Bed and Breakfast Huize Sonja

Meer bedandbreakfastinfo

24 reviews over Bed and Breakfast Huize Sonja

• 2017
    9Laura25-06-2017

Heel fijn en relaxed verblijf!

Voor ons verblijf heb ik al contact gehad met Huize Sonja. Ik kreeg veel nuttige informatie met betrekking tot het huren van fietsen en eetgelegenheden. Toen wij aankwamen, was de eigenaresse er zelf niet (dit was van tevoren bekend), maar hing er een briefje voor ons en konden we al meteen naar onze kamers. De kamers en de badkamer/WC waren erg schoon en mooi ingericht. Daarnaast konden we beneden gebruik maken van de woonkamer en was er buiten een zitgelegenheid. Een paar uur later kregen we een heel hartelijk een warm ontvangst door de eigenaresse zelf. Ze vertelde ons veel over het eiland en wat er allemaal te doen is met de fietsen. We hebben ontzettend genoten, helaas was ons verblijf veel te kort. We komen zeker terug, Huize Sonja is een echte aanrader, dankzij de top gastvrijheid en de mooie ligging!

• Oude reviews

8Bea en Petra20-07-2016

Twee heeeerlijke dagen gehad.

Huize Sonja is een klein maar fijn. Een vrolijke ontvangst, nieuwe fijne bedden, alles superschoon en een heerlijk ontbijt tot slot. Dit alles voor een zeer betaalbare prijs. Een echte aanrader wat ons betreft!

• 9Joke bijker13-10-2014

Sfeervolle woning op Ameland

Een prima woning, zeer schoon, en sfeervol, en......keurig gerenoveerd door een "vakman". Een 10 voor de gastvrouw, een " gewone" zeer hartelijke gastvrouw.

Anders

• 10Peter Snoeks27-05-2014

Ideaal!!!!!!

Een accommodatie waar je je gelijk thuis voelt, het ontvangst is als of je familie bent. Een heerlijke gemoedelijke sfeer, top plaats om lekker bij te komen, alles mag niet moet! Ontbijt is super goed, alles is aanwezig. Kamers,toiletten en badkamer zijn superschoon, en de huiskamer is erg gezellig. Wij komen zeker nog een keer terug!

• 9Wilma van de Wal27-05-2012

Amelandse gastvrijheid ten top

Een warm welkom, mooie kamers, schoon, goed verzorgd. Een rustige buurt, niet te ver van het centrum, van alle gemakken voorzien .Een top gastvrouw,

Waren graag wat langer gebleven

• 10JET05-10-2011

altijd gezellig met kerst of oud &nieuw

Met een groep van de GGZ werk en dagbesteding hebben we met z'n achten hier al 3 jaar op rij een supergezellig oud & nieuw gehad. De woonkamer is altijd prachtig versierd, een geweldig ontbijt en de gezelligheid van Marjan en haar jongens krijg je er gratis bij. Deze winter gaat ze verbouwen, zodat de kamers nog comfortabeler worden. Helaas zullen we dus een keertje moeten overslaan, maar volgend jaar zijn we zeker weer van de partij !

• 10Sandra en Ronny29-08-2011

Doen!

Het is onmogelijk om te omschrijven hoe heerlijk thuis je kan zijn in andermans huis! Super dus! Het zelf ervaren is eigenlijk het enige wat ik mee kan geven! Hartelijk, gastvrij, schoon, heerlijk ontbijt, centraal gelegen, goed toegankelijk met het ov, enz enz..

Gewoon DOEN dus!

Zelf ben ik al meermaals geweest en ook afgelopen keer zal niet de laatste keer zijn.

• 9Noortje17-05-2011

Echt een aanrader

Heel gastvrij ontvangen door Marjan. Ze is vriendelijk en attent en je kunt haar altijd om advies vragen. De gezamenlijke huiskamer is prachtig en voorzien van tv, pc, spelletjes en comfortabele banken en stoelen. Ook het sanitair ziet er prachtig uit. Alles is heel schoon. Slaapkamers zijn klein, maar voor ons prima. De bedden slapen heerlijk. Buiten nog een prima zitje. Ontbijt ook helemaal goed. Prijs/kwaliteit helemaal prima.

0 tips over Bed and Breakfast Huize Sonja

1 vraag over Bed and Breakfast Huize Sonja

• Nellie van der Heyden, 12-06-2016

Eenpersoonskamer?

Kan ik alleen komen en een kamer huren?

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV