Bed and Breakfast
9,2

8 reviews over Bed and Breakfast Huize Sonja in het Nederlands

Het was goed voor elkaar

Aaltinus en Marjolijn
1-10-2016

We gaan al een paar jaar naar Paul en Marjan. Omdat wij ons er erg prettig en welkom voelen. De locatie goed ligt naar restaurant en strand. De kamer mooi uitkijk op de dijk . En huiskamer voor een praatje met medebewoners als de behoefte er is. Het ontbijt is elke ochtend een verrassing. En van de kerklokken daar merken wij niet zo veel van. Volgend jaar komen wij zeker weer terug.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

Christiaan en Nienke
7-5-2016

Geweldige locatie in Hollum, heerlijk ontbijt, goede slaapplekken, erg hygiënisch, gezellige uitstraling. De gastvrouw was super! Zeker een aanrader! Wij komen nog een keer!

Gereisd Met partner in mei 2016

heel goed

gerda
14-9-2015

Alles heel netjes en goed geregeld. Vriendelijk ontvangst. Gezellige huiskamer.Echt een aanrader!

Gereisd Met partner in september 2015

wat een gastvrije plek

Hanneke de Boer
24-11-2014

aan de rand van het dorp is dit prachtige plekje te vinden. De eigenaresse is een super gastvrouw. De kamer is schoon, de bedden prima. Het ontbijt uitgebreid!

Gereisd Met partner in november 2014

Uitstekend!!

p.weersing
7-9-2014

Schoon, prima verzorgd!

Centraal gelegen in het dorp. Gastvrouw zeer gastvrij, uitgebreid ontbijt. Echt een aanrader!!

Gereisd Met partner in september 2014

Super bed and breakfast

Joost en Loes
16-8-2014

Deze bed and breakfast is gewoon fantastisch. Prima lacotie in het dorp Hollum. Iets meer dan een half uurtje fietsen van de boot in normaal tempo. Vlakbij supermarkt, VVV en diverse restaurants en kroegjes.

Alles is hier superschoon en supernetjes. Elke dag kun je schone handdoeken pakken en elke dag wordt er schoon gemaakt. In de gemeenschappelijke woonkamer kun je gratis koffie en thee pakken en wordt t ontbijt geserveerd.

Enig minpuntje is dat de kamers heel gehorig zijn. Wanneer de buren gewoon met elkaar praten is dat irritant. Dus gewoon je oordoppen meenemen zoals je altijd doet op vakantie.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastiche B&B!

fennymooiweer
28-12-2013

Huize Sonja is de perfecte B&B voor je verblijf op Ameland. De kamers zijn fris, schoon, mooi ingericht en alles lijkt net nieuw. De B&B ligt in het gezellige dorpje Hollum, op loopafstand van de verschillende restaurantjes en winkels. We werden ontvangen door een enthousiaste gastvrouw, die heel goed voor haar gasten zorgt. Last but not least kregen we een heerlijk, goed verzorgd en uitgebreid ontbijt. Kortom: niks op aan te merken, we hebben genoten van ons verblijf bij Huize Sonja.

Gereisd Met partner in december 2013

erg gastvrij op een mooie locatie

Frans
24-7-2011

Wij komen hier nu al wat vaker en ik moet zeggen dat het ons erg goed bevalt. het ontbijt is super. de bedden liggen helemaal geweldig. de kamers zijn dan wat klein, maar het is dan ook geen hotel. er is een leuke aparte woonkamer voor de gasten waar je tv kunt kijken en internetten. het strand is lopend of fietsend makkelijk te doen (ca 700 meter).

Gereisd Met partner in Sun Jul 10 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Huize Sonja in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Huize Sonja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.