Bed and Breakfast

5 reviews over Bed and Breakfast Huize Sonja in het Nederlands

Huize Sonja is in 1 woord: Uitmuntend

Hermien
13-5-2016

Net thuis van 5 heerlijke dagen op Ameland. Wat een geluk heb ik dat ik Huize Sonja heb ontdekt. Ik heb gelijk geboekt voor mijn volgende vakantie.

Heel goede en persoonlijke verzorging door Marjan, enorm gastvrij! Goede slaapkamers, fris ingericht, goede bedden, geweldig verzorgd ontbijt, een huiskamer waar je rustig wat kunt zitten, lezen, tv kijken, kopje koffie drinken. Het huis ligt in een rustig deel van Hollum, omringd door de sfeervolle commandeurswoningen.

Hou je van rust en van een B&B waar alles gewoon goed is? Ga dan eens naar Huize Sonja.

Gereisd Alleenreizend in mei 2016

Een aanrader!!

Elise
6-8-2013

Ik voelde mij meteen al welkom aan de telefoon. Marjan de eigenaresse is zeer gastvrij en in haar bed and breakfast komt dit allemaal terug. Ik had een 1-persoonskamer die voor mij groot genoeg was ik zoveel mogelijk buiten wilde zijn. Het bed lag heerlijk en alles ziet er tiptop uit. Het ontbijt is zeer uitgebreid en kun je de hele dag gebruik maken van koffie/thee. Het huis ligt dichtbij het kleine centrum en strand. Als zeer lichte slaper werd ik 's nachts elk uur door de kerkklok herinnerd aan weer een uur voorbij. Maar dat zijn geluiden die horen erbij. Het is in ieder geval je geld meer dan waard om hier te verblijven. Ik ben na twee nachten super enthousiast en zal iedereen in mijn omgeving ook aanrader om bij huize Sonja een kamer te reserveren.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2013

5-sterren service voor een budget prijs

sjcsiba
1-7-2013

Het is ongelooflijk hoe je voor zo weinig geld zo'n goed verzorgd en schoon plekje kan vinden. Huize Sonja overtreft al mijn eerdere B&B, hotel en appartement bezoeken op de wadden. Voor een heerlijk ontbijt, een vriendelijke en hardwerkende gastvrouw, een prachtige gemeenschappelijke ruimte en ontbijttafel, gratis koffie en thee, is dit een topverblijf. Een mooie kamer, met tv, wastafel en kast. Boxspring bed. Het is werkelijk 5 sterren service voor een kleine prijs. De kerk van Hollum zit op zo'n 50 meter afstand, de kamer 'badgasten' heeft een raam op het oosten, dus 'smorgens het zonnetje in de kamer. Op de dag van vertrek word je ook nog eens verrast met extra broodjes voor onderweg en een paar lekker snacks. Het ontbijt is elke dag weer een verrassing.

Een echte aanrader!

Gereisd Alleenreizend in juni 2013

Fantastische plek!

N.N.
19-8-2011

Huize Sonja is een fijne B&B in een mooi plaatsje om lekker te kunnen genieten van Ameland. De gastvrouw (Marjan) is heel lief/vriendelijk, het bed is goed en dan ook nog een superontbijt! Wat wil een mens nog meer!! Echt genoten. N.N.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2011

gastvrij verblijf

jolanda
7-4-2011

Een zeer gastvrij verblijf, en het begint al als je telefoneert, je voelt je hier zeer welkom. Lekker uitgebreid ontbijt, mooie huiskamer, en een lekker bed.

Gereisd Alleenreizend in april 2011

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Huize Sonja in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Huize Sonja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.