Bed and Breakfast

2 reviews over Bed and Breakfast Huize Sonja in het Nederlands

Fantastische plek

Ankie en Jolanda Broos
15-8-2012

Zeer gastvrij en mooie bed en breakfast. Lieve en erg vriendelijke eigenaresse. Een echte aanrader!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

goede bed & breakfast

Inge
21-7-2012

Goedkoop slapen, prijs is inclusief ontbijt, beddengoed, en eindschoonmaak. En dat is echt niet duur. Ook mag je de hele dag door gratis koffie en thee pakken, goede service. Badkamer is helemaal nieuw, woonkamer is netjes en schoon en compleet met grote flatscreen tv. Ik vind de slaapkamer aan de kleine kant, en er zit maar 1 raampje in, waardoor het mij wat benauwend overkwam. Groot nadeel is dat er een kerk in de straat zit waardoor ik vroeg wakker werd (luiden van de kerkklokken).

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Huize Sonja in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Huize Sonja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.