Hotel Hofker

Hotel Hofker
8,4

5 tips over Hotel Hofker

J. Razenberg, 13-6-2015
Wij kunnen niets verzinnen wat er niet was in de kamer of in het hotel, maar kunnen niets verzinnen!
Jenny, 5-10-2014
het ontbijtbuffet was heel erg uitgebreid en heerlijk!
Marsche, 31-7-2014

Vraag altijd om een kamer met balkon. Huur je fiets meteen als je van de boot komt.

Wij hebben heel erg goed gegeten bij strandpaviljoen Ballum, een aanrader en een leuke fietstocht vanaf Nes.

We hebben een aantal aanbieders voor Hofker voor je op een rij gezet:

Marcel, 26-5-2014
Voor maar 15 euro kun je bijboeken tot het eind van de middag (16.00 uur uitchecken ipv 10.30 uur), ideaal om op zondagmiddag je verblijf wat te verlengen en te veraangenamen.
kemper00, 2-9-2013
Ga fietsend het eiland over, de afstanden zijn voor iedereen te behappen. Bij het hotel zit restaurant De Klimop. De cappuccino is er perfect en we aten er voor normale prijzen erg lekker.

We hebben een aantal aanbieders voor Hofker voor je op een rij gezet: