Bed and Breakfast Huize Sonja

Meer bedandbreakfastinfo

24 reviews over Bed and Breakfast Huize Sonja

• 2017
    9Laura25-06-2017

Heel fijn en relaxed verblijf!

Voor ons verblijf heb ik al contact gehad met Huize Sonja. Ik kreeg veel nuttige informatie met betrekking tot het huren van fietsen en eetgelegenheden. Toen wij aankwamen, was de eigenaresse er zelf niet (dit was van tevoren bekend), maar hing er een briefje voor ons en konden we al meteen naar onze kamers. De kamers en de badkamer/WC waren erg schoon en mooi ingericht. Daarnaast konden we beneden gebruik maken van de woonkamer en was er buiten een zitgelegenheid. Een paar uur later kregen we een heel hartelijk een warm ontvangst door de eigenaresse zelf. Ze vertelde ons veel over het eiland en wat er allemaal te doen is met de fietsen. We hebben ontzettend genoten, helaas was ons verblijf veel te kort. We komen zeker terug, Huize Sonja is een echte aanrader, dankzij de top gastvrijheid en de mooie ligging!

Met vrienden

• Oude reviews

10Aaltinus en Marjolijn01-10-2016

Het was goed voor elkaar

We gaan al een paar jaar naar Paul en Marjan. Omdat wij ons er erg prettig en welkom voelen. De locatie goed ligt naar restaurant en strand. De kamer mooi uitkijk op de dijk . En huiskamer voor een praatje met medebewoners als de behoefte er is. Het ontbijt is elke ochtend een verrassing. En van de kerklokken daar merken wij niet zo veel van. Volgend jaar komen wij zeker weer terug.

• 8Bea en Petra20-07-2016

Twee heeeerlijke dagen gehad.

Huize Sonja is een klein maar fijn. Een vrolijke ontvangst, nieuwe fijne bedden, alles superschoon en een heerlijk ontbijt tot slot. Dit alles voor een zeer betaalbare prijs. Een echte aanrader wat ons betreft!

Met vrienden

• 10Hermien13-05-2016

Huize Sonja is in 1 woord: Uitmuntend

Net thuis van 5 heerlijke dagen op Ameland. Wat een geluk heb ik dat ik Huize Sonja heb ontdekt. Ik heb gelijk geboekt voor mijn volgende vakantie.

Heel goede en persoonlijke verzorging door Marjan, enorm gastvrij! Goede slaapkamers, fris ingericht, goede bedden, geweldig verzorgd ontbijt, een huiskamer waar je rustig wat kunt zitten, lezen, tv kijken, kopje koffie drinken. Het huis ligt in een rustig deel van Hollum, omringd door de sfeervolle commandeurswoningen.

Hou je van rust en van een B&B waar alles gewoon goed is? Ga dan eens naar Huize Sonja.

Alleenreizend

• 9Christiaan en Nienke07-05-2016

Geweldig!

Geweldige locatie in Hollum, heerlijk ontbijt, goede slaapplekken, erg hygiënisch, gezellige uitstraling. De gastvrouw was super! Zeker een aanrader! Wij komen nog een keer!

• 9gerda14-09-2015

heel goed

Alles heel netjes en goed geregeld. Vriendelijk ontvangst. Gezellige huiskamer.Echt een aanrader!

• 10Hanneke de Boer24-11-2014

wat een gastvrije plek

aan de rand van het dorp is dit prachtige plekje te vinden. De eigenaresse is een super gastvrouw. De kamer is schoon, de bedden prima. Het ontbijt uitgebreid!

• 9Joke bijker13-10-2014

Sfeervolle woning op Ameland

Een prima woning, zeer schoon, en sfeervol, en......keurig gerenoveerd door een "vakman". Een 10 voor de gastvrouw, een " gewone" zeer hartelijke gastvrouw.

Anders

• 9p.weersing07-09-2014

Uitstekend!!

Schoon, prima verzorgd!

Centraal gelegen in het dorp. Gastvrouw zeer gastvrij, uitgebreid ontbijt. Echt een aanrader!!

• 10Joost en Loes16-08-2014

Super bed and breakfast

Deze bed and breakfast is gewoon fantastisch. Prima lacotie in het dorp Hollum. Iets meer dan een half uurtje fietsen van de boot in normaal tempo. Vlakbij supermarkt, VVV en diverse restaurants en kroegjes.

Alles is hier superschoon en supernetjes. Elke dag kun je schone handdoeken pakken en elke dag wordt er schoon gemaakt. In de gemeenschappelijke woonkamer kun je gratis koffie en thee pakken en wordt t ontbijt geserveerd.

Enig minpuntje is dat de kamers heel gehorig zijn. Wanneer de buren gewoon met elkaar praten is dat irritant. Dus gewoon je oordoppen meenemen zoals je altijd doet op vakantie.

0 tips over Bed and Breakfast Huize Sonja

1 vraag over Bed and Breakfast Huize Sonja

• Nellie van der Heyden, 12-06-2016

Eenpersoonskamer?

Kan ik alleen komen en een kamer huren?

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV