Hotel Hofker

68 reviews over Hotel Hofker in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Joke van Tuinen
4-10-2018

Schoon, netjes, goed ontbijt, vriendelijk personeel!

Voor herhaling vatbaar!

Familie
30-4-2018

Goed hotel. Voldeed aan onze eisen. Gelukkig een comfortabel zitje in de kamer. Mooi balkon. Aardige eigenaars. We lieten bij vertrek iets in onze kamer liggen. Eigenaar bracht het ons na vlak voor vertrek uit de haven.

Uitstekend!

L.L.
20-8-2017

Zeer klantvriendelijk. Je voelt je er meteen thuis. Op loopafstand van de veerhaven. Midden in het centrum van Nes. Super ontbijt. Zeer scherpe prijs. Hier kom ik zeker weer!

Het zwembad is klein, maar mijn dochtertje heeft zich prima vermaakt. De sauna is heerlijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Hofker voor je op een rij gezet:

Een fijne week in dit prima hotel doorgebracht

Familie Verheul
4-8-2017

Wij hebben een week in een studio doorgebracht, van alle gemakken voorzien, een zeer prettige ruimte.

Goed zittende stoelen binnen en kussens voor de stoelen op het balkon.

Een keukentje van alle benodigdheden voorzien, incl. koelkast.

Douche was praktisch ingericht.

Wat fijn was dat je zelf de handdoeken kon aanvullen als je nieuwe nodig had.

Van het ontbijt / diner hebben we geen gebruik gemaakt.

Het inpandige zwembad was groot genoeg.

Leesvoer voorhanden in de vorm van boeken en een aantal kranten.

Ook boekjes en speelgoed voor kinderen.

Een zeer gastvrije gastvrouw/ -heer aan de balie.

Wij zijn met de fiets op de boot overgestoken en konden deze veilig bij het hotel stallen.

Tip:

wij hebben onze auto gestald bij Holwerd Ameland Carpark en zijn met onze fietsen naar de boot gebracht, prima service, aanrader.

Tip:

vóór het hotel is het prima eten bij De Klimop

Gemoedelijk, familiehotel,netjes ietwat gedateerd

Sven
21-5-2017

Kleine edoch nette kamers, geen airco wel ventilatie.

Ontbijt goed verzorgd maar eenvoudig.

geweldige ervaring

Tinne Verwulgen
5-5-2017

Minder goed was de afwezigheid van een eigen restaurant.

Heel goed was de sauna en zwembad

Zeer matig toeristen hotel

Jacquelien
3-5-2017

Eigenaar nors en onvriendelijk. Kamers zijn klein en vol met meubels. Bedden smal en kort. Iemand van 175 of langer zit met knieën tegen muur op toilet. Ontbijt is voldoende, maar verse jus, goede koffiemachine, luxe broodjes of variatie yoghurt ontbreekt.

Zwembad is klein, donker en niet geventileerd.

Hotel is gedateerd en trekt hoofdzakelijk oudere stellen. Prijs te hoog voor geboden kwaliteit.

Een echte aanrader!

iwan wetzels
1-10-2016

Perfecte ligging midden in centrum van Nes. Mooie verzorgde kamers grote bedden koelkastje koffie en thee faciliteit op kamer. Zeer vriendelijke eigenaar

Perfect verzorgd ontbijt. Mooi zwembad en sauna.

Op 10 minuten loop afstand van de haven. 😊😊😊😊😊 een echte aanrader! !!!!! Komen.hier zeer zeker nog eens terug.

Heerlijk hotel, grote tuin en prima service.

Ria en Hannie
14-9-2016

Als je goed ter been bent is het hotel in 10 minuten lopen vanaf de boot. De bus vanaf de boot komt ook kort bij het hotel in de buurt.

Het hotel ligt wat van de staat en heeft geen last van verkeersgeluid of uitgaanders.

Omdat we op de terugreis een vroege boot wilden kregen we een uitstekend ontbijtpakket mee. Wel een dag van te voren vragen aan de receptie.

Zeker een aanrader!

Harriët
25-7-2016

Supervriendelijk personeel. Uitstekende service! Goed ontbijt. Perfecte ligging ten opzichte van het centrum en de haven. Simpele maar nette hotelkamer. Heerlijke bedden. Simpel zwembad maar mijn dochter heeft er veel plezier aan beleefd. De sauna was heerlijk. Alles was schoon. Ik raad dit hotel zeker aan!!

We hebben een aantal aanbieders voor Hofker voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hofker in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hofker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.