Bed and Breakfast Huize Sonja ****

Review geschreven door Joost en Loes

Super bed and breakfast

Joost en Loes
16-8-2014

Deze bed and breakfast is gewoon fantastisch. Prima lacotie in het dorp Hollum. Iets meer dan een half uurtje fietsen van de boot in normaal tempo. Vlakbij supermarkt, VVV en diverse restaurants en kroegjes.

Alles is hier superschoon en supernetjes. Elke dag kun je schone handdoeken pakken en elke dag wordt er schoon gemaakt. In de gemeenschappelijke woonkamer kun je gratis koffie en thee pakken en wordt t ontbijt geserveerd.

Enig minpuntje is dat de kamers heel gehorig zijn. Wanneer de buren gewoon met elkaar praten is dat irritant. Dus gewoon je oordoppen meenemen zoals je altijd doet op vakantie.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)