Bed and Breakfast
9,4

12 reviews over Bed and Breakfast Huize Sonja in het Nederlands

Heel fijn en relaxed verblijf!

Laura
25-6-2017

Voor ons verblijf heb ik al contact gehad met Huize Sonja. Ik kreeg veel nuttige informatie met betrekking tot het huren van fietsen en eetgelegenheden. Toen wij aankwamen, was de eigenaresse er zelf niet (dit was van tevoren bekend), maar hing er een briefje voor ons en konden we al meteen naar onze kamers. De kamers en de badkamer/WC waren erg schoon en mooi ingericht. Daarnaast konden we beneden gebruik maken van de woonkamer en was er buiten een zitgelegenheid. Een paar uur later kregen we een heel hartelijk een warm ontvangst door de eigenaresse zelf. Ze vertelde ons veel over het eiland en wat er allemaal te doen is met de fietsen. We hebben ontzettend genoten, helaas was ons verblijf veel te kort. We komen zeker terug, Huize Sonja is een echte aanrader, dankzij de top gastvrijheid en de mooie ligging!

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Twee heeeerlijke dagen gehad.

Bea en Petra
20-7-2016

Huize Sonja is een klein maar fijn. Een vrolijke ontvangst, nieuwe fijne bedden, alles superschoon en een heerlijk ontbijt tot slot. Dit alles voor een zeer betaalbare prijs. Een echte aanrader wat ons betreft!

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Huize Sonja is in 1 woord: Uitmuntend

Hermien
13-5-2016

Net thuis van 5 heerlijke dagen op Ameland. Wat een geluk heb ik dat ik Huize Sonja heb ontdekt. Ik heb gelijk geboekt voor mijn volgende vakantie.

Heel goede en persoonlijke verzorging door Marjan, enorm gastvrij! Goede slaapkamers, fris ingericht, goede bedden, geweldig verzorgd ontbijt, een huiskamer waar je rustig wat kunt zitten, lezen, tv kijken, kopje koffie drinken. Het huis ligt in een rustig deel van Hollum, omringd door de sfeervolle commandeurswoningen.

Hou je van rust en van een B&B waar alles gewoon goed is? Ga dan eens naar Huize Sonja.

Gereisd Alleenreizend in mei 2016

Ideaal!!!!!!

Peter Snoeks
27-5-2014

Een accommodatie waar je je gelijk thuis voelt, het ontvangst is als of je familie bent. Een heerlijke gemoedelijke sfeer, top plaats om lekker bij te komen, alles mag niet moet! Ontbijt is super goed, alles is aanwezig. Kamers,toiletten en badkamer zijn superschoon, en de huiskamer is erg gezellig. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd Met vrienden in mei 2014

Een aanrader!!

Elise
6-8-2013

Ik voelde mij meteen al welkom aan de telefoon. Marjan de eigenaresse is zeer gastvrij en in haar bed and breakfast komt dit allemaal terug. Ik had een 1-persoonskamer die voor mij groot genoeg was ik zoveel mogelijk buiten wilde zijn. Het bed lag heerlijk en alles ziet er tiptop uit. Het ontbijt is zeer uitgebreid en kun je de hele dag gebruik maken van koffie/thee. Het huis ligt dichtbij het kleine centrum en strand. Als zeer lichte slaper werd ik 's nachts elk uur door de kerkklok herinnerd aan weer een uur voorbij. Maar dat zijn geluiden die horen erbij. Het is in ieder geval je geld meer dan waard om hier te verblijven. Ik ben na twee nachten super enthousiast en zal iedereen in mijn omgeving ook aanrader om bij huize Sonja een kamer te reserveren.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2013

5-sterren service voor een budget prijs

sjcsiba
1-7-2013

Het is ongelooflijk hoe je voor zo weinig geld zo'n goed verzorgd en schoon plekje kan vinden. Huize Sonja overtreft al mijn eerdere B&B, hotel en appartement bezoeken op de wadden. Voor een heerlijk ontbijt, een vriendelijke en hardwerkende gastvrouw, een prachtige gemeenschappelijke ruimte en ontbijttafel, gratis koffie en thee, is dit een topverblijf. Een mooie kamer, met tv, wastafel en kast. Boxspring bed. Het is werkelijk 5 sterren service voor een kleine prijs. De kerk van Hollum zit op zo'n 50 meter afstand, de kamer 'badgasten' heeft een raam op het oosten, dus 'smorgens het zonnetje in de kamer. Op de dag van vertrek word je ook nog eens verrast met extra broodjes voor onderweg en een paar lekker snacks. Het ontbijt is elke dag weer een verrassing.

Een echte aanrader!

Gereisd Alleenreizend in juni 2013

Amelandse gastvrijheid ten top

Wilma van de Wal
27-5-2012

Een warm welkom, mooie kamers, schoon, goed verzorgd. Een rustige buurt, niet te ver van het centrum, van alle gemakken voorzien .Een top gastvrouw,

Waren graag wat langer gebleven

Gereisd Met vrienden in mei 2012

altijd gezellig met kerst of oud &nieuw

JET
5-10-2011

Met een groep van de GGZ werk en dagbesteding hebben we met z'n achten hier al 3 jaar op rij een supergezellig oud & nieuw gehad. De woonkamer is altijd prachtig versierd, een geweldig ontbijt en de gezelligheid van Marjan en haar jongens krijg je er gratis bij. Deze winter gaat ze verbouwen, zodat de kamers nog comfortabeler worden. Helaas zullen we dus een keertje moeten overslaan, maar volgend jaar zijn we zeker weer van de partij !

Gereisd Met vrienden in december 2010

Doen!

Sandra en Ronny
29-8-2011

Het is onmogelijk om te omschrijven hoe heerlijk thuis je kan zijn in andermans huis! Super dus! Het zelf ervaren is eigenlijk het enige wat ik mee kan geven! Hartelijk, gastvrij, schoon, heerlijk ontbijt, centraal gelegen, goed toegankelijk met het ov, enz enz..

Gewoon DOEN dus!

Zelf ben ik al meermaals geweest en ook afgelopen keer zal niet de laatste keer zijn.

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

Fantastische plek!

N.N.
19-8-2011

Huize Sonja is een fijne B&B in een mooi plaatsje om lekker te kunnen genieten van Ameland. De gastvrouw (Marjan) is heel lief/vriendelijk, het bed is goed en dan ook nog een superontbijt! Wat wil een mens nog meer!! Echt genoten. N.N.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2011

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Huize Sonja in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Huize Sonja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.