Bed and Breakfast
9,4

9 reviews over Bed and Breakfast Huize Sonja in het Nederlands

Heel fijn en relaxed verblijf!

Laura
25-6-2017

Voor ons verblijf heb ik al contact gehad met Huize Sonja. Ik kreeg veel nuttige informatie met betrekking tot het huren van fietsen en eetgelegenheden. Toen wij aankwamen, was de eigenaresse er zelf niet (dit was van tevoren bekend), maar hing er een briefje voor ons en konden we al meteen naar onze kamers. De kamers en de badkamer/WC waren erg schoon en mooi ingericht. Daarnaast konden we beneden gebruik maken van de woonkamer en was er buiten een zitgelegenheid. Een paar uur later kregen we een heel hartelijk een warm ontvangst door de eigenaresse zelf. Ze vertelde ons veel over het eiland en wat er allemaal te doen is met de fietsen. We hebben ontzettend genoten, helaas was ons verblijf veel te kort. We komen zeker terug, Huize Sonja is een echte aanrader, dankzij de top gastvrijheid en de mooie ligging!

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Twee heeeerlijke dagen gehad.

Bea en Petra
20-7-2016

Huize Sonja is een klein maar fijn. Een vrolijke ontvangst, nieuwe fijne bedden, alles superschoon en een heerlijk ontbijt tot slot. Dit alles voor een zeer betaalbare prijs. Een echte aanrader wat ons betreft!

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Ideaal!!!!!!

Peter Snoeks
27-5-2014

Een accommodatie waar je je gelijk thuis voelt, het ontvangst is als of je familie bent. Een heerlijke gemoedelijke sfeer, top plaats om lekker bij te komen, alles mag niet moet! Ontbijt is super goed, alles is aanwezig. Kamers,toiletten en badkamer zijn superschoon, en de huiskamer is erg gezellig. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd Met vrienden in mei 2014

Fantastische plek

Ankie en Jolanda Broos
15-8-2012

Zeer gastvrij en mooie bed en breakfast. Lieve en erg vriendelijke eigenaresse. Een echte aanrader!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

goede bed & breakfast

Inge
21-7-2012

Goedkoop slapen, prijs is inclusief ontbijt, beddengoed, en eindschoonmaak. En dat is echt niet duur. Ook mag je de hele dag door gratis koffie en thee pakken, goede service. Badkamer is helemaal nieuw, woonkamer is netjes en schoon en compleet met grote flatscreen tv. Ik vind de slaapkamer aan de kleine kant, en er zit maar 1 raampje in, waardoor het mij wat benauwend overkwam. Groot nadeel is dat er een kerk in de straat zit waardoor ik vroeg wakker werd (luiden van de kerkklokken).

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Amelandse gastvrijheid ten top

Wilma van de Wal
27-5-2012

Een warm welkom, mooie kamers, schoon, goed verzorgd. Een rustige buurt, niet te ver van het centrum, van alle gemakken voorzien .Een top gastvrouw,

Waren graag wat langer gebleven

Gereisd Met vrienden in mei 2012

altijd gezellig met kerst of oud &nieuw

JET
5-10-2011

Met een groep van de GGZ werk en dagbesteding hebben we met z'n achten hier al 3 jaar op rij een supergezellig oud & nieuw gehad. De woonkamer is altijd prachtig versierd, een geweldig ontbijt en de gezelligheid van Marjan en haar jongens krijg je er gratis bij. Deze winter gaat ze verbouwen, zodat de kamers nog comfortabeler worden. Helaas zullen we dus een keertje moeten overslaan, maar volgend jaar zijn we zeker weer van de partij !

Gereisd Met vrienden in december 2010

Doen!

Sandra en Ronny
29-8-2011

Het is onmogelijk om te omschrijven hoe heerlijk thuis je kan zijn in andermans huis! Super dus! Het zelf ervaren is eigenlijk het enige wat ik mee kan geven! Hartelijk, gastvrij, schoon, heerlijk ontbijt, centraal gelegen, goed toegankelijk met het ov, enz enz..

Gewoon DOEN dus!

Zelf ben ik al meermaals geweest en ook afgelopen keer zal niet de laatste keer zijn.

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

Echt een aanrader

Noortje
17-5-2011

Heel gastvrij ontvangen door Marjan. Ze is vriendelijk en attent en je kunt haar altijd om advies vragen. De gezamenlijke huiskamer is prachtig en voorzien van tv, pc, spelletjes en comfortabele banken en stoelen. Ook het sanitair ziet er prachtig uit. Alles is heel schoon. Slaapkamers zijn klein, maar voor ons prima. De bedden slapen heerlijk. Buiten nog een prima zitje. Ontbijt ook helemaal goed. Prijs/kwaliteit helemaal prima.

Gereisd Met vrienden in mei 2011

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Huize Sonja in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Huize Sonja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.