Vakantiehuis Groepsaccommodatie Paasduin

Vakantiehuis
Vakantiehuis Groepsaccommodatie Paasduin
9,2

19 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Paasduin in het Nederlands

zeer modern ingericht en van alle gemakken voorzien

Fijne groepsaccommodatie

Loopvuur, 28-3-2017

De keuken is goed ingericht, handig als je met meerdere mensen aan het koken of opruimen bent. Meer dan vodoende serviesgoed, bestek, pannen etc. De woonkamer is meer dan prima, niet volgestouwd en praktisch en gezellig ingericht. Ook fijn en tegenwoordig bijna een must: goed draadloos internet. De slaapkamers zijn basic, met 2x2 stapelbedden, open kast en wel overal een wastafel. Goede hygiënische matrassen en kussens.

Zoek niet verder, hier moet je wezen!

Raymond Douwes, 29-11-2016

Wij verbleven daar met een groot gezelschap in het bovenhûs. Niets ontbrak er aan, het was allemaal super schoon, alles was modern en de indeling was ook goed doordacht. De eigenaar (ik heb alleen Leo gezien) was hartstikke chill met alles en is een hele aardige gozer. Wij hebben niets meer dan goede woorden over, over ons verblijf in Paasduin! Oh ja, dicht bij het centrum van Nes, mooi centraal en een prachtig uitzicht over het water. Wauw!

Een aanrader, schoon, netjes, veel ruimte.

VV OuweSyl, 23-6-2016

Het is er schoon en goed onderhouden. De keuken is voorzien van alle gemakken en ingesteld op grote groepen. Er is veel ruimte in en buiten het gebouw. De ligging van de accommodatie is heel goed, bij het dorp en zwemgelegenheid. De eigenaar is vriendelijk.

super

Mirjam, 3-5-2016

super leuke kampeerboerderij, dicht bij het dorp nes, speeltuin en natuur gebied, fiets afstand naar het strand!

de kampeerboerderij is erg netjes en schoon. De keuken is goed uitgerust en de eigenaren zijn vriendelijke mensen waarbij veel bespreekbaar is.

Leuk volleybalveld, voetbalveld en tafeltennis tafel beschikbaar. Het nieuwe springkussen viel bij de kinderen ook erg in de smaak!

Perfecte plek

Sophie, 13-3-2016

Een prachtige accomodatie op een top locatie! Ideaal voor een grote groep zoals een dispuut oid. Wij hebben een heerlijk weekend gehad in het bovenhuus. Zelfs voor 15 meiden is deze accomodatie meer dan ruim.. Alles is nieuw, schoon en leuk ingericht! Ook is de keuken van alle gemakken voorzien. Verder zijn er veel zitgelegenheden en heeft het appartement een prettig balkon. Wij keren graag terug!

voordeel zijn de kleine kamers, zodat we de groep wat beter onder controle houden s' nachts. de locatie is mooi.

Prachtige groeps locatie

Hans, 1-7-2014

Zeer ruime accommodatie. Dicht bij strand , het dorp Nes en natuur/ speelgebied.

GEWELDIG! ze bestaan dus wel...

pieterebreukelmans123bnuesde, 15-8-2012

Met groep 7&8 Schoolreisje Ameland.Dit jaar zijn we voor het eerst in kampeerboerderij huis noord van Paasduin geweest. We komen al jaren op Ameland, maar nu voor het eerst in Nes. De groepsaccomodatie is erg nieuw en ruim opgezet. De kamers zijn goed schoon. Ook de keuken is erg groot en luxe. Naastgelegen recreatieterrein de vlijen(???) is GEWELDIG voor de kinderen, we moesten ze er vandaan slepen om ze weer binnen te krijgen.

Kortom een toplocatie met een leuke eigenaar die ons ook meerdere malen goed geholpen heeft.

Inmiddels alweer geboekt dus tot over 2 Jaar!!!

Theo...

Mooie groepen unterkunft

pieterebreukelmans, 18-6-2012

mooie huis op zeer goede toplocatie in ameland. netjes en schoon kleine slaapkamers, dus niet op zaal.

de recreatie buiten is heel goed. Heel goed met kinderen.

we hadden de grote springkussen gebruik, super!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Paasduin in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Paasduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Paasduin scoort een 9.22 uit 10 op basis van 19 reviews.