Bed and Breakfast Huize Sonja ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Laura

Heel fijn en relaxed verblijf!

Laura
25-6-2017

Voor ons verblijf heb ik al contact gehad met Huize Sonja. Ik kreeg veel nuttige informatie met betrekking tot het huren van fietsen en eetgelegenheden. Toen wij aankwamen, was de eigenaresse er zelf niet (dit was van tevoren bekend), maar hing er een briefje voor ons en konden we al meteen naar onze kamers. De kamers en de badkamer/WC waren erg schoon en mooi ingericht. Daarnaast konden we beneden gebruik maken van de woonkamer en was er buiten een zitgelegenheid. Een paar uur later kregen we een heel hartelijk een warm ontvangst door de eigenaresse zelf. Ze vertelde ons veel over het eiland en wat er allemaal te doen is met de fietsen. We hebben ontzettend genoten, helaas was ons verblijf veel te kort. We komen zeker terug, Huize Sonja is een echte aanrader, dankzij de top gastvrijheid en de mooie ligging!

Gereisd met vrienden in juni 2017