Vakantiehuis Helmgras

2 reviews over Vakantiehuis Helmgras in het Nederlands

Even helemaal weg!

Sebastiaan
13-6-2017

Even helemaal weg en tot rust komen in een geweldige vakantiewoning die van alle gemakken is voorzien, op een prachtig eiland. Ondanks het najaar prachtig weer gehad. Daar zit je dan op de bank, de zon die naar binnen straalt, op een eiland die rust uitademd. Weg van de beslommeringen van de dag, onthaast pak je de fiets om het eiland te verkennen. De wind die over het eiland waait doet je verstillen wat een ongekende rust met zich meebrengt. Bij de vuurtoren een drankje en een hapje en op de weg terug wat eten bij een van de vele restaurants die je tegen komt. Voor iedereen is er wat wils Een geweldige week gehad hier! Meer dan een aanrader!

Gereisd Met partner in oktober 2016

Mooie vakantie woning op Ameland. Aanrader!

Eelco
3-5-2017

Mooi verbouwde vakantiewoning op vakantiepark. Alle gemakken voorzien. Goede uitvalbasis om Ameland te verkennen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Op het terreinTerras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenPaardrijden
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Helmgras in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Helmgras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.