Vakantiehuis Fokke & Sukke

2 reviews over Vakantiehuis Fokke & Sukke in het Nederlands

Prima huisje

Dick
13-9-2008

Mooi praktisch huisje - let op, heeft geen eigen tuin! Aangegeven terrein wordt gedeeld met meerdere andere huisjes!

fantastisch huis

Maurice en Diny
6-4-2006

fantastisch huis. Van alle gemakken voorzien en prachtige ligging t.a.v. het strand en zijn paviljoens.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Fokke & Sukke in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Fokke & Sukke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Fokke & Sukke scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.