 2012

altijd gezellig met kerst of oud &nieuw

JET
5-10-2011

Met een groep van de GGZ werk en dagbesteding hebben we met z'n achten hier al 3 jaar op rij een supergezellig oud & nieuw gehad. De woonkamer is altijd prachtig versierd, een geweldig ontbijt en de gezelligheid van Marjan en haar jongens krijg je er gratis bij. Deze winter gaat ze verbouwen, zodat de kamers nog comfortabeler worden. Helaas zullen we dus een keertje moeten overslaan, maar volgend jaar zijn we zeker weer van de partij !

Gereisd Met vrienden in december 2010

Doen!

Sandra en Ronny
29-8-2011

Het is onmogelijk om te omschrijven hoe heerlijk thuis je kan zijn in andermans huis! Super dus! Het zelf ervaren is eigenlijk het enige wat ik mee kan geven! Hartelijk, gastvrij, schoon, heerlijk ontbijt, centraal gelegen, goed toegankelijk met het ov, enz enz..

Gewoon DOEN dus!

Zelf ben ik al meermaals geweest en ook afgelopen keer zal niet de laatste keer zijn.

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

Fantastische plek!

N.N.
19-8-2011

Huize Sonja is een fijne B&B in een mooi plaatsje om lekker te kunnen genieten van Ameland. De gastvrouw (Marjan) is heel lief/vriendelijk, het bed is goed en dan ook nog een superontbijt! Wat wil een mens nog meer!! Echt genoten. N.N.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2011

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Huize Sonja in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Huize Sonja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.